krzychkk Opublikowano 25 Grudnia 2007 Opublikowano 25 Grudnia 2007 Czesc.Dzisiaj gdy chcialem ruszyc wrzucilem bieg 1 i zabralem noge ze sprzegla auto mi zgaslo.Gdy chcialem urochomic ponownie-okazalo sie,ze akumulator padl!Chcialem odpalic go na popych ale po odpaleniu chodzi dziwnie czyli gasnie na wolnych obrotach,obroty same skacza(gora-dol). .Aby auto nie gaslo musze trzymac noge na gazie po naladowaniu sie akumulatora dzieje sie to samo.Nie musze palic na popych ale przy odpalaniu musze trzymac noge na gazie bo autko gasnie .Co moglo sie przestawic?Czy to wina komputera?
wiki Opublikowano 25 Grudnia 2007 Opublikowano 25 Grudnia 2007 mógł sie rozrząd przestawić od palenia na popych, nie wskazane jest robienie takich rzeczy w dzisiejszych autach, coś takiego to w erze poloneza i 125p praktykowano, no ale nie raz sytuacja zmusi ale to już na własne ryzyko
krzychkk Opublikowano 25 Grudnia 2007 Autor Opublikowano 25 Grudnia 2007 Slyszalem cos o adaptacjii przepustnicy ,moze cos takiego mi pomoze?Co wy na to?Czy dac se spokój i jechac do mechanika
ROGER Opublikowano 26 Grudnia 2007 Opublikowano 26 Grudnia 2007 kopmputer przy rozładowanym akumulatorze łapie błędy i adr wariuje wiem bo moja niunia nieraz tak miała więc wag i po kłopocie :a4fan:pozdro
krzychkk Opublikowano 26 Grudnia 2007 Autor Opublikowano 26 Grudnia 2007 Kosztowny to zabieg u mechanika?
krzychkk Opublikowano 27 Grudnia 2007 Autor Opublikowano 27 Grudnia 2007 Bylem u mechanika i kaze mi wymienic cala przepustnice .[br]Dopisany: 27 Grudzień 2007, 16:54 _________________________________________________Podlaczal do komputera i pokazalo mu Closed throttle position(CTP)Switch.nie wie co to,mowi,ze moze to a moze tamto .Znalazlem ,ze to czujnik zamkiecia przepustnicy.Wiec mam pytanie:jak rozwiazac ten problem?Czy naprawde musze kupic nowa przepustnice. Bylem dzisiaj w salonie Audii,przepustnica kosztuje 410funtow .
domjenick Opublikowano 8 Lipca 2008 Opublikowano 8 Lipca 2008 powiem tak,w b5 mialem identyczny problem,obroty falowaly i podczas jazdy same wskakiwaly np na 4000 i sie ytrzymywaly,jak zgasilem silnik,to nie moglem odpalic,a jak odpalil,to sie dusil i powoli wchodzil na obroty,trzech mechanikow-dla pewnosci; diagnoza-przepustnica,a wlasciwie modol od wolnych obrotow,mozna wyczyscic,ale gwarancji na jak dlugo to pomoze-nie da ci nikt,moze miesiac,a moze 5 lat,nowa przepustnica na ebayu http://shop.ebay.co.uk/items/?_nkw=throttle%2Caudi+a4&_fromfsb=&_trksid=m270 cenowa roznica,a tu masz nowa ,nie smigana-pomysl o tym [br]Dopisany: 09 Lipiec 2008, 01:00 _________________________________________________ Czesc.Dzisiaj gdy chcialem ruszyc wrzucilem bieg 1 i zabralem noge ze sprzegla auto mi zgaslo.Gdy chcialem urochomic ponownie-okazalo sie,ze akumulator padl!Chcialem odpalic go na popych ale po odpaleniu chodzi dziwnie czyli gasnie na wolnych obrotach,obroty same skacza(gora-dol). .Aby auto nie gaslo musze trzymac noge na gazie po naladowaniu sie akumulatora dzieje sie to samo.Nie musze palic na popych ale przy odpalaniu musze trzymac noge na gazie bo autko gasnie .Co moglo sie przestawic?Czy to wina komputera? przy przepustnicy jest taka kostka,jest to czujnik,odpowiedzialny za wolne obroty,tam szukaj przyczyn,moze sie wypiela albo cos,kiedys probowalem ja odpiac jak auto chodzilo na w.obrotach po wypieciu auto gasnie,a jak dodasz gazu chodzi normalnie,w b5 sprawdzone osobiscie przeze mnie [br]Dopisany: 09 Lipiec 2008, 01:16 _________________________________________________aha ,problemem moze byc,rozladowany aku,jak przepustnica,a wlasciwie ten czujnik nie dostanie pradu,potrzebna jest adaptacja przepustnicy,zaadaptuje sie sama przy podlaczeniu napiecia,ale nie mozesz dotykac pedalu gazu-jak odpaliles na pycha,to sie poprzestawialo rada odepnij aku,podepnij nowy aku,albo od innego auta, wlacz zaplon ,ale nie uruchamiaj silnika,poczekaj jakies pol minuty, w tym czasie nie dotykaj pedalu gazu,wylacz zaplon,chwilke poczekaj i odpal auto,daj mu pochodzic jakas minute,jak wszystko bedzie ok,no to bedzie gralo,a jak nie to nowa przepustnica,ew.czyszczenie,ale jak wyzej-nie ma gwarancji... [br]Dopisany: 09 Lipiec 2008, 01:26 _________________________________________________sorry za balagan w poscie,ale jak pisalem jedno-przypomnialo sie drugie
inspiron Opublikowano 25 Lipca 2008 Opublikowano 25 Lipca 2008 Jeśli nie przestawiłes rozrządu odpalaniem na popych,to wsadz nowy akumulator i jedz na ustawienie przepustnicy VAGiem miałem te problemy moja a4 to tryfa duzo juz przerobiłem.pozdrawiam
domjenick Opublikowano 25 Lipca 2008 Opublikowano 25 Lipca 2008 przepustnica zaadaptuje sie samoistnie zaraz po podpieciu aku,mozna to robic Vagiem,ale efekt jest ten sam
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się