Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 ALF] Problem z przegubami


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.Mam ogromny dylemat.Otóz zdechły mi obydwa przeguby na lewej połosi.I teraz zastanawiam sie czy kupic uzywke kompletna czy kupic osobno przeguby zew i wew i załozyc.Koszty sa takie ze połos kosztuje 150 zł. a wewnetrzny ze 230 w sklepie a zewnetrzny tez ponad 100 pewnie bedzie.Szkoda mi kasy bo miałem sobie zestaw kluczy kupic:/Ale nie wiem.Co wy byscie zorbili.Uzywka niewiadomo w jakim stanie bedzie a nowe to nowe ale kosztowne.Ja juz sam nie wiem.Krotko i zwieźle co byście zrobili?:)dzieki z góry za odpowiedzi.

Opublikowano

Nowe przeguby i na przynajmniej 100 tys km masz z dyńki :good: ciesz się, że nie masz automatu bo do auto zewnętrzny jest ponad 2 razy droższy :rolleyes:

Opublikowano

no włąsnie Michał jestem tego samego zdania:) poleci po kieszeni ale przynajmniej wiem ze pojeżdze ze nowe osłony nowe przeguby no i moja prosta oryginalna połos!!!!!:)chciałbym amiescic sie w 300 zł:)heh ale czuje ze nie da rady:)A jak kupie uzywke to moze bedzie krzywa a przeguby beda rozleciałe:/ jutro zamawiam i koniec postanowione.Dzieki Michał za stanowcza odpowiedź:)A miałem sobie kupic nasadki spline małe i duze :wallbash: :wallbash: i kasa poleci :kwasny: ale bedzie czarnuch sprawny w 100 % .Najwyzej zrezygnuje z weekendowego browarka i łakoci przed tv:) heh pozdrawiam:)

Opublikowano

Jeśli przeguby to tylko nowe. Kupisz używkę i skąd wiesz jaka się trafi.

A na nowych spokojnie polatasz.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...