nicramk Opublikowano 3 Kwietnia 2011 Opublikowano 3 Kwietnia 2011 Witam, mam pewien problem, przy przyśpieszaniu na 4,5,6 biegu na wciśniętym pedale gazu w podłodze, całym autem zaczyna od 1800-do ok 2200 obr/min bardzo wyraźnie trząść. Drgania ustępują przy wyższych obrotach. Gdy przyspieszam od 2000-2100 obr. z 4,5 biegu jest OK . Jeżeli na tych biegach przyśpieszam delikatnie, nic się nie dzieje. Na 1,2,3 i pedał w podłodze wszystko jest OK. Nie wiem czy to ma znaczenie ale dodam że jestem po wymianie sprzęgła, dwumasu, i poduszek silnika? Prosze o pomoc lub jakies dorady?
danielm81 Opublikowano 9 Kwietnia 2011 Opublikowano 9 Kwietnia 2011 wymieniales obie poduszki pod silnikiem ? dalo jakis rezultat ? drgania mniejsze, wieksze ?
frugodh Opublikowano 12 Kwietnia 2011 Opublikowano 12 Kwietnia 2011 zobacz egra i kolektor ssący, może potrzebne czyszczonko
wrclaguna Opublikowano 12 Kwietnia 2011 Opublikowano 12 Kwietnia 2011 A dobrze wszystko zlozyli Jeden z kolgow na forum mial podobne objawy i co sie okazalo ...auto po chipsie z Niemcowni i za duzo Nm bylo . Wszystko wyszlo na rolkach . Podepnij kompa i sprawdz jeszcze pompki czy sa OK
paweu1 Opublikowano 14 Kwietnia 2011 Opublikowano 14 Kwietnia 2011 Wiele osób boryka się z tym problemem, u niektórych pomaga wymiana sprzęgła, dwumasa
David Opublikowano 14 Kwietnia 2011 Opublikowano 14 Kwietnia 2011 to moga byc jeszcze luzy w gniazdach pompowtryskiwaczy w glowicy silnika
paweu1 Opublikowano 15 Kwietnia 2011 Opublikowano 15 Kwietnia 2011 Mam ten sam problem w b5. Zauważyłem, że podczas przyspieszania na 4 lub 5 biegu poniżej 2000obr/min, drgania nie występują jeśli wcisnę delikatnie sprzęgło na granicy poślizgu. Zrób kilka prób aż wyczujesz dokładnie sprzęgło, 5 bieg, wciskasz lekko sprzęgło na granicy poślizhu i gaz w podłogę. Jeśli nie będzie drgało, to masz odpowiedź - sprzęgło ewentualnie dwumas Już raz zmieniłem sprzęgło, przez jakiś czas był spokój, ale teraz drgania znów wróciły
dajmler4 Opublikowano 18 Kwietnia 2011 Opublikowano 18 Kwietnia 2011 mam to samo ale jeszcze nie wymienialem sprzegla i dwumasu :gwizdanie: ale mnie to niestety czeka ale u ciebie dziwna sprawa jesli juz tyle zeczy wymieniles hmm a jakis zaufany warsztat robil znasz ich dobrze moze bez kitu cos zle zlozyli?
danielm81 Opublikowano 19 Kwietnia 2011 Opublikowano 19 Kwietnia 2011 Dajmler4 i nickram macie strojone silniki ? Jeżeli tak o ile jest podniesiona moc ?
dajmler4 Opublikowano 19 Kwietnia 2011 Opublikowano 19 Kwietnia 2011 ja mam jak narazie serie ale niedlugo zamierzam zrobic program :gwizdanie:
dejf Opublikowano 19 Kwietnia 2011 Opublikowano 19 Kwietnia 2011 Przeguby (wewn.) jeszcze moga generowac takie drgania.
dajmler4 Opublikowano 20 Kwietnia 2011 Opublikowano 20 Kwietnia 2011 hmm a jak to zsprawdzic? podniejsc i sprawdzic na biegu czy kolorusza sie przód tyl?? czy jak
nicramk Opublikowano 24 Kwietnia 2011 Autor Opublikowano 24 Kwietnia 2011 dajmler4 co do warsztatu to mam zaufanego znajomego mechanika i mysle ze na 100% wszystko dobrze złożyli. Co do strojenia silnika to mam tylko 160KM ale jezdziłem dwa lata i było cacy, a tak sie zaczeło mi dziać od poczatku roku. W najblizszym czasie postaram sie sprawdzic rzeczy o których koledzy wyżej piszą i dam znać.
pieciajek Opublikowano 24 Kwietnia 2011 Opublikowano 24 Kwietnia 2011 Sprawdź te przeguby wewnętrzne. Najlepiej podnieść i puścić w ruch a z kanału patrzeć czy półoś kręci się w osi czy nią szarpie, często pękają kamienie na gwieździe w przegubie mażeta cała ale półoś się rusza. Wiem bo miałem to samo w mojej, tylko podczas ostrego przyspieszania autem trząsło jakby na oponach były po 2 jaja na każdej.
danielm81 Opublikowano 25 Kwietnia 2011 Opublikowano 25 Kwietnia 2011 mówisz tylko 160... i przez dwa lata nie bylo problemu...hmmm....dziwne, ja u siebie zdiagnozowałem (przynajmniej tak mi się wydaje - dwa niezależne źródła - Warszawa i Łódź - to potwierdzają i zapraszają do siebie na wizytę) że jest to złe strojenie auta która ma zbyt duży moment obrotowy do prędkości obrotowej silnika, przyrost mocy jest skokowy w dolnym zakresie obrotów stąd jest problem - układ napędowy nie jest w stanie przekazać takiej mocy na koła w tym zakresie, dodam że w momencie jak silnik jest zimny - temperatura robocza silnika poniżej normy, komputer nie daje takiej mocy na koła i w momencie max przyśpieszenie nie mam tych objawów. Przestrzeżono mnie wręcz przed dalszym wykładaniem kasy na mechaniczne aspekty, zanim nie przyjadę na strojenie. Umawiam się z mineralną 28, ale człowiek nie jest mi wstanie narazie wskazać terminu... Napisz dokładnie jak te drgania się objawiają, skąd, co drży, bo w jakich warunkach to wiemy z początku posta, postaram się pomóc bo mam (z opisu) ten sam problem co Ty. Oczywiście jak tylko pozbędę się swojego problemu dam znać w swoim wątku że problem zamknięty.. (o ile to będzie to)
pieciajek Opublikowano 25 Kwietnia 2011 Opublikowano 25 Kwietnia 2011 Koledzy , mam taką ideę, jak macie taki sma proble to może bedzie najlepiej wrócić do fabrycznych programów w swoich komputerach i się okaże czy to te miutont na momentarz obrotów dają takie wibracje. Przeważnie ci to robią czipy to zostawiają sobie oryginale wsady ze sterowników dla swojego bezpieczeństwa.
comar_pl Opublikowano 25 Kwietnia 2011 Opublikowano 25 Kwietnia 2011 ja bym tylko dwumas obstawial ale skoro wymieniony... tak jak wrclaguna mowi moze masz jakis ciulowy program wsadzony - sprawdz to
nicramk Opublikowano 25 Kwietnia 2011 Autor Opublikowano 25 Kwietnia 2011 danielm81 nie jestem fachowcem i nie wiem co drzy, ale to drzenie jest takie jak na "szarpakach", po prostu wydaje mi sie ze jakby silnik skakał, jakby cois nie wyrabiało (ale jak dojdzie do 2tyś obr to rakieta).
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się