Krampu Opublikowano 28 Marca 2011 Opublikowano 28 Marca 2011 Witam Jestem właścicielem poliftowej B5 z 2000r. Od pewnego czasu borykam się z pewnym problemem, a mianowicie auto nie ma mocy - pedał gazu nie reaguje. Po przejechaniu kilometra zapala się kontrolka świec żarowych. W zależności od dnia max prędkość to 60 km lub 120. Komputer pokazuje błąd pedału gazu. Poczytałem trochę w necie o podobnych przypadkach i albo trzeba było czyścić turbinę albo kostka ECU nabrałą wilgoci. Możliwa jest 2 opcja, bo auto nie było garażowane i topniejący śnieg mógł się dostać do komputera. Autko odpala momentalnie(aku jest nowy)Bardzo proszę o pomoc, bo już straciłem majątek na fachowców...
wrhz Opublikowano 28 Marca 2011 Opublikowano 28 Marca 2011 Podepnij pod VAGa to bedzie cos wiecej wiadomo bo z niczego to zaraz bedziesz mial kilkanascie opcji do sprawdzenia a i tak nie obejdzie sie bez diagnozy kompem
jarbi Opublikowano 28 Marca 2011 Opublikowano 28 Marca 2011 j.w. Popatrz sobie jeszcze na to: http://forum.tdi-tuning.pl/viewtopic.php?t=183&highlight=abc+diagnozowania w pierwszej kolejności sprawdź czujnik położenia pedału przyspieszenia / jego wiązkę. Do kostki ECU kontrolnie możesz zajrzeć ale jeśli masz szczelną osłonę to raczej nie będzie to. Turbo na razie zostaw w spokoju
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się