Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Audi TT, 2.0TFSI, S-tronic, Bodykit TTS


malik

Rekomendowane odpowiedzi

Robilem tak w paru automatach Audi od pierwszych A6 do Q7 , spokojnie da sie :) Wiadomo ze skrzynia dostaje w d*pę , myślisz ze te nowe nie dostają ?np w M5 skrzynia wytrzymuje do 10 takich startów ( swoją droga niezła hujnia )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli w zwykłym tiptronic'u wciskasz hamulec i gaz do oporu jednocześnie? I co, obroty skaczą do 3tys rpm jak w DSG czy manualu? Nie sądzę. Te skrzynie tak nie działają, dlatego nie ma Launch Control w automatach z klasycznym sprzęgłem hydrokinetycznym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gaz moze nie w podłogę bo aż tyle nie trzeba żeby dobrze wystrzelic ,czy akurat 3 tys obr nie pamietam liczy sie efekt . W betach dokładnie tak samo to działa .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W każdym razie w tych skrzyniach producent tego nie przewiduje. Ja u siebie nie próbowałem i nie zamierzam. Na pewno nie będzie takiego efektu jak w DSG. W RS5 przy launch control obroty są na 5tys rpm i można tak przytrzymać dłuższą chwilę wtedy efekt jest podobny jak strzał w manualu. :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w tiptronicu nie musi byc w podloge, bo LC nie ma.

Wystarczy utrzymac obrotu przy ktorych jest max Nm i tyle - zwykle to niecale 2tys.

Wyzej nie ma co krecic, bo bedzie krotszy zakres pracy z max Nm.

Zreszta identycznie jest w manualu przeciez tu jedyna roznica polega na tym ze zamiast "puszczac" sprzeglo "puszcza" sie hamulec

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wyzej nie ma co krecic, bo bedzie krotszy zakres pracy z max Nm.

Zreszta identycznie jest w manualu

no nie do konca, bo co to za strzal z 2000 obr :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wyzej nie ma co krecic, bo bedzie krotszy zakres pracy z max Nm.

Zreszta identycznie jest w manualu

no nie do konca, bo co to za strzal z 2000 obr :decayed:

Pewnie inaczej w benzynie a inaczej w TDI. Chociaż na filmikach, ktore wczoraj wklejał hornett Golf GTI startuje z 2400 obrotow.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1300kg, pieknie - nawet mojego parcha po sofcie wciagniesz :)

W Pile B8 Kuredu z tym silnikiem jechało łeb w łeb z moim S4 startując z rolki. Pewnie z kreski byłoby mu już ciężej co nie zmienia faktu, że 2.0T FSI to za***isty silnik.

z miejsca nawet nie podejmuje wyzwania i to nigdzie i z nikim bo przy tej mocy nie ma to sensu, nawet na 3 biegu przy delikatnie śliskiej nawierzchni czasami esp mrugnie. a silnik nie wiem czy mamy ten sam bo u mnie faktycznie seria powinna być 211KM a czy ten sam jest w TT to nie wiem.zdaje mi się że chyba 200KM ale za to u mnie 130kg więcej...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przy jakich obrotach wystrzeli to zależy od silnika , jeden przy 2 tys inny przy 4 . Pamietam scirocco na zlocie i start z LS :polew:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wyzej nie ma co krecic, bo bedzie krotszy zakres pracy z max Nm.

Zreszta identycznie jest w manualu

no nie do konca, bo co to za strzal z 2000 obr :decayed:

u mnie wystarczajacy, a u tej twojej lochy nie :)

btw-widzialem tego twojego pazdzierza kilka razy u siebie pod biurem na domaniewskiej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wyzej nie ma co krecic, bo bedzie krotszy zakres pracy z max Nm.

Zreszta identycznie jest w manualu

no nie do konca, bo co to za strzal z 2000 obr :decayed:

u mnie wystarczajacy, a u tej twojej lochy nie :)

btw-widzialem tego twojego pazdzierza kilka razy u siebie pod biurem na domaniewskiej

to w takim razie pracujemy w tym samym miejscu :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Małe fotostory z wycięcia katalizatorów i wspawania downpipe-a.

Paweł i Rafał ze sporttig.pl jak zwykle wykonali kawał dobrej roboty! :good:

Jutro program u Rogala!

IS_fchg%252520153_thumb.jpg?imgmax=720

IS_fchg%252520163_thumb.jpg?imgmax=720

IS_fchg%252520171_thumb.jpg?imgmax=720

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Malik

dolot z power rury jest spoko tylko lepiej zostawić seryjną puszkę powietrza.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dolot z power rury jest spoko tylko lepiej zostawić seryjną puszkę powietrza.

Rogal tez woli takie rozwiazanie, bedzie mu marudzil :kox:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Stożek dopiero zamówiony. Przywioze go z USA pod koniec czerwca.

Tak więc program będzie wgrywany na seryjnym filtrze.

Po zamontowaniu stożka zrobię korekte i dodatkowe hamowanie.

Wtedy porównamy wykresy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wtedy porównamy wykresy.

CZEKAM Z NIECIERPLIWOŚCIĄ :cool1:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wtedy porównamy wykresy.

CZEKAM Z NIECIERPLIWOŚCIĄ :cool1:

Ja też :naughty: Ciekaw jestem porównania jak jasna cholera :kox:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...