Skocz do zawartości
Zdrowych i spokojnych Świąt dla Ciebie i rodzinki 🙌🎄
IGNOROWANY

[INNE] Logi- do sprawdzenia i co jest nie tak? (AFN)


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam i z góry dziękuje za sprawdzenie.

Wiec jeszcze raz,nowy vag i udało się bez błędu notlauf.

Silnik AFN, dodam ,ze od kilku dni nie mogę odpalić samochodu na "zimnym"

ztn. Po nocy odpali, kopci tak na bialo(niebiesko) po 15sek. jak go zgaszę to już nie mogę odpalić, przy kręceniu kopci jak by ,się stodoła paliła.

BS:

Log (0 - 000)

Log (1 - 003)

Log (2 - 004)

Log (3 - 011)

STATYCZNE:

Log (0 - 000)

Log (1 - 001)

Log (2 - 003)

Log (3 - 004)

Log (4 - 007)

Log (5 - 013)

Log (6 - 014)

Log (7 - 018)

Log (8 - 023)

DYNAMICZNE:

Log (0 - 000)

Log (1 - 001)

Log (2 - 003)

Log (3 - 004)

Log (4 - 008)

Log (5 - 010)

Log (6 - 011)

Opublikowano

W pierwszej kolejności kąt wtrysku do regulacji, po za tym turbo późno wstaje

Opublikowano

Wyreguluj statyczny kąt wtrysku... po tej pracy ponownie wykonaj logi - 000 i 004 Basic Settings oraz 004 stat

pzdr

Opublikowano

...więc co do dymienia i odpalania,to był rozrząd przestawiony( nie wiem jak to się stało, no ale..)

Kąt wtrysku mam teraz na 140, jutro będę się bawił w ustawianie.

Wyreguluj statyczny kąt wtrysku... po tej pracy ponownie wykonaj logi - 000 i 004 Basic Settings oraz 004 stat

pzdr

Po ustawieniu robić tylko te, czy wszystkie odnowa, by sprawdzic inne "podzespoły"

Opublikowano

Tylko te...

Opublikowano

wybieramy 1-engine

11 login i tu wpisujemy 12233, Do it

10 adaptacja

W adaptacji blok 04 i zrób print scrn

jesteś pewny że teraz rozrząd jest prawidłowo ustawiony?

Opublikowano

jesteś pewny że teraz rozrząd jest prawidłowo ustawiony?

Raczej tak,pompa byla zblokowana, znak na skrzyni i 4 tłok w gorze.

scrm:

beztytu322u1.th.png

...zrobiłem na zimnym silniku statyczne( czy ma byc na rozgrzanym?)

Opublikowano

logi zawsze robi się na rozgrzanym silniku do 90C, choć 83C ujdzie w tłumie, no ale jak chcesz możesz powtórzyć statyczne 000 004 013, basic setting 000 004 no i jednego dynamicznego 004 od 1000obr do 4200 :good: bo dynamiczny kąt jest podejrzany, a może najpierw zrobiłeś logi statyczne i dopiero poprawiłeś statyczny kąt wtrysku? :>

nie było żadnych błędów na vag'u?

Opublikowano

nie

logi zawsze robi się na rozgrzanym silniku do 90C, choć 83C ujdzie w tłumie, no ale jak chcesz możesz powtórzyć statyczne 000 004 013, basic setting 000 004 no i jednego dynamicznego 004 od 1000obr do 4200 :good: bo dynamiczny kąt jest podejrzany, a może najpierw zrobiłeś logi statyczne i dopiero poprawiłeś statyczny kąt wtrysku? :>

nie było żadnych błędów na vag'u?

nie.

Cos jest nie tak, bo robiac BS, 000 poczatek wtrysku pokazywalo 032,a było 054

ustawiłem jeszcze raz,mocno skręciłem, zobaczymy.

...no to jeszcze raz:

BS:

Log (0 - 004)

Log (1 - 000)

ST:

Log (0 - 004)

Log (1 - 000)

Log (2 - 013)

DY:

..004, sie nie zapisał :angry:

Log (0 - 010)

Log (1 - 011)

Opublikowano

sprezarka na niskich obrotach mocno niemrawa ...

Opublikowano

ile przebiegu ma rozrząd?

czy naciąg paska rozrządu jest właściwy?

sprawdzaj wartość 000bs co kilka dni, jak znowu się przestawi to nie ma żartów, daj znać, znam ceny wszystkich części, sam ostatnio wymieniałem

no i moja propozycja skróć sztangę gruszki o dwa obroty

Opublikowano

Rozrząd po wymianie 15tys.a naciag paska raczej dobry, punkty na napinaczu się zeszły.

sprawdz kolo pasowe na wale korbowym ...

Opublikowano

skracac sztangę

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...