Furio Opublikowano 21 Grudnia 2007 Opublikowano 21 Grudnia 2007 Witam. mam problem. Auta samo wchodzi na wysokie obroty, na biegu jałowym ale i nie tylko. Obajawia sie to najczęściej tak, ze przy dojeżdzaniu do świateł gdy wciskam sprzęgło alto winduje obroty do około 3 tyś i po chwili oboroty sapadają ale podczas jazdy tez czasami się to zdaża np. przy hamowaniu biegami czuję, ze auto idzie na dwujce zamiast wyhamowywać. Najdziwniejsze jest to , ze przez pół dnia potrafi być dobrze, a potem to się dzieję. macie jakis pomyłś co to może być??? pozdrawiam i Wesołych Świąt życzę
arkolek Opublikowano 21 Grudnia 2007 Opublikowano 21 Grudnia 2007 nie wiem jak w benzynie ale u mnie w dieslu jak mi podwyższał obroty do ok 2000-2500 to była to wina zawiru odcinającego paliwo. podepnij się gdzieś pod vaga
kris_lpgcars Opublikowano 23 Grudnia 2007 Opublikowano 23 Grudnia 2007 Witam Jednym z powodow z ktorych sie to dzieje jest najczesciej tzw lewe powietrze przy ktorym przepustnica nic nie poradzi ale kolega mial tu racje ze najlepiej jest zaczac od VAGa .pozdrowionka
Furio Opublikowano 23 Grudnia 2007 Autor Opublikowano 23 Grudnia 2007 Co to jest tzw. lewe powietrze?? Spalanie mam dsyc wysoki ale to prze krótkie trasy na zimnym silniku. około 13 l w mieście. Na trasie 7-8 czyli chyba norma. pozdro
..::CZARNY::.. Opublikowano 27 Grudnia 2007 Opublikowano 27 Grudnia 2007 identyczne objawy miała moja koleżanka. wyskoczył wężyk z zaworu dodatkowego powietrza, który znajduje się przy kolektorze ssącym.
mA4ciek Opublikowano 1 Stycznia 2008 Opublikowano 1 Stycznia 2008 skąd ja to znam - miałem tak w Mondeo 02' a sprawcą był silniczek krokowy...
Gość Kaziu_Wichura Opublikowano 1 Stycznia 2008 Opublikowano 1 Stycznia 2008 W tym wypadku nie stawiałbym na nieszczelność w układzie dolotowym. Przede wszystkim trzeba zczytać błędy. Rozumiem, że masz samochód już po liftingu - czy były wtedy montowane jeszcze przepustnice na lince czy w pełni elektroniczne z potencjometrem pedału gazu? Jeśli były to można by się przejżeć potencjometrowi. Poza tym uszkodzeniu mogła ulec przepustnica jednak przy takiej opcji dodatkowo powinno pojawić się jedno lub kilka dodatkowych objawów takich jak "zamulenie", wysokie spalanie, skaczące obroty. Jeszcze jedną możliwością jest uszkodzenie sterownika silnika. Jednak narazie można sobie pogdybać. Sprawdź błędy i pisz co co wyskoczyło.
Furio Opublikowano 14 Stycznia 2008 Autor Opublikowano 14 Stycznia 2008 witam. Czy przyczyna tych problemów o których pisałem może byc tez przepływomierz??
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się