mgtan 0 Opublikowano 9 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2011 oraz zmniejszyc halas zasysania Ale po co ?Przecie to mega fajny dźwięk eeetam... fajny dźwięk... nie zamienił bym go teraz :> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Flyer 4 Opublikowano 11 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2011 ITG u mnie jest bardzo cichy, mozna powiedziec, ze nie slysze filtra do momentu jak nie opuszcze szyby. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buba 7 Opublikowano 11 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2011 a co to za wzorki na lewej ściance? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
moskal 4 Opublikowano 27 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2011 Ale po co ?Przecie to mega fajny dźwięk To samo miałem napisać a co to za wzorki na lewej ściance? to chyba taśma klejąca a nie wzorki , po to chyba zeby blacha nie obdrapała rury dolotowej. Malik jezdziłeś juz autem z ta osłoną ???? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malik 6 Opublikowano 27 Października 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Października 2011 a co to za wzorki na lewej ściance? to chyba taśma klejąca a nie wzorki , po to chyba zeby blacha nie obdrapała rury dolotowej. Malik jezdziłeś juz autem z ta osłoną ???? Tak, dokładnie to jest zabezpieczenie na czas przymiarek żeby blacha nie obdrapywała dolotu. Dzisiaj chłopaki odbierają osłonę z lakierowania proszkowego. Pewnie jutro podjadę na montaż. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
moskal 4 Opublikowano 27 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2011 Tak, dokładnie to jest zabezpieczenie na czas przymiarek żeby blacha nie obdrapywała dolotu. Dzisiaj chłopaki odbierają osłonę z lakierowania proszkowego. Pewnie jutro podjadę na montaż. zwróć uwage na to żeby ta dziura na rure dolotową w osłonie była dosyć duza. Silnik podczas jazdy odchyla sie o kilka cm przód/tył i dobrze byłoby gdyby rura nie dzwoniła ci o blache Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malik 6 Opublikowano 27 Października 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Października 2011 Tak, dokładnie to jest zabezpieczenie na czas przymiarek żeby blacha nie obdrapywała dolotu. Dzisiaj chłopaki odbierają osłonę z lakierowania proszkowego. Pewnie jutro podjadę na montaż. zwróć uwage na to żeby ta dziura na rure dolotową w osłonie była dosyć duza. Silnik podczas jazdy odchyla sie o kilka cm przód/tył i dobrze byłoby gdyby rura nie dzwoniła ci o blache Jest margines z każdej strony około 2cm zabezpieczony elastyczną uszczelką. Pełna profeska. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
moskal 4 Opublikowano 27 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2011 git BTW wkładaj ITG zamiast K&N Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malik 6 Opublikowano 27 Października 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Października 2011 git BTW wkładaj ITG zamiast K&N Zobaczymy jak będzie obecny dmuchał w osłonie. Jak nadal będzie za głośno szumiał to zmienie na ITG. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
moskal 4 Opublikowano 27 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2011 git BTW wkładaj ITG zamiast K&N Zobaczymy jak będzie obecny dmuchał w osłonie. Jak nadal będzie za głośno szumiał to zmienie na ITG. ITG bedzie głośniejszy bo jest bardziej hmm... ażurowy :kox: No ale co za tym idzie ma wiekszą przepustowość Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malik 6 Opublikowano 27 Października 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Października 2011 git BTW wkładaj ITG zamiast K&N Zobaczymy jak będzie obecny dmuchał w osłonie. Jak nadal będzie za głośno szumiał to zmienie na ITG. ITG bedzie głośniejszy bo jest bardziej hmm... ażurowy :kox: No ale co za tym idzie ma wiekszą przepustowość Zdania są podzielone. Flyer ma ITG i twierdzi, że go nie słyszy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
moskal 4 Opublikowano 27 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2011 Zdania są podzielone. Flyer ma ITG i twierdzi, że go nie słyszy. ja ci mówie w kontekscie słyszalności w B5 , B6 jest lepiej wyciszona. U mnie w parówie fajnie było słychać ale to pewnie przez dziury , które zostawił spawacz podczas montowania EU grodzi w angliku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
variocustoms 4 Opublikowano 27 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2011 ja w porównainiu ITG vs. K&N nie słyszałem ITG a K&N sapał jak stara babcia, to było w silniku R6 a w V8 ITG też nie było słychać spod maski, zasysa ale cichutko Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Flyer 4 Opublikowano 3 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2011 Zdania są podzielone. Flyer ma ITG i twierdzi, że go nie słyszy. nie mam w sumie porownania do seryjnej puchy, ale inni tez twierdza, ze po zmianie na ITG [w 2.7TT] prawie go nie slychac. w 1.8T podobno jest odwrotnie, wiec u Ciebie tez moze byc glosny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malik 6 Opublikowano 22 Listopada 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2011 W końcu po wielu trudach udało się ukończyć osłonę do stożka. Rafał ze sporttig.pl spisał się jak zwykle na medal. Osłona została wykonana z aluminium wg. przygotowanego przeze mnie szablonu. Polakierowana proszkowo i oklejona termoizolacyjnym kocem. Dzieki niej udało się zminimalizować zasysanie gorącego powietrza z silnika i wyciszyć odgłos "oddychania". Pozostało jeszcze dobranie odpowiedniej uszczelki wokół rury dolotowej. Dodatkowo udało mi się zrobić ciekawy mod. Wymiana standardowej, nudnej i starej gałki dźwigni S-tronic na super wypasioną, aluminiową gałkę z TTS. Instalacja była odrobinę upierdliwa ale autko mocno odmłodniało w środku. Dla porównania tak wyglądała stara gałka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arris_88 4 Opublikowano 11 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2011 Autko naprawdę piękne a najważniejsze jest to że Tobie daje frajdę. Zgadzam się też z Twoją opinią, że jesteśmy trochę zaściankowi, ale każde społeczeństwo ma jakieś swoje minusy (ja poznałem szwedów jako osoby zamknięte w sobie i ceniące nad wyraz swoją prywatność). Wrócę do auta - podoba mi się wnętrze, skrzynia i to że auto daje Ci frajdę. Jednak najbardziej (w pozytywnym sensie) zazdroszczę Ci Twojego garażu. Widać że to jest Twoja oaza i sam dążę do tego aby kiedyś taki właśnie mieć. Nie ważne czy będzie tam stało A4 B6 które teraz mam czy R8 V10, a ważna jest pasja, która spaja nasz klub. Pozdro i Twoje zdrowie . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MARCIN607 62 Opublikowano 11 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2011 ale gała :kox: :kox: i osłona pierwsza klasa- pełna profeska :oklaski: :oklaski: :oklaski: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PABLO 1 Opublikowano 11 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2011 Nie długo się znudzi i będzie od TTRS Zdjęcia jak zawsze Radio Midland dobry wybór Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
T-żółw 1 Opublikowano 11 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2011 no gałka robi robotę wyraźna zmiana osłona też ale to radyjo z boku to karwa jakbyś ambulansem albo taryfą jeździł....a fuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hornet 2 Opublikowano 11 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2011 Twój stan jest już nieuleczalny Wyślij projekt osłony do audi niech zaczną to produkować a nie karwa jakieś chińskie plastiki stosują. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi