ono 0 Opublikowano 7 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2011 Robilem tak w paru automatach Audi od pierwszych A6 do Q7 , spokojnie da sie Wiadomo ze skrzynia dostaje w d*pę , myślisz ze te nowe nie dostają ?np w M5 skrzynia wytrzymuje do 10 takich startów ( swoją droga niezła hujnia ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thom4s 1 Opublikowano 7 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2011 Czyli w zwykłym tiptronic'u wciskasz hamulec i gaz do oporu jednocześnie? I co, obroty skaczą do 3tys rpm jak w DSG czy manualu? Nie sądzę. Te skrzynie tak nie działają, dlatego nie ma Launch Control w automatach z klasycznym sprzęgłem hydrokinetycznym. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ono 0 Opublikowano 7 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2011 Gaz moze nie w podłogę bo aż tyle nie trzeba żeby dobrze wystrzelic ,czy akurat 3 tys obr nie pamietam liczy sie efekt . W betach dokładnie tak samo to działa . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thom4s 1 Opublikowano 7 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2011 W każdym razie w tych skrzyniach producent tego nie przewiduje. Ja u siebie nie próbowałem i nie zamierzam. Na pewno nie będzie takiego efektu jak w DSG. W RS5 przy launch control obroty są na 5tys rpm i można tak przytrzymać dłuższą chwilę wtedy efekt jest podobny jak strzał w manualu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ono 0 Opublikowano 7 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2011 Spróbuj , Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rosemeyer 2 Opublikowano 7 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2011 w tiptronicu nie musi byc w podloge, bo LC nie ma. Wystarczy utrzymac obrotu przy ktorych jest max Nm i tyle - zwykle to niecale 2tys. Wyzej nie ma co krecic, bo bedzie krotszy zakres pracy z max Nm. Zreszta identycznie jest w manualu przeciez tu jedyna roznica polega na tym ze zamiast "puszczac" sprzeglo "puszcza" sie hamulec Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Flyer 4 Opublikowano 7 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2011 Wyzej nie ma co krecic, bo bedzie krotszy zakres pracy z max Nm. Zreszta identycznie jest w manualu no nie do konca, bo co to za strzal z 2000 obr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malik 6 Opublikowano 7 Czerwca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2011 Wyzej nie ma co krecic, bo bedzie krotszy zakres pracy z max Nm. Zreszta identycznie jest w manualu no nie do konca, bo co to za strzal z 2000 obr Pewnie inaczej w benzynie a inaczej w TDI. Chociaż na filmikach, ktore wczoraj wklejał hornett Golf GTI startuje z 2400 obrotow. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuredu 0 Opublikowano 7 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2011 1300kg, pieknie - nawet mojego parcha po sofcie wciagniesz W Pile B8 Kuredu z tym silnikiem jechało łeb w łeb z moim S4 startując z rolki. Pewnie z kreski byłoby mu już ciężej co nie zmienia faktu, że 2.0T FSI to za***isty silnik. z miejsca nawet nie podejmuje wyzwania i to nigdzie i z nikim bo przy tej mocy nie ma to sensu, nawet na 3 biegu przy delikatnie śliskiej nawierzchni czasami esp mrugnie. a silnik nie wiem czy mamy ten sam bo u mnie faktycznie seria powinna być 211KM a czy ten sam jest w TT to nie wiem.zdaje mi się że chyba 200KM ale za to u mnie 130kg więcej... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ono 0 Opublikowano 7 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2011 Przy jakich obrotach wystrzeli to zależy od silnika , jeden przy 2 tys inny przy 4 . Pamietam scirocco na zlocie i start z LS Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rosemeyer 2 Opublikowano 7 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2011 Wyzej nie ma co krecic, bo bedzie krotszy zakres pracy z max Nm. Zreszta identycznie jest w manualu no nie do konca, bo co to za strzal z 2000 obr u mnie wystarczajacy, a u tej twojej lochy nie btw-widzialem tego twojego pazdzierza kilka razy u siebie pod biurem na domaniewskiej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Flyer 4 Opublikowano 7 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2011 Wyzej nie ma co krecic, bo bedzie krotszy zakres pracy z max Nm. Zreszta identycznie jest w manualu no nie do konca, bo co to za strzal z 2000 obr u mnie wystarczajacy, a u tej twojej lochy nie btw-widzialem tego twojego pazdzierza kilka razy u siebie pod biurem na domaniewskiej to w takim razie pracujemy w tym samym miejscu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
variocustoms 4 Opublikowano 7 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2011 dawno nie byłem w tym wątku, Malik efekt wizualny autka jest wydech jak na R4 też całkiem gada - gratulejszon Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malik 6 Opublikowano 8 Czerwca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2011 Małe fotostory z wycięcia katalizatorów i wspawania downpipe-a. Paweł i Rafał ze sporttig.pl jak zwykle wykonali kawał dobrej roboty! Jutro program u Rogala! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
poziek 14 Opublikowano 8 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2011 Malik dolot z power rury jest spoko tylko lepiej zostawić seryjną puszkę powietrza. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alvaro 8 Opublikowano 8 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2011 Ruły wielkie jak od kanalizy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Flyer 4 Opublikowano 8 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2011 dolot z power rury jest spoko tylko lepiej zostawić seryjną puszkę powietrza. Rogal tez woli takie rozwiazanie, bedzie mu marudzil Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malik 6 Opublikowano 8 Czerwca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2011 Stożek dopiero zamówiony. Przywioze go z USA pod koniec czerwca. Tak więc program będzie wgrywany na seryjnym filtrze. Po zamontowaniu stożka zrobię korekte i dodatkowe hamowanie. Wtedy porównamy wykresy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
poziek 14 Opublikowano 8 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2011 Wtedy porównamy wykresy. CZEKAM Z NIECIERPLIWOŚCIĄ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Reggi 5 Opublikowano 8 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2011 Wtedy porównamy wykresy. CZEKAM Z NIECIERPLIWOŚCIĄ Ja też Ciekaw jestem porównania jak jasna cholera Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi