Darek V6 Opublikowano 19 Grudnia 2007 Opublikowano 19 Grudnia 2007 Witam wszystkich. Na silniczek nienazekam pracuje bardzo dobrze,ale jak sie rozgrzeje to ma za niskie obroty na biegu jałowym bo ma 6000 i są one za niskie więc chciałbym je podwyzszyć do takich jakie powinny być Dlatego mam do was pytanie (bo niechce nic rozregulować i nagrzebać ) gdzie na przepustnicy jest jakaś śrubka do regulacji obrotow?? i ile powinno byc na biegu jałowym?? Silniczek to 2.6 V6 Pozdrawiam
cayenne Opublikowano 19 Grudnia 2007 Opublikowano 19 Grudnia 2007 Najpierw proponowałbym sprawdzenie akumulatora. Może on być zbyt słaby i stąd zbyt niskie obroty.
mateogda Opublikowano 19 Grudnia 2007 Opublikowano 19 Grudnia 2007 gdzie na przepustnicy jest jakaś śrubka do regulacji obrotow?? NIE MA ! I nie polecam regulować podparcia, bo potem sterownik nie będzie poprawnie czytał położenia spoczynkowego przepustnicy. Wolne obroty reguluje sterownik silnika za pomocą "regulatora wolnych obrotów". Poprawna wartość to 680 d0 820. Jeżeli jest za mało zacznij od czyszczenia przepustnic i regulatora...
Darek V6 Opublikowano 19 Grudnia 2007 Autor Opublikowano 19 Grudnia 2007 A czy duzo roboty jest z odkręceniem przepustnicy?? Czym czyścić i gdzie sie znajduje regulator obrotow?? Jeśli jest duzo z tym kombinowania to lepiej niebede grzebał bo jak sie grzebie to zaczyna sie wszystko pier... Dzieki za odpowiedz.
mateogda Opublikowano 19 Grudnia 2007 Opublikowano 19 Grudnia 2007 gdzie sie znajduje regulator obrotow?? Patrząc na silnik od przodu, po lewej stronie przepustnicy (element z dwu-pinową wtyczką)
marewel Opublikowano 19 Grudnia 2007 Opublikowano 19 Grudnia 2007 Nie da sie Vagiem podkrecic obrotow jak w TDI?
mateogda Opublikowano 19 Grudnia 2007 Opublikowano 19 Grudnia 2007 Niejestem pewien czy w tym silniku można (pewnie tak), tylko skoro nie jest w stanie utrzymać standartowej wartości na poziomie fabrycznym, to zadanie większych obrotów do utrzymywania na wolnych może nic nie dać. Jeżeli jest usterka to trzeba ją usunąć, a nie stosować półśrodki.
czaki22 Opublikowano 20 Grudnia 2007 Opublikowano 20 Grudnia 2007 w tym silniku nic nie naregulujesz ! niekoniecznie masz problem z przpustnicą, może to być kazdy inny czujnik temp, proponuje najpierw Vag-a, pozniej odlaczenie aku na chwile i niech sie zaadaptuje od nowa przepustnica, może któryś z węzyków pod ciśnia nie jest szczelny najpierw posłuchaj obadaj,, a autem ci ie szarpie jak jeżdzisz ?? może masz jakies objawyj eszcze
Darek V6 Opublikowano 20 Grudnia 2007 Autor Opublikowano 20 Grudnia 2007 w tym silniku nic nie naregulujesz ! niekoniecznie masz problem z przpustnicą, może to być kazdy inny czujnik temp, proponuje najpierw Vag-a, pozniej odlaczenie aku na chwile i niech sie zaadaptuje od nowa przepustnica, może któryś z węzyków pod ciśnia nie jest szczelny najpierw posłuchaj obadaj,, a autem ci ie szarpie jak jeżdzisz ?? może masz jakies objawyj eszcze Auto nieszarpie ani nic sie niedzieje,działa bardzo dobrze bez zarzutu tylko te obroty po rozgrzaniu silnika są za niskie na biegu jałowym bo jest 6000. Wiem ze powinno byc więcej dlatego chciałbym zeby było jak nalezy. Pozatym silniczek jest :th: sprawuje sie bardzo dobrze. Ale lepiej niewywoływac wilka z lasu hehh
jocker01 Opublikowano 20 Grudnia 2007 Opublikowano 20 Grudnia 2007 @Darek v6 przepraszam ale twoj silnik nie ma obtotow 6000 na biegu jalowym tylko 600, na poczatu myslalem ze sie pomyliles i wcisnales jedno zero za duzo, ale dwa razy napisales z bledem, to tylko drobny blad ale znaczacy bo pomiedzy 600 a 6000 jest spora roznica, ale to tylko drobna uwaga! Pozdrawiam Jocker01
Darek V6 Opublikowano 20 Grudnia 2007 Autor Opublikowano 20 Grudnia 2007 @Darek v6 przepraszam ale twoj silnik nie ma obtotow 6000 na biegu jalowym tylko 600, na poczatu myslalem ze sie pomyliles i wcisnales jedno zero za duzo, ale dwa razy napisales z bledem, to tylko drobny blad ale znaczacy bo pomiedzy 600 a 6000 jest spora roznica, ale to tylko drobna uwaga! Pozdrawiam Jocker01 O kurde sory, jedno 0 a roznica bardzo duza jeśli chodzi o obroty sinika.Więc mam 600 Dzięki za uwage pozdrawiam
czaki22 Opublikowano 21 Grudnia 2007 Opublikowano 21 Grudnia 2007 jeszcze jedno obrotomierz moze kłamac jesli był od inne wersji silnikowej najlepiej rpm sprawdź w klimatroniku !
Darek V6 Opublikowano 21 Grudnia 2007 Autor Opublikowano 21 Grudnia 2007 jeszcze jedno obrotomierz moze kłamac jesli był od inne wersji silnikowej najlepiej rpm sprawdź w klimatroniku ! A jak moge to sprawdzić bo niewiem o co chodzi??
czaki22 Opublikowano 21 Grudnia 2007 Opublikowano 21 Grudnia 2007 sprawdz kody klimatronika w opcji szukaj na forum
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się