Thoma23 0 Opublikowano 1 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2011 Witam i proszę o pomoc. Mam taki problem z moją A4-ką. Od kupna obserwuję taki objaw, że na biegu jałowym na małych niskich obrotach drży auto wpada w drgania. Dzieje się tak wyłącznie na biegu jałowym na ciepłym silniku. Gdy silnik jest zimny te objawy nie występują. Niedawno wymieniłem komplet sprzęgła i koło dwumasowe, więc opcja "szukaj" już przetestowana na forum Sprawdziłem również poduszki, są ok. No brak mi inwencji już w tej kwestii. Czy ktoś z was miał podobny problem, jeśli tak to jaka była przyczyna? Błędów na VAG-u nie wykazuje... Dzięki za wszystkie sugestie. Pozdrawiam, Thoma23 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Góral.tz 0 Opublikowano 1 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2011 może masz za niskie obroty na jałowym a poza tym to nie zapominaj że gnojowozem jeździsz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thoma23 0 Opublikowano 1 Kwietnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2011 no dobra tylko czemu na ciepłym tak się dzieje a na zimnym nie? obroty są prawidłowe... a co masz na myśli "a poza tym to nie zapominaj że gnojowozem jeździsz"??? możesz rozwinąć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Góral.tz 0 Opublikowano 1 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2011 jeżdżę takim samym jak możesz zauważyć w opisie i tez się telepie, tylko że ja mimo ze poduszki wyglądają ok uważam że są zużyte po 270 tyś jakie masz te obroty na jałowym 860?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thoma23 0 Opublikowano 1 Kwietnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2011 no coś takiego...obroty stabilne nie wahają się...silniczek płynnie chodzi...bezproblemowo odpala... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Góral.tz 0 Opublikowano 1 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2011 no coś takiego...obroty stabilne nie wahają się...silniczek płynnie chodzi...bezproblemowo odpala... ja już się przyzwyczaiłem do tego ze ma drgawki, ale ty jak masz chęć to podjedz na jakiś spot i porównaj pracę innego AVG Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
medik 0 Opublikowano 1 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2011 Łożysko od sprzęgła nie miało luzu ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thoma23 0 Opublikowano 1 Kwietnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2011 całe sprzęgło wymienione z dwumasem...po przeczytaniu paru wątków zastanawiam się czy to nie przypadkiem plecionka...bo faktycznie objawy podobne...drgania pojawiają się jak jest ciepło na dworze i silnik się nagrzeje...jakoś do tej pory nie zwróciłem uwagi na układ wydechowy a może tu właśnie należy szukać przyczyny... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pastaldo 4 Opublikowano 1 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2011 całe sprzęgło wymienione z dwumasem...po przeczytaniu paru wątków zastanawiam się czy to nie przypadkiem plecionka...bo faktycznie objawy podobne...drgania pojawiają się jak jest ciepło na dworze i silnik się nagrzeje...jakoś do tej pory nie zwróciłem uwagi na układ wydechowy a może tu właśnie należy szukać przyczyny... I tu chyba trafiłes. Jesli masz plecionkę wywaloną tez będzie telepało. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thoma23 0 Opublikowano 7 Kwietnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2011 jestem po wymianie plecionki - koszt 130 zł. wszystkie problemy z drganiem drążka, kierownicy i silnika zniknęły :> trochę pomęczyłem się z mechanikami bo źle ją zamontowali ale po poprawce jet ok powiem nawet więcej że autko ciszej chodzi, jakoś bardziej kulturalnie jak na disla.. tak więc wszystkim z podobnymi objawami polecam najpierw przyjrzeć się temu elementowi zanim zaczniecie ładować cash w drogie części... pzdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rikardo 3 Opublikowano 7 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2011 jestem po wymianie plecionki - koszt 130 zł. wszystkie problemy z drganiem drążka, kierownicy i silnika zniknęły :> trochę pomęczyłem się z mechanikami bo źle ją zamontowali ale po poprawce jet ok powiem nawet więcej że autko ciszej chodzi, jakoś bardziej kulturalnie jak na disla.. tak więc wszystkim z podobnymi objawami polecam najpierw przyjrzeć się temu elementowi zanim zaczniecie ładować cash w drogie części... pzdr. Uszkodzona plecionka to efekt niesprawnych poduszek pod silnikiem dlatego nie zdziw się jak po jakimś czasie problem zacznie powracać. Przerabiałem to i też zaczynałem od plecionki bo niby tanio. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się