wiury Opublikowano 6 Kwietnia 2011 Opublikowano 6 Kwietnia 2011 Witam. Z uwagi że mam już dośc mojego samochodu i jego dziwnego zachowania pozwoliłem sobie załozyć nowy temat.(nic odpowiedzniego na forum nie znalazłwm) Sprawa jest dziwna i już brakuje mi pomysłów jak ją roawiązać. Mianowicie: Dzisiaj ramo i już kilka razy wczesniej samochód ładnie odpalił od pierwszego razu, poczymm przełaczuył się n agaz i zgasł.Po kolejnych próbach było tak samo.Stwierdziłem że pojadę na benzynie i jechałem ale samochód dziwnie nie miał mocy tzn jak naciskałem na gaz to on tak jakby przerywał i dusił się.Jak już się wkręcił na obroty to i takk zachowywał się jak by stał w miejscu(obroty rozły a przyspieszenia zero). Próbowałem go przełaczyć na gaz ale za każdym razem się przełączał ale po dodaniu gazu nie jechał poprostu jkakby gazu nie dostawał i gasł. na klimatroniku na kanale 51 pokazywał temperaturę od 5 st i jak dojechałem do pracy miał już 80 i na gazie nie chodził a na benzynie nie maił bardzo siły. Dodam że ostatnio robiłę mały remont uszczelek pod chłodnica oleju więc wszystko wyło rozkręcone , wszystkie przewody sprawdzone wymienione filtry łącznie z gazowym, zaadoptowana przepustnica i sprawdzone czy nie łapie lewego powietrza. Kilka dni było fajnie tzn miał jakby więcej mocy .Na bęzynie chodził super(aż sam się dziwiłem że tak jeżdzi )Na gaz się przełączał od samego poczatku i nawet nie spawdały obroty.Jedynym minusem było że ciezko odpalał. Trzeba było go tropchę pokręcić jak był zimny i ciepły. Zauwazyłem że na klimatroniku na kanale 51 wskazywał rano tem od 50st i w miarę nagrzewania temp rosła. Moze ktos miał juz takie problemy i udało mu sie je rozwiazać. zastanawiam się nad czujnikiem temperatury. Dodam ze instalację LPG mam II generacji(wiem nie bardzo pasuje ale nie mój wybór). Pomocy
wojtek26 Opublikowano 6 Kwietnia 2011 Opublikowano 6 Kwietnia 2011 Na poczatek VAG i zobacz co wypluje. Sprawdz czy odma nie pękła ja ostatnio miałem taki przypadek ze pekł najpierw przewód gumowy od odmy do kol. ssacego a potem ułamał sie króciec w odmie.
wiury Opublikowano 6 Kwietnia 2011 Autor Opublikowano 6 Kwietnia 2011 Brak błędów sprawdzałem. Odma cała bo też wszystko sprawdzałem.Przewody też szczelne
wojtek26 Opublikowano 6 Kwietnia 2011 Opublikowano 6 Kwietnia 2011 Sprawdz jaka temp silnika widzi ECU, jaki czas wtrysku na wolnych obrotach oraz jakie sa wskazania przepływki.
wiury Opublikowano 6 Kwietnia 2011 Autor Opublikowano 6 Kwietnia 2011 Gdzie w blokach pomiarowych są wskazania przepływki?
wojtek26 Opublikowano 7 Kwietnia 2011 Opublikowano 7 Kwietnia 2011 W FAQ diagnostyki masz bloki pomiarowe do ADR-a
wiury Opublikowano 8 Kwietnia 2011 Autor Opublikowano 8 Kwietnia 2011 Witam. Wszystkie wartości mieszczą się w przedziałach podamych wPrzykłądach. Wiec wszystko wyglada ze jest dobrze. Wczoraj byłem u gazownaik i okazało się ze padnięty był silnik krokowy.Po wymianie już śmiga na gazie.Przełacza się i nie gasnie. Jednak na benzynie jest jakiś mułowy i wogóle nie przyspiesza.Pozostała mi jazda na gazie cały czas. Z adaptacją przepustnicy jest nadal problem.
wesz82 Opublikowano 8 Kwietnia 2011 Opublikowano 8 Kwietnia 2011 Jednak na benzynie jest jakiś mułowy i wogóle nie przyspiesza. Sprawdź pompę paliwa i filtr(w aucie z gazem większość ludu jeździ na rezerwie stad często padają pompki )
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się