fireman tom Opublikowano 16 Kwietnia 2011 Opublikowano 16 Kwietnia 2011 Witam! Po AutoScanie wyszło mi parę błędów. Czy mógłby ktoś powiedzieć co one oznaczają? Z góry dziękuję VAG-COM Version: Release 311.2-N 1o9lo0m-n6r12p-o9ko4x-kkjahh-568f Chassis Type: 8D - Audi A4 B5 Scan: 01,02,03,08,15,17,25,35,45,55,56 Address 01 ------------------------------------------------------- Controller: 028 906 021 BD Component: 1.9l R4 EDC 00SG 0806 Coding: 00002 Shop #: WSC 06335 1 Fault Found: 01237 - Fuel Shut-Off Valve (N109) 31-10 - Open or Short to Ground - Intermittent Readiness: N/A Address 03 ------------------------------------------------------- Controller: 8E0 614 111 Component: ABS 5.3 FRONT D11 Coding: 0273004132 Shop #: BB 24303 No fault code found. Address 08 ------------------------------------------------------- Controller: 8 ö8 L08 2 Component: 8L0820043 Note: Excessive Comm Errors Skipping Address 15-Airbags Address 17 ------------------------------------------------------- Controller: 8D0 919 034 Component: B5_KOMBIINSTRUMENT D09 Coding: 00140 Shop #: WSC 06335 No fault code found. Address 25 ------------------------------------------------------- Controller: 4A0 953 234 F Component: IMMO AUZ9Z0T8923503 D77 Coding: 00000 Shop #: WSC 00000 No fault code found. Address 35 ------------------------------------------------------- Controller: 8LO 862 257 E Component: ZV-Pumpe Coding: 00000 Shop #: WSC 65535 1 Fault Found: 01367 - Central Locking Pump Run Time Exceeded (Likely Leak) 35-00 - - End -------------------------------------------------------
darek Opublikowano 16 Kwietnia 2011 Opublikowano 16 Kwietnia 2011 01237 - Fuel Shut-Off Valve (N109) 31-10 - Open or Short to Ground - Intermittent Zawór odcinający paliwo N109 jak by był niesprawny to byś nie zapalił auta.Po skasowaniu nie powinien się błąd pojawić[br]Dopisany: 16 Kwiecień 2011, 14:32_________________________________________________ 01367 - Central Locking Pump Run Time Exceeded pompa centralnego zamka przekroczony czas pracy.(nieszczelność w układzie centralnego zamka)
fireman tom Opublikowano 16 Kwietnia 2011 Autor Opublikowano 16 Kwietnia 2011 A ten N109 może wywalać błąd jak mam niefabryczny immo? bo nie mam żadnych problemów z odpalaniem Odnośnie centralnego - czym może być spowodowana nieszczelność? Też nie mam problemów z centralnym.
fireman tom Opublikowano 16 Kwietnia 2011 Autor Opublikowano 16 Kwietnia 2011 Nie skasowałem bo stwierdziłem że najpierw znajdę przyczynę Czy te błędy mogą na coś wpływać?
darek Opublikowano 16 Kwietnia 2011 Opublikowano 16 Kwietnia 2011 Mogą na to co już napisałem wyżej.Skasuj je i będzie ok.A jak co to pisz.
fireman tom Opublikowano 16 Kwietnia 2011 Autor Opublikowano 16 Kwietnia 2011 Dzięki wielkie za szybką odp. Skasuję i zobaczę czy znowu coś wywali. Na razie bawię się na spokojnie vagiem bo kabelek kupiłem jakieś 2 miechy temu ale zielony jestem i nie miałem czasu na zabawę w np. logi
darek Opublikowano 16 Kwietnia 2011 Opublikowano 16 Kwietnia 2011 To baw się dobrze :good:Tylko pamiętaj przed jakąkolwiek zmianą parametrów czy kodowań wcześniej zapisz sobie na kartce wartości jakie były przed twoją modyfikacją gdyż później mogą być problemy.
fireman tom Opublikowano 16 Kwietnia 2011 Autor Opublikowano 16 Kwietnia 2011 Raczej w te klocki bawić sie nie bede. Nie mam na tyle wiedzy niestety. W logi jeszcze mogę sie bawić ale raczej nie bede nic modyfikował bo sie po prostu na tym nie znam
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się