symek88 Opublikowano 30 Marca 2011 Opublikowano 30 Marca 2011 Witam. Zauważyłem pod maska w oklicy wiatraka chłodnicy swobodnie wiszący wężyk. Jest to ten wężyk zaznaczony czerwonym kółkiem w ETCE nr 16. Podpiołem go do zaworu odcinającego nr 14. Weżyk idzie od zaworu elektromagnetycznego. Jakie jest zadanie węzyka i zaworu odcinącego? Czy przez ten wężyk mogł sie generować błąd pompy SAI? 16795 - Secondary Air Inj. System: Incorrect Flow Detected 002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent
mcm Opublikowano 30 Marca 2011 Opublikowano 30 Marca 2011 to ma związek z chłodzeniem silnika, ten zawór odcinający jest chyba na wężach wodnych
grzes1150 Opublikowano 30 Marca 2011 Opublikowano 30 Marca 2011 Załuż wężyk i sprawdź. Zawór DV do sprawdzenia [br]Dopisany: 30 Marzec 2011, 16:17_________________________________________________ to ma związek z chłodzeniem silnika, ten zawór odcinający jest chyba na wężach wodnych właśnie chyba nie jest na wężu od doładowania
kred Opublikowano 30 Marca 2011 Opublikowano 30 Marca 2011 zawór dv. weżyk jest podczepiony pod kolektorem ssącym do zaworu . dv napewno do wymianki - cisnienie z tyrbiny napewno rozerwało membranke która steruje oddaniem nadmiaru cisnienia w układzie. lepiej sie szubko tym zajmij szkoda turbo
symek88 Opublikowano 30 Marca 2011 Autor Opublikowano 30 Marca 2011 zawór dv. weżyk jest podczepiony pod kolektorem ssącym do zaworu . dv napewno do wymianki - cisnienie z tyrbiny napewno rozerwało membranke która steruje oddaniem nadmiaru cisnienia w układzie. lepiej sie szubko tym zajmij szkoda turbo Co to jest ten zawór DV?? I do czego on służy?? Foto mile widziane z jego lokalizacją lub ewentualnie zdjecie z etki[br]Dopisany: 30 Marzec 2011, 21:41_________________________________________________ten wężyk który podłączyłem do tego zaworu odcinającego wychodził własnie z tego zaworu elektromagnetycznego zaznaczonego na zdjęciu
domjenick Opublikowano 30 Marca 2011 Opublikowano 30 Marca 2011 DV-nr 14-opis i fotki masz tego stado na forum-poszukaj
symek88 Opublikowano 1 Kwietnia 2011 Autor Opublikowano 1 Kwietnia 2011 Wymontowałem dzisiaj ten Zawór DV. Z zewnątrz zawór wygląda dobrze, tzn nie ma żadnych oznak żeby był uszkodzony. Probowałem go rozebrać ale za chiny nie wiedziałem jak wygląda jak by był cały zespolony, próbowałem ten grzybek z góry jakoś podwarzyć, odkrecić ale wyglądało to na zespolone w całość. Jeśli chodzi o przelot powietrza to wyglądało to tak: -Jak dmuchałem w wylot nr 1 to wogóle nie było żadnego przelotu -jak dmuchałem w wylot nr 2, zaślepiając oczywiście nr 3, to był przelot ale z wielkimi oporami i powietrze wylatywało z wylociku nr 4 -jak dmuchałem w wylocik nr 4 to też nie było żadnego przelotu ale ten dżyndżelek jest taki mały i schowany, że być może nie mogłem wystarczająco mocno dmuchnąć żeby przeleciało powietrze Czy to jest normalne, zawór jest sprawny? Czy z każdej strony dmuchając powinien być przelot??
domjenick Opublikowano 1 Kwietnia 2011 Opublikowano 1 Kwietnia 2011 nie- membranka jest uszkodzona- w obydwie strony nie moze byc przedmuchu
symek88 Opublikowano 1 Kwietnia 2011 Autor Opublikowano 1 Kwietnia 2011 f*ck czyli zawór napewno do wymiany tak?? Jakie mogą być skutki zepsutego zawóru? Bo te ze auto traci troche na mocy to juz wiem
domjenick Opublikowano 1 Kwietnia 2011 Opublikowano 1 Kwietnia 2011 f*ck czyli zawór napewno do wymiany tak?? Jakie mogą być skutki zepsutego zawóru? Bo te ze auto traci troche na mocy to juz wiem ciśnienie zamiast ulatywać z powrotem w obieg-będzie się wracać, po odjęciu gazu- przy stozku na pewno usłyszałbyś furkotanie
symek88 Opublikowano 1 Kwietnia 2011 Autor Opublikowano 1 Kwietnia 2011 f*ck czyli zawór napewno do wymiany tak?? Jakie mogą być skutki zepsutego zawóru? Bo te ze auto traci troche na mocy to juz wiem ciśnienie zamiast ulatywać z powrotem w obieg-będzie się wracać, po odjęciu gazu- przy stozku na pewno usłyszałbyś furkotanie Rozumiem. Ale ma to jakiś odczuwalny wpływ na moc auta lub czy może uszkodzić turbinę lub inny element?
domjenick Opublikowano 1 Kwietnia 2011 Opublikowano 1 Kwietnia 2011 mocy raczej nie ubędzie,ale niekorzystnie wpływa na turbo,bo cofające powietrze spowalnia jej obroty,zamiast utrzymywać,jak to ma miejsce przy normalnej pracy DV-upust z węża ciśnieniowego,do dolotu i tak w kółko
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się