wirusekx Opublikowano 29 Marca 2011 Opublikowano 29 Marca 2011 więc jestem powmianie GBA n a HCF myślałem że wszystko jest oki, ale jednak nie. Ma efekt ślizgającego się sprzegła,. Może to być przez tą łapke ktora znajduje sie na łożyku oporowym(łapka ze starej skrzyni, łożysko nowe)? a może to wina wysprzeglika( wysprzeglik jest ze starej skrzni)? może ktoś mi to sprawdzić po numerach częsci? jak sobie pomysle ze znow mam to wszystko rozkrecic to mi slabo:( [br]Dopisany: 29 Marzec 2011, 20:30_________________________________________________a może źle odpowietrzony wysprzeglik?
wirusekx Opublikowano 30 Marca 2011 Autor Opublikowano 30 Marca 2011 nic nie wymieniłem, ponieważ nie miałem kompletnie żadnych objawów zużycia sprzegła. zauwazylem ze owe sliganie pojawia sie w granicach 2000 tys obrotow( wtedy mam leekie przeładowanie turbo, wiec śliga sie kiedy idzie najwieksza moc na sprzegło... żle odtowietrzony wysprzeglik nie robi takiego objawu?[br]Dopisany: 29 Marzec 2011, 21:33_________________________________________________dzwine bo problem był od woczraj i caly czas sie zmniejszalo to slizganie az zniklo calkowicie , dziś już jechałem bez slizgania:) wiec narazi problem ustal oby nie powrocil:)
KIKO80 Opublikowano 17 Kwietnia 2011 Opublikowano 17 Kwietnia 2011 Po prostu wszystko sie musi ułożyć.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się