cineksk8 Opublikowano 29 Marca 2011 Opublikowano 29 Marca 2011 Witam! Chciałbym się dowiedzieć jak włączyć tempomat w moim Audi a4. zamiast angielskich napisów: wyboru i zapamiętania prędkości SET włączenia programu prędkości jazdy ON wyłączenia programu OFF przywrócenia nastawień i prędkości RES. a zamiast tego są niemieckie. AUFN, EIN, AUS, FIX i nie wiem który jest do czego. Może ktos mi pomóc:) pozdrawiam
dansli Opublikowano 29 Marca 2011 Opublikowano 29 Marca 2011 jest to w tej samej kolejności jak podałeś SET- AUFN , EIN- ON, AUS- OFF , FIX -RES
bialy986 Opublikowano 29 Marca 2011 Opublikowano 29 Marca 2011 Tu masz jasny opis,też mam takie oznaczenie na tempomacie http://img805.imageshack.us/i/21104678.jpg/ http://img31.imageshack.us/i/65004497.jpg/
cineksk8 Opublikowano 30 Marca 2011 Autor Opublikowano 30 Marca 2011 czyli jednym słowem mówiąc, ustawiam przycisk na EIN/ON gdy będzie dana prędkość jaką chce. potem naciskam przycisk FIX/RES i już mogę zdjąć nogę z pedału gazu ? to ja tam robiłem i coś nie działa wogóle. ile czasu trzeba przytrzymać przycisk FIX/RES . tam pisze w instrukcji chwilę. to jak tam zrobiłem i nie działa nie wiem czemu. może coś zle robię
tomek a4 2.8 Opublikowano 30 Marca 2011 Opublikowano 30 Marca 2011 A jaki masz silnik? Diesel czy benzyna?
danielom Opublikowano 31 Marca 2011 Opublikowano 31 Marca 2011 naciskasz i jest, jesli nie dziala to prawdopodobnie nie jest podlaczony. znajdz na forum temat montaz tempomatu, tam masz jak sprawdzic czy aktywowany , zapnij vaga i testuj.
cineksk8 Opublikowano 31 Marca 2011 Autor Opublikowano 31 Marca 2011 ile elektromechanik wezmie za sprawdzenie tempomatu programem, i jesli będzie konieczna naprawa, bądz podłączenie jakiejś części co nie łączy?
tomek a4 2.8 Opublikowano 31 Marca 2011 Opublikowano 31 Marca 2011 Vagiem tego nie da się sprawdzić, przerabiałem temat u siebie. Powinieneś mieć taką gruchę podłączoną cięgiełkiem do przepustnicy, pompkę, która jest poniżej pompy hamulcowej, czujniki przy pedale hamulca i sprzęgła, oraz sterownik (jest widoczny po zdemontowaniu schowka przed pasażerem). U mnie były winne zimne luty w sterowniku, jak później doczytałem, to dość czesta przypadłość tej części. Ja zacząłem od sprawdzenia manetki i czujników przy pedałach
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się