Jump to content

[B5 AJM] Wskaźnik temperatury chłodzenia.


Michaloo24
 Share

Recommended Posts

Witam. Mam pytanie odnośnie licznika temperatury chlodzenia, Czy to normalne w Dieslach że się długo nagrzewają i czy to normalne że nie stoi bite 90C tak jak w benzynie? Czy poprostu cos pada?

Link to comment
Share on other sites

Jak się rozgrzeje to trzyma już temperaturę (obecne temperatury), natomiast zimą temperatura na postaoju może spaść - nagrzewnica odbiera jednak ciepło

Sądząc po twojej wypowiedzi możesz mieć uszkodzony termostat, ja obecnie po 7-8 km mam 90 stopni na blacie

Link to comment
Share on other sites

Tak w ogole to chyba mam walnięte visco czy jak to tam sie po fachowemu nazywa, bo z chwila gdy odpale auto non stop się kreci wiatrak :(:(

Link to comment
Share on other sites

Tak w ogole to chyba mam walnięte visco czy jak to tam sie po fachowemu nazywa, bo z chwila gdy odpale auto non stop się kreci wiatrak :(:(

tak ma być :cool1:

termostat i czujnik temperatury do sprawdzenia

Link to comment
Share on other sites

Tak w ogole to chyba mam walnięte visco czy jak to tam sie po fachowemu nazywa, bo z chwila gdy odpale auto non stop się kreci wiatrak :(:(

on zawsze się kręci ale jak jest rozłaczone to da sie je zatrzymac a jak złaczy to już nie radze :wink4:

Link to comment
Share on other sites

Było już o tym sporo na forum.

Te diesle grzeją się powoli i z tym niewiele da się zrobić. ja zmieniłem termostat, posprawdzałem czujniki - wszystko jest ok - a i tak grzeje się dużo wolniej w porównaniu do benzyny, a do tego po mocniejszej jedzie wskazówka na liczniku potrafi spaść do 80. Moje auto przy takich temperaturach jak teraz osiąga ma 85-86st (na klimatroniku) bo zegary juz od 82 st pokazują mi 90.

Link to comment
Share on other sites

Aha. Dzieki za wytlumaczenie. To jeszcze jedynie będę musiał sprawdzić wiatrak przy rozgrzanym silniku, jak bedzie wszystko ok to zajmę się termostatem i czujnikiem temp, ale myślę że jest ok bo mam podobne ze tak powiem objawy jak kolega Vronka.

Link to comment
Share on other sites

jak jest zaslepiony egr silnik wolniej sie rozgrzewa

ale poza tym musi stac na blacie 90'C po kilku kilometrach

Link to comment
Share on other sites

jak jest zaslepiony egr silnik wolniej sie rozgrzewa

ale poza tym musi stac na blacie 90'C po kilku kilometrach

EGR ? Diesla można rozgrzać nawet bardzo szybko(ale wiadomo czego się tego nie robi) a nie wydaje mi się, że jak jest zaślepiony EGR to się wolniej nagrzewa. Ja w zimie przy -24stopniach jadąc 12km nie mogłem rozgrzać auta(A6 2.5TDI) do 90stopni. Przy +5stopniach aktualne autko łapie mi 90stopni

Link to comment
Share on other sites

wymien termostat niewielki koszt a zapewne pomoże

:good: wahler albo ORI i satysfakcja gwarantowana :naughty:
Link to comment
Share on other sites

dokladnie po rozgrzaniu powinno trzymac 90 jak jest wszystko ok .

Link to comment
Share on other sites

Aha. No czytając Wasze odpowiedzi to jednak termostat do wymiany będzie. Dzięki za info :)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...