Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] Czy to może być rozrząd?


Bergerac

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich użytkowników Audi. Mam kłopot, warsztat utwierdza mnie w przekonaniu że może to być rozrząd. Objaw: jedziesz masz problemy ze zmianą biegów w automacie (szarpie) i nagle samóchód przestaje jechać, gaśnie silnik zapala siekontrolka ładowania i nie daje na Neutralu ponownie się uruchomić. Nie powiem czy był czarny dym z tłumika bo jechałem w nocy.

Jak myślicie czy napewno rozrząd do roboty czy moze całkiem coś innego. I alternator nie kręci podczas próby uruchomienia. :wallbash::hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie rozumiem dlaczego to miałaby być wina rozrządu ale znawcą tematu nie jestem. Proponowałbym na początek VAG podpiąć i zczytać błędy. A co do alternatora to on nie będzie kręcił silnikiem bo od tego jest rozrusznik.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chyba rozrusznik nie kręci, a nie alternator tak?

Jeżeli jebnąłby rozrząd, to usłyszałbyś, uderzenie w silniku, kolizję zaworów z tłokami, nie było nic słychać?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To stało się raz i już nie odpalił do tej pory czy parę razy Ci się tak zrobiło? Może zwyczajnie alternator padł i rozładowałeś aku do dna i teraz nie kręci? Wtedy objawy byłyby właśnie podobne najpierw nierówna praca silnika i za chwilę gaśnie i koniec.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To stało się raz i już nie odpalił do tej pory czy parę razy Ci się tak zrobiło? Może zwyczajnie alternator padł i rozładowałeś aku do dna i teraz nie kręci? Wtedy objawy byłyby właśnie podobne najpierw nierówna praca silnika i za chwilę gaśnie i koniec.

Taki trochę off top ale co tam. Czy jest możliwe, że silnik zgaśnie bo się aku rozładował? W służbowej Megane jak mi aku padł na amen (nawet kontrolki nie świeciły po przekręceniu kluczyka, na kable też nie odpalał) to go wyciągnąłem całkiem, odpalilem z akumulatora innego auta i dalej już chodził bez aku. Dojechałem w ten sposób do domu 50km całkowicie bez akumulatora...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli aku jest 100% padnięty a alternator nie ładuje to silnik zgaśnie. W pompie jest elektrozawór odcinający dopływ paliwa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy jest możliwe, że silnik zgaśnie bo się aku rozładował?

tak jest to mozliwe o ile niebylo ladowi

W służbowej Megane jak mi aku padł na amen (nawet kontrolki nie świeciły po przekręceniu kluczyka, na kable też nie odpalał) to go wyciągnąłem całkiem, odpalilem z akumulatora innego auta i dalej już chodził bez aku. Dojechałem w ten sposób do domu 50km całkowicie bez akumulatora...

akumlator padl ale alternator byl sprawny i bylo ladowan wiec mogles jechac i 1000tys km

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...