konrado8525 Opublikowano 8 Kwietnia 2011 Opublikowano 8 Kwietnia 2011 Witam. Mam takie pytanie czy przyczyna buczenia w zakresie 2000-2200 obrotow moze byc katalizator?? BO jak jade to czuje jakby te buczenie gdzies od spodu auta dochodzila (od podlogi). Mozna to jakos sprawdzic? czy od razu wycinać?? Przy nizszych obrotach i powyzej 2200 jest OK. Dzieki za odpowiedz. Pozdrawiam
wrclaguna Opublikowano 8 Kwietnia 2011 Opublikowano 8 Kwietnia 2011 Trzeba przeleciec caly uklad wydechowy Sprawdz to polaczenie elastyczne zaraz za turbina , moze tam masz nieszczelnosc .
NiskoiSzerokoAudiA4 Opublikowano 9 Kwietnia 2011 Opublikowano 9 Kwietnia 2011 Obstawiam na łącznik elastyczny ale moze się cos wypaliło sprawdz od dołu jak to wygląda
konrado8525 Opublikowano 9 Kwietnia 2011 Autor Opublikowano 9 Kwietnia 2011 Dzieki za odpowiedzi w poniedzialek jade na kanal to sprawdze caly wydech i ten lacznik za turbina bo nie powiem to buczenie w trakcie dluzszej jazdy mnie troche denerwuje a nie zawsze moge jechac z glosną muzyka
syczylyjczyk Opublikowano 10 Kwietnia 2011 Opublikowano 10 Kwietnia 2011 Witam .Sprawdż wszystkie wieszaki od wydechu ,po pewnym czasie dostają luzu i w pewnym zakresie obrotów tłumiki wpadają w rezonans ,stąd to buczenie.
MAYESTIC Opublikowano 12 Kwietnia 2011 Opublikowano 12 Kwietnia 2011 Jeśli ci kapie olej z EGR na plecionkę to na pewno ona jest wypalona i nadaje się do wymiany miałem to samo
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się