Kemor Opublikowano 1 Kwietnia 2011 Opublikowano 1 Kwietnia 2011 Witam. Mam rozbite PL auto z tempomatem i chciałem przenieść tempomat do nowego auta UK (anglik). Możecie mi powiedzieć co dokładnie muszę wymontować by wszystko cacy działało w aucie z UK .... najlepiej fotki. Oczywiście osłonę kierownicy i manetkę pewnie tez będę musiał zabrać ? czy specjalnie kupować angielska wersje ? Wielkie dzięki za wszystkie informacje.
wrclaguna Opublikowano 1 Kwietnia 2011 Opublikowano 1 Kwietnia 2011 Poczytaj np. tutaj jak sie dostac do tempomatu http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=23501.1020
Stolkien Opublikowano 3 Kwietnia 2011 Opublikowano 3 Kwietnia 2011 oczywiście zacznij od pierwszej strony!
domjenick Opublikowano 3 Kwietnia 2011 Opublikowano 3 Kwietnia 2011 czy specjalnie kupować angielska wersje ? -moduł i manetka jest taka sama w obu przypadkach-więc przekładasz tylko z jednego auta do drugiego
Kemor Opublikowano 3 Kwietnia 2011 Autor Opublikowano 3 Kwietnia 2011 wielkie dzięki ..... czyli jeżeli mam trójramienną kierownice (sport) .... to potrzebuje tylko manetkę ? * Midline o kierownica : standardowa 4-ramienna kierownica, sportowa kierownica trójramienna, kierownica multifunkcyjna o dostępne funkcje: manetka komputera pokładowego (trip computer), tempomat (Cruise Control) o numer VAG: 8E0 953 549 L (8E0953549L), 8E0 953 549 N (8E0953549N)
ghost1717 Opublikowano 4 Kwietnia 2011 Opublikowano 4 Kwietnia 2011 Kolego ja miałem tak jak Ty 3 ramienną sportową kierownice i mimo to miałem moduł z literka F. Wszystko zależy od szczescia... na Twoim miejscu wyciagał bym manetke+moduł i masz spokój pozdro
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się