Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B5] Geometria kół po wymianie wahaczy górnych


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

jak nie ruszałeś końcówki drążków to nie musisz

Opublikowano

przeważnie jest tak, że jak zakładasz nie ori to zawsze coś się poruszy lepiej sprawdzić przy okazji szkoda gum :)ja wymieniłem cały komplet na FEBI ;(ale jak sprawdziłem geometrie to był taki zez na kołach, że sam się dziwiłem jak to jeździ :polew:

Opublikowano

Zastanawiam sie czy kupic dwa górne wachacze na allegro firmy febi chca za nie 217 zl z przesylka a w warsztacie 340 zl .Duza róznica moze to jakis przekret?

Opublikowano

mnie za FEBI cały komplet wyszło w normalnym warsztacie 1250zł ale jak masz już coś kupować pojedynczego to chyba lepiej LMO albo TRW nieduża różnica w cenach a masz przynajmniej jakość

Opublikowano

wez zrob geomatrie

oszczedzisz pare dyszek a pozniej bedziesz kupowac opony...

przy kazdej ingerencji w zawias sie powinno to zrobic

ja juz sie o tym przekonalem

mowili nie rob nie trzeba przy wielowahaczu... i opony po sezonie kicha

Opublikowano

przy wymianie całego lepiej zrobic geometrie jak pojedynczo mozna odpuscic

Opublikowano

ja wyminaiłem kilka wachaczy co raz jakiś jeden to nie ustawiiałem geo i jest wszytko ok

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...