domin30 Opublikowano 4 Kwietnia 2011 Opublikowano 4 Kwietnia 2011 Witajcie mam mały problem wymieniłem osotatnio łożyska z przodu i po wymianie zaczeło mi dosłownie grać w zawieszeniu byłem na trzepakach i nic niewyszło zawieszenie jest OK. Dzisiaj sprawdziłem mocowania amortyzatorów u góry i doszliśmy do wniosku ze to klocki w jarzmach dzwonia mają luz. Czy jest jakiś sposób zeby to wyeliminować? Proszę o poradę z góry dziekuje za pomoc
Gość Brytol Opublikowano 4 Kwietnia 2011 Opublikowano 4 Kwietnia 2011 Jak już masz duży przebieg na tych klockach to po prostu wymień A jak są jeszcze w min. 50% sprawne to zobacz czy nie powypadały Ci z nich sprężynki, które trzymają klocki w swoim miejscu. Ja mam ten problem z tyłu ale nie przeszkadza mi to aż tak.
Dev Opublikowano 4 Kwietnia 2011 Opublikowano 4 Kwietnia 2011 w przednich zaciskach Ate nie ma zadnych spręzynek moga bys wyklepane jarzma ale nie takie klocki jak powinny byc
domin30 Opublikowano 5 Kwietnia 2011 Autor Opublikowano 5 Kwietnia 2011 Klocki nówki ATE wczoraj założone też pukają
domin30 Opublikowano 5 Kwietnia 2011 Autor Opublikowano 5 Kwietnia 2011 VW/Audi Part Number: 4B0-698-151-(J-K)
Gość Brytol Opublikowano 11 Kwietnia 2011 Opublikowano 11 Kwietnia 2011 w przednich zaciskach Ate nie ma zadnych spręzynek ja mam i działają jak trzeba od prawie roku :gwizdanie:
predki74 Opublikowano 12 Kwietnia 2011 Opublikowano 12 Kwietnia 2011 U mnie to samo podniosłem samochód bo byłem na diagnostyce i zawieszenie oki ale klocki z przodu co są od wewnętrznej strony z lewej strony i prawej są tez luźne nie wiem co robić klocki maja miesiąc
domin30 Opublikowano 13 Kwietnia 2011 Autor Opublikowano 13 Kwietnia 2011 w przednich zaciskach Ate nie ma zadnych spręzynek ja mam i działają jak trzeba od prawie roku :gwizdanie: Jeżeli możesz podaj mi numer tych sprężynek
Dev Opublikowano 13 Kwietnia 2011 Opublikowano 13 Kwietnia 2011 tam nie ma zadnych spręzynek co za głupoty piszecie ???
Madbar Opublikowano 14 Kwietnia 2011 Opublikowano 14 Kwietnia 2011 Jak jest wytarta bieżnia od klocka na jarzmie to mogą stukac i nic się nie da zrobić. Mój mechanik radził, żeby delikatnie rozklepać krawędź klocka, ale dałem sobie z tym spokój, bo może to jednak klocek niewymiarowy i jak rozklepię nierówno, to szkoda uszkodzić tą bieżnie. Ja założyłem klocki Boscha i raczej następnym razem skorzystam z innych np ATE... Trzeba się przyzwyczaić do tego stuku, mimo, że jest denerwujący, szczególnie latem, albo wymienić jarzma...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się