MarianekZg Opublikowano 13 Września 2011 Opublikowano 13 Września 2011 generalnie tak myślałem, że wyjdzie ok 2000 :wink4:[br]Dopisany: 13 Wrzesień 2011, 18:06_________________________________________________z drugiej strony mogło by się coś zmienić na ok 1000 :gwizdanie: :gwizdanie: :gwizdanie: Bruno jak tam ETKA hula :?: :?: :?: Może u mnie by też po hulała :gwizdanie: :gwizdanie: :gwizdanie: :cool1:
bartek1605 Opublikowano 13 Września 2011 Opublikowano 13 Września 2011 z USA wartosc auta + koszt transportu ok. 1000$ od tego liczymy cło 10% 3,1% pojemność silnika do 2 l. akcyza (od pojemnosci 2l.) 13,6% vat 22% w tej kolejnosci i kolejna wartosc jest dodawana do sumy wczesniejszych gdy clisz w Niemczech to placisz cło 10% i VAT 19% a w Polsce akcyze. Transport do Niemiec jest przewaznie tanszy niz do Gdyni i szybciej dociera na miejsce.
marcindlug Opublikowano 13 Września 2011 Opublikowano 13 Września 2011 Bruno jak tam ETKA hula :?: :?: :?: Może u mnie by też po hulała :gwizdanie: :gwizdanie: :gwizdanie: :cool1 na niedziele bedzie kopia gotowa
Bruno_74 Opublikowano 13 Września 2011 Opublikowano 13 Września 2011 pewnie że hula jestem wdzięczny bardzo i dam Ci oryginała . Sam sobie zrzuciłem na dysk
Gość SpongeBob Opublikowano 13 Września 2011 Opublikowano 13 Września 2011 co do sprowadzania to jeszcze lepiej jak przez firme przezucasz auto to wtedy nie rozliczasz sie ze skarbowka tak bylo w moim wypadku
MarianekZg Opublikowano 13 Września 2011 Opublikowano 13 Września 2011 Bruno jak tam ETKA hula :?: :?: :?: Może u mnie by też po hulała :gwizdanie: :gwizdanie: :gwizdanie: :cool1 na niedziele bedzie kopia gotowa pewnie że hula jestem wdzięczny bardzo i dam Ci oryginała . Sam sobie zrzuciłem na dysk :notworthy: [br]Dopisany: 13 Wrzesień 2011, 18:58_________________________________________________ Dr. House co z Amway-em :bicz3: :bicz3: :bicz3: :?: :?:
bartek1605 Opublikowano 13 Września 2011 Opublikowano 13 Września 2011 to ja może sobie pójde niepostrzeżenie :gwizdanie:
Bruno_74 Opublikowano 13 Września 2011 Opublikowano 13 Września 2011 marcindlug słuchaj nie wytrzymałem zszedłem i zobaczyłem. Mój numer pompy, którą mam na aucie to 8E0 919 051 B I bądź tu teraz mądry. Co innego etka co innego w aucie. Co Ty na to kolego
bartek1605 Opublikowano 13 Września 2011 Opublikowano 13 Września 2011 8E0 919 051 B --> 8E0 919 051 R (nr. na pompe z cz. poziomu)
marcindlug Opublikowano 13 Września 2011 Opublikowano 13 Września 2011 marcindlug słuchaj nie wytrzymałem zszedłem i zobaczyłem. Mój numer pompy, którą mam na aucie to 8E0 919 051 B I bądź tu teraz mądry. Co innego etka co innego w aucie. Co Ty na to kolego i wszystko jasne kolego Bruno ! pompa ktora posiadasz zostala wycofana i zastapiona pompa o tym samym numerze ale z literka R. to co wyslalem ci wczesniej (koncowka CJ) to jest ta sama pompa wskazana przez etke po wygenerowaniu pliku dla twojego numeru vin. generalnie jest straszny balagan z dopasowywaniem czesci wg numeru vin i trzeba bardzo uwazac. obecnie dostepne wersje maja zablokowana mozliwosc laczenia sie z serwerami dekodujacymi nr vin i trzeba generowac plik ktory pozwoli na wyswietlanie czesci tylko dla danego numeru a to jak widac nie do konca dziala prawidlowo. jezeli na 100% masz literke B to ta o oznaczeniu 8E0 919 051 R to pompa ktora powinienes kupic. i w sumie to by sie zgadzalo - silnik 4 cylindrowy o zaplonie iskrowym, naped na przod. pompy quattro i pompy fwd roznia sie od siebie.
Bruno_74 Opublikowano 13 Września 2011 Opublikowano 13 Września 2011 No to chyba mamy jasność. Ale ja chciałbym zapytać z innej beczki. Jaka może być różnica między pompą moją a tą z tt 150 km 1,8T. Oczywiście nie rozmawiamy teraz o numerach. Może rozmiar, ciśnienie? Jeżeli jest taki galimatias, to może tamta pompa będzie pasowała?
marcindlug Opublikowano 13 Września 2011 Opublikowano 13 Września 2011 cisnieniem na listwie wtryskowej steruje regulator cisnienia paliwa pod maska. zakladam ze 1.8t wzdluzny i poprzeczny potrzebuja tych samych ilosci paliwa podanych przy tym samym cisnieniu. mysle ze jezeli da sie ja zamocowac w baku i podejda wszystkie podlaczenia to powinna dzialac. niemniej jednak to jest wazna czesc auta i chyba najlepszym wyjsciem bedzie zalozenie takiej pompy jaka Bog przykazal
Bruno_74 Opublikowano 13 Września 2011 Opublikowano 13 Września 2011 No oryginała nowego nie kupię 1500 PLN w ASO. Dlatego kombinuję z zamiennikami i używkami. Ale jak myślisz może na ogólnym ktoś będzie wiedział, że akurat to do tego pasuje.
marcindlug Opublikowano 13 Września 2011 Opublikowano 13 Września 2011 nie wydaje mi sie zeby ktos mial takie rozterki jak ta czy pompa od tt podejdzie. ja obstawiam ze nie da sie zamontowac ale moge sie mylic
Seba_LDZ Opublikowano 13 Września 2011 Autor Opublikowano 13 Września 2011 ja tam na Twoim miejscu Bruno bym nie kombinowal czy wejdzie czy nie bo jak Marcin pisal nie podejdzie i utopisz bezsensownie kase
marcindlug Opublikowano 13 Września 2011 Opublikowano 13 Września 2011 Nasz klubowy optymista kupisz, sprawdzisz i bedziemy wiedziec. tylko po co tak kombinowac skoro na bank da sie kupic zamienniki albo uzywki takiej pompy ktora do Twojego auta pasuje
Seba_LDZ Opublikowano 13 Września 2011 Autor Opublikowano 13 Września 2011 jaki ty masz tam motor ?? to ma byc pompa paliwa ?
marcindlug Opublikowano 13 Września 2011 Opublikowano 13 Września 2011 u Bruna siedzi 1.8T AVJ. pompa paliwa do auta z napedem na przod
Seba_LDZ Opublikowano 13 Września 2011 Autor Opublikowano 13 Września 2011 http://allegro.pl/pompa-paliwa-audi-a4-1-8t-i1792180885.html[br]Dopisany: 13 Wrzesień 2011, 22:33_________________________________________________nie wiem do jakiego bo moze to do b5 jest :gwizdanie:
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się