Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AEB] Zamulenie w przedziale 2000-3500


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam mam problem moje auto strasznie sie zamuliło najgorzej w przedziale 2000-3500 dalej jakos tam ciagnie podpiołem pod vaga niema błedów jak ogarne troche czasu to mam zamiar posprawdzac cały dolot i teraz pytanie do kolegów przerabiajcych tego typu temat na co zwrócic jeszcze uwage dodam ze dzieje sie tak i na pb ilpg

Opublikowano

Na początek popraw temat.

Po drugie VAG i logi

Opublikowano

ciężko nam wróżyć przez internet :wink4:

Opublikowano

poszukam jeszcze o tym logowaniu i poczytam i jak załape z czym to sie je to zrobie[br]Dopisany: 25 Marzec 2011, 14:13_________________________________________________witam dzis posprawdzałem wszystkie przewody i wszystkie ok zadnej nieszczelnosci niema ale jak sprawdzałem dv to dmuchajac w wazyk od kolektora to przepuszcza wiec po tym co przeczyta`lem na forum wychodzi ze jest uszkodzony jak dobrze kumam teraz pytanie czy to moze byc powodem moich problemów i czy na vagu nie powinno wywalic przeladowania

Opublikowano

DV-ka nie ma nic wspołnego z przeladowaniem

mozna ją sprawdzic ale trzeba ja wymontowac

zassac powietrze od góry i sprawdzic czy zawór sie otwiera i czy nie słychac zaddnego ssyku

najlepiej od razu zamontuj jakis metalowy odpowiednik np Forge 007

http://allegro.pl/zawor-recyrkulacyjny-forge-fmcl007p-od-re5pect-i1512213909.html

lub cos takiego:

http://allegro.pl/zawor-upustowy-dv-properfekt-bov-turbo-vw-audi-i1523918218.html

Opublikowano

ja ja wyiolem i wlasnie przepuszcz bez zadnego oporu pekla chyba ta membranka mialem wlasnie zapytac jaka najlepiej kupic dzieki za szybka odpowiedz wiec to moze byc wszystko przez nia[br]Dopisany: 26 Marzec 2011, 17:35_________________________________________________a co mozecie polecic z tanszych opcij

Opublikowano

tylko ori nr: 06A 145 710 N

Opublikowano

bo to jest stary numer, juz nieaktywny

ten numer który Ci podałem jest do silników o wiekszej mocy

a co za tym idzie jest ona "wzmocniona" i bardziej trwała

chociaz mi udało sie "zajezdzic" 3 szt takie w ciagu dwóch miesiecy :polew: :polew: :polew:

kup Forge'a i zapomnisz co to jest DV, jak bedziesz kupowac inne 1.8T to go przełozysz

Opublikowano

przeciez podalem Ci juz ten link

objawy byly takie same jak u Ciebie

Opublikowano

a sorka otworzyłek tylko ten pierwszy[br]Dopisany: 26 Marzec 2011, 23:37_________________________________________________chyba skusze sie na ten http://moto.allegro.pl/zawor-upustowy-dv-properfekt-bov-turbo-vw-audi-i1523918218.html bo nic innego niemoge znalezc a za uzywki chca od 50-100zł i niewiadomo ile to pochodzi a na tego mam chociaz gwarant mam nadzieje ze bedzie pasował bez problemu[br]Dopisany: 28 Marzec 2011, 09:13_________________________________________________zamówiłem on bedzie kierunkowy i mam go zamontowac zgodnie ze strzałka ale moze sie ktos orietuje strzałka w kierunku weza do interculera czy w strone gumy od przepływki zebym lipy nie strzelił[br]Dopisany: 28 Marzec 2011, 12:31_________________________________________________dzieki chłopaki za zainteresowanie tematem dv zamontowane i wszystko ok. auto lata jak wczesniej :drunk:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...