Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AEB] turbo quattro on ATS Motorsport 9x18


kkrawat

Rekomendowane odpowiedzi

Srebrne zaciski :good:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dobrze dobrze kkrawat :decayed: muszę obadać to auto na żywo i przejechać się gekonem :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Michu93 - spoko wpadaj na jazde :)

Ramka grilla to farba - najpierw matowienie chromu a potem 6 warstw czarnego matu..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziś zamontowany - IC od Alfy 164 2.0T- było trochę rezania ale sie udało :evil::naughty:

DSCF0952.jpg

DSCF0954.jpg

DSCF0958.jpg

Nie miałem aparatu jak montowaliśmy ale zajęło nam to ze 4h - niby wiele zachodu nie ma ale trzeba zwalić zderzak, nadkole, lampe, troche poprzymierzać, troche podocinać i montować. Pasuje ładnie i nawet kierownice powietrza ze starego coolera udało się podpasować..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Będzie wielkie turbo to będzie FMIC - przy tym setupie co mam ICEK z Alfy zupełnie starcza..i kosztuje 150pln :gwizdanie:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

masz moze zdjecia jak pasowales kierownice powietrza na ICka ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zdjęć nie mam ale jest umocowana na 3 szybkozłączkach plastikowych - pasuje OK i ładnie do zderzaka przylega. jedyny minus ze nie pokrywa całego IC no bo seryjny jest jednak mniejszy..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak tak patrzę na foty to cieszę się, że jednak nie zdecydowałem się na ten cooler z alfy, skubany mocno wystaje :thumbdown:

pierwsza rzecz do urwania na gwincie :gwizdanie:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak tak patrzę na foty to cieszę się, że jednak nie zdecydowałem się na ten cooler z alfy, skubany mocno wystaje :thumbdown:

pierwsza rzecz do urwania na gwincie :gwizdanie:

zaraz za zderzakiem przednim w moim przypadku :polew:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A bo jeździcie takimi inwalidzkimi autami co szuraja po ziemi :tongue4::wink4: a poważnie to nie jest źle , aż tak bardzo nie wystaje - może na fotkach tak wyszło ale do ziemi jeszcze wysoko jest :rolleyes:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Robi robotę furka :decayed: Fajnie się prezentuje na żywo :kox:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak wpadną springi od Kowiego to porobie nowe fotki

doszła dokładka tył pod PDC - w końcu wyszukana do przedlifta :jerk:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po wsadzeniu wszystkich gratów nie robiłem korekty softu - na rolkach wyszło 185Km i 280Nm. Cyfry może nie powalają ale auto jest żwawe - podobnie wystrojona A6c5 w ośce dostaje po dupsku za każdym razem nie chwaląc sie :wink:

Jak tylko zrobi się cieplej wpadają springi -40mm od Bulczasa :hi: i letnie koła z nowymi oponkami Semperita 225/40/18 - fotki wrzucę do tematu oczywiście.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hahahah nawet nie wiedziałem że zdjęcia zrobiłeś :))

Wrzuce dzisiaj jakieś fotki jak teraz wygląda w setupie letnim

---------- Post dopisany at 13:14 ---------- Poprzedni post napisany at 11:24 ----------

DSCF1396.jpg

DSCF1397.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na żywo robi robotę :kox: ładna furka

---------- Post dopisany 01-08-2013 at 13:55 ---------- Poprzedni post napisany 07-07-2013 at 23:05 ----------

Wróbelki mi ćwierkały że jakieś mody sadziłeś :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...