majsio Opublikowano 31 Marca 2011 Opublikowano 31 Marca 2011 Witam, problem polega na tym że podczas energicznego skręcaniu kierownicy w prawo i lewo na zgaszonym silniku (na włączonym także) slychać stukanie, luz jest minimalny na kierownicy wahacze ok końcowki również płyn nie ucieka, może mi ktoś przybliżyć temat krzyżaka na kolumnie bo coś czytałem ale nie bardzo wiem jak to sprawdzić, będę wdzięczny Pozdrawiam
Costello Opublikowano 8 Kwietnia 2011 Opublikowano 8 Kwietnia 2011 Kolego ja wlasnie diagnozuje taki sam problem u siebie i dzisiaj rozebrałem obudowę kolumny kierowniczej i ja mam delikatny luz na tym połączeniu ramienia kierownicy z maglem to się chyba krzyżak nazywa jeszcze sam nie wiem. Ale nagrałem mały filmik dla mechaniora i mu to jutro pokarzę, dodam tylko że zaczęło się od delikatnego luzu a teraz już auto pływa po drodze raz w prawo raz w lewo i jazda jest strasznie wku***ca
wrzosu Opublikowano 23 Kwietnia 2011 Opublikowano 23 Kwietnia 2011 a moze po prostu drazek? u mnie taki stuk powoduje luz na lewym drazku
orpheus Opublikowano 27 Kwietnia 2011 Opublikowano 27 Kwietnia 2011 Chłopaki, mam to samo, dziś wymieniłem 4 górne wahacze i jedną końcówkę drążka bo po zimie wszystko zaczęło mocno stukać. Dopiero p[o wymianie w/w zespołów zobaczyłem że jeszcze coś postukuje delikatnie, z początku pomyślałem o konieczności regeneracji maglownicy (znajomy robił to w passacie B5 jakiś czas temu) ale po dłuższym macaniu tematu odkryłem że to ten przegub. Widziałem że na allegro można dostać oryginał z demontażu już za 20 zł + przesyłka, sam nie wiem może by spróbować kupić i podmienić?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się