Jump to content

[B6 ALT] Jakiej firmy sprzęgło wybrać??


zcccz
 Share

Recommended Posts

Witam - mam do wymiany sprzęgło (w zasadzie tarcz). Chcę kupić cały zestaw tarcz, docisk i łożysko. I teraz rodzi się pytanie jakiej firmy wybrać? Zastanawiam się nad LUKiem bo cenowo nieźle wychodzi, ale czy to jest dobre jakościowo sprzęgło? A wie ktoś może jakie sprzęgła były montowane w audi b6 na pierwszy montaż?

Link to comment
Share on other sites

Ja bym brał pod uwagę LUK, Sachs - dobre i sprawdzone sprzęgła moim zdaniem :good: U ojca w aucie ostatnio wymienialiśmy sprzęgło i postawiłem na LUKa. Jak na razie jesteśmy bardzo zadowoleni, niższa cena nie oznacza w tym przypadku gorszej jakości - wręcz przeciwnie :cool1:

Link to comment
Share on other sites

Na serię montują Sachsa-i takie polecam, LUK jest niezłym producentem OE ale na aftermarket często pakują (fabrycznie)regenerowane dociski.Jeśli różnica jest nie większa niż 15%

to się nie zastanawiaj i bierz SACHSA

Link to comment
Share on other sites

znam niejedna opinie i wiele osób postawiło na luka i z tego co mi wiadomo sa zadowoleni :good:

Link to comment
Share on other sites

ja w b5 wymieniałem na sachs-a i super się sprawowało,cenowo wyszło nieco więcej ale warto było tym bardziej że zawsze wychodze z założenia że zrobic raz a dobrze :naughty:

Link to comment
Share on other sites

popieram takze poprzednika z wypowiedzia - daj znaka jak u Ciebie, co zrobiles ;)

Link to comment
Share on other sites

chyba ze moze cena

tak dokladnie tylko cena :)

Link to comment
Share on other sites

To są moje przeboje na temat sprzęgła SACHS

http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=41030.msg459338#msg459338

Bierz Luk'a, jak coś się stanie ze sprzęgłem SACHSA to Cię oleją z gwarancją.

Link to comment
Share on other sites

Kupiłem Luk - sprzęgło wymienione i smiga jak trzeba :) Pozdrawiam

Link to comment
Share on other sites

luk czy sachs, bierz tańsze

Link to comment
Share on other sites

Czasem warto więcej zapłacić za robotę dobremu fachmanowi, bo od tego zależy późniejsza eksploatacja. W Polsce 500pln też trzeba dać za robotę, także nie masz tragedii

Link to comment
Share on other sites

ps. najgorsze, ze robocizna kosztuje wiecej confused4 okolo GBP 170-200 w UK
W Polsce 500pln też trzeba dać za robotę, także nie masz tragedii

Kukis tylko, że 170-200GBP to nie jest 500pln a prawie 2x wiecej :wallbash: a za wymianę sprzęgła średnio cenią sobie 300-500zl w moich rejonach..

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...