niobass Opublikowano 27 Marca 2011 Opublikowano 27 Marca 2011 Witam i z góry dziękuje za sprawdzenie. Wiec jeszcze raz,nowy vag i udało się bez błędu notlauf. Silnik AFN, dodam ,ze od kilku dni nie mogę odpalić samochodu na "zimnym" ztn. Po nocy odpali, kopci tak na bialo(niebiesko) po 15sek. jak go zgaszę to już nie mogę odpalić, przy kręceniu kopci jak by ,się stodoła paliła. BS: Log (0 - 000) Log (1 - 003) Log (2 - 004) Log (3 - 011) STATYCZNE: Log (0 - 000) Log (1 - 001) Log (2 - 003) Log (3 - 004) Log (4 - 007) Log (5 - 013) Log (6 - 014) Log (7 - 018) Log (8 - 023) DYNAMICZNE: Log (0 - 000) Log (1 - 001) Log (2 - 003) Log (3 - 004) Log (4 - 008) Log (5 - 010) Log (6 - 011)
paweu1 Opublikowano 27 Marca 2011 Opublikowano 27 Marca 2011 W pierwszej kolejności kąt wtrysku do regulacji, po za tym turbo późno wstaje
przemik Opublikowano 27 Marca 2011 Opublikowano 27 Marca 2011 Wyreguluj statyczny kąt wtrysku... po tej pracy ponownie wykonaj logi - 000 i 004 Basic Settings oraz 004 stat pzdr
niobass Opublikowano 27 Marca 2011 Autor Opublikowano 27 Marca 2011 ...więc co do dymienia i odpalania,to był rozrząd przestawiony( nie wiem jak to się stało, no ale..) Kąt wtrysku mam teraz na 140, jutro będę się bawił w ustawianie. Wyreguluj statyczny kąt wtrysku... po tej pracy ponownie wykonaj logi - 000 i 004 Basic Settings oraz 004 stat pzdr Po ustawieniu robić tylko te, czy wszystkie odnowa, by sprawdzic inne "podzespoły"
niobass Opublikowano 29 Marca 2011 Autor Opublikowano 29 Marca 2011 poprawiony kąt wtrysku: BS: Log (0 - 011) Log (1 - 000) Log (2 - 004) Log (3 - 003) ST: Log (0 - 000) Log (8 - 001) Log (1 - 003) Log (2 - 007) Log (3 - 013) Log (4 - 004) Log (5 - 014) Log (6 - 023) Log (7 - 018) rozpędziłem się i zrobiłem wszystkie ...jeszcze DYNAMICZNE: Log (0 - 003) Log (1 - 010) Log (2 - 004) Log (3 - 001) Log (4 - 008) Log (5 - 000) Log (6 - 011) Proszę o ocenę.
ciahciah Opublikowano 29 Marca 2011 Opublikowano 29 Marca 2011 wybieramy 1-engine 11 login i tu wpisujemy 12233, Do it 10 adaptacja W adaptacji blok 04 i zrób print scrn jesteś pewny że teraz rozrząd jest prawidłowo ustawiony?
niobass Opublikowano 30 Marca 2011 Autor Opublikowano 30 Marca 2011 jesteś pewny że teraz rozrząd jest prawidłowo ustawiony? Raczej tak,pompa byla zblokowana, znak na skrzyni i 4 tłok w gorze. scrm: ...zrobiłem na zimnym silniku statyczne( czy ma byc na rozgrzanym?)
ciahciah Opublikowano 31 Marca 2011 Opublikowano 31 Marca 2011 logi zawsze robi się na rozgrzanym silniku do 90C, choć 83C ujdzie w tłumie, no ale jak chcesz możesz powtórzyć statyczne 000 004 013, basic setting 000 004 no i jednego dynamicznego 004 od 1000obr do 4200 bo dynamiczny kąt jest podejrzany, a może najpierw zrobiłeś logi statyczne i dopiero poprawiłeś statyczny kąt wtrysku? :> nie było żadnych błędów na vag'u?
niobass Opublikowano 31 Marca 2011 Autor Opublikowano 31 Marca 2011 nie logi zawsze robi się na rozgrzanym silniku do 90C, choć 83C ujdzie w tłumie, no ale jak chcesz możesz powtórzyć statyczne 000 004 013, basic setting 000 004 no i jednego dynamicznego 004 od 1000obr do 4200 bo dynamiczny kąt jest podejrzany, a może najpierw zrobiłeś logi statyczne i dopiero poprawiłeś statyczny kąt wtrysku? :> nie było żadnych błędów na vag'u? nie. Cos jest nie tak, bo robiac BS, 000 poczatek wtrysku pokazywalo 032,a było 054 ustawiłem jeszcze raz,mocno skręciłem, zobaczymy. ...no to jeszcze raz: BS: Log (0 - 004) Log (1 - 000) ST: Log (0 - 004) Log (1 - 000) Log (2 - 013) DY: ..004, sie nie zapisał Log (0 - 010) Log (1 - 011)
spanky Opublikowano 1 Kwietnia 2011 Opublikowano 1 Kwietnia 2011 sprezarka na niskich obrotach mocno niemrawa ...
ciahciah Opublikowano 1 Kwietnia 2011 Opublikowano 1 Kwietnia 2011 ile przebiegu ma rozrząd? czy naciąg paska rozrządu jest właściwy? sprawdzaj wartość 000bs co kilka dni, jak znowu się przestawi to nie ma żartów, daj znać, znam ceny wszystkich części, sam ostatnio wymieniałem no i moja propozycja skróć sztangę gruszki o dwa obroty
niobass Opublikowano 1 Kwietnia 2011 Autor Opublikowano 1 Kwietnia 2011 Rozrząd po wymianie 15tys.a naciag paska raczej dobry, punkty na napinaczu się zeszły.
spanky Opublikowano 1 Kwietnia 2011 Opublikowano 1 Kwietnia 2011 Rozrząd po wymianie 15tys.a naciag paska raczej dobry, punkty na napinaczu się zeszły. sprawdz kolo pasowe na wale korbowym ...
niobass Opublikowano 1 Kwietnia 2011 Autor Opublikowano 1 Kwietnia 2011 no i moja propozycja skróć sztangę gruszki o dwa obroty ...kręcić w prawo ,czy w lewo?( bo nie wiem)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się