Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B6] Po wymianie klocków kontrolka zużycia klocków nie zgasła


lukaszooo

Rekomendowane odpowiedzi

Witam samochód kopiłem miesiąc temu, tydzień temu zapaliła mi się kontrolka zużytych klocków, odrazy kopiłem nowe klocki boscha za 180zl zdjąłem kola i tu mały psikus w lewym kole była ucięta kostka i zmostkowane przewody, pojechałem na szrocik kopiłem takie kostki (30zl sztuka) wlutowałem, złorzyłem tak jak należy wsadziłem kola i lipa....... stwierdziłem ze coś nie łączy, zdjąłem kola rozlutowałem, zrobiłem wszystko od nowa założyłem kola i niby kontrolka zgasła ale po lekkim skręceniu kierownica znowu się zapala............. :wallbash: jeszcze raz zdjąłem kola zmostkowalem obie strony lecz kontrolka nie zgasła :kwasny: jeszcze raz przejrzałem wszystko, zlutowałem i dalej dupaaaaaa. Odpalam silnik skręcam lekko kolami i zapala się kontrolka co mam robić ??????????? Znalazłem na forum podobny temat koleś stwierdził ze pomogło mu poruszanie kostkami wiec i ja tak zrobiłem, napsiukalem w kostki specyfik od styków i nic ..... :wallbash:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

najprawdopodobniej pęknięty (skorodowany?) kabelek w wiązce do klocków

przy kręceniu kołami wiązka zmienia położenie i przestaje kontaktować

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

najprawdopodobniej pęknięty (skorodowany?) kabelek w wiązce do klocków

przy kręceniu kołami wiązka zmienia położenie i przestaje kontaktować

dokładnie tak jak kolega pisze. Sprawdź wiązki. Poproś kogoś żeby siedział w samochodzie i obserwował, a Ty pod samochód i ruszaj kabelkami.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sprawdź kostki które wchodzą przez nadkole do wnętrza pod gumową osłoną od strony koła. rozłącz, zmostkuj kabelki przy tej kostce i czy dalej się pali kontrolka.

ja miałem właśnie bardzo podobnie i się okazało że całe kabel biegnący od klocków do nadkola był zaśniedziały i do wywalenia. wstawiłem nowy i działa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jutro po pracy sprawdze te kable mam jeszcze pytanie czy na vagu mozna sprawdzic ktora strona nie laczy????? w kostce przy klockach sa 2 kable po zlaczeniu ich kontrolka powinna zgasnąc ???? i jeszcze gdzie szukac tej drugiej kostki, pod nadkolem ??? musze je calkiem wyjąć ????

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wystarczy zdjąć ten gumową zaślepkę przez którą przechodzi kabelek i masz już kostki w dłoni, ew. troszkę pociągnij za kabelek i na pewno się pojawią, wszystko to robisz od strony koła.

jeżeli złączysz dwa kabelki ze sobą czyli zrobisz tzw. zwarcie, to kontrolka automatycznie gaśnie.

czy sprawdzisz na vagu która strona, to nie wiem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wiec tak narazie nie mam wolnego czasu ale robilem "zwarcie" z obu stron czyli kontrolka powinna gasnac a tu lipa, sprawdzalem tez napiecie na tych przewodzikach i tez nic, niby sprawdzalem zwykla samochodowa probowka ale jesli bylo by minimalne to cos by mżyło ..... jak dojde o co chodzi to napisze [br]Dopisany: 19 Kwiecień 2011, 18:27_________________________________________________walka z kontrolka dalej trwa :wallbash: pociagniety nowy kabel od nadkola do czujnik i d*pa ......... zmostkowalem przy samym nadkolu i nic .... ma ktos jakis pomysl, szukalem w kabinie gdzie ida te kabelki ale nei moge ich namierzyc etka tez nie mowi nic ciekawego :wallbash:[br]Dopisany: 25 Czerwiec 2011, 15:29_________________________________________________no pomoze ktos w innych tematach piszecie bez pojecia a tu ........... konkretne pytania, mozna sprawdzic na vagu ktora strona nie łaczy jesli tak to w ktora grupe trzeba wejsc, w b5 mozna zmostkowac jakies piny w liczniku i kontrolka gasnie w swojej b6 zrobilem tak w przypadku czujnika plyny spryskiwaczy lecz ktos musi mnie nakierowac, i ostatnie pytanie czy samo zmostkowanie powinno pomoc ???? teraz mam zmostkowane obydwa kola przy samym nadkolu i dalej gdy skrece kolami kontrolka sie zapala :wallbash:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wyłącz to funkcję w zegarach o ile Ci to nie przeszkadza STG 17 (Instrument cluster) -> Adaptation -> Function 10 -> Channel 62

+01 - Radio

+02 - Telefon

+04 - Navigation

+08 - Telematics

+16 - Instrument Cluster

jeśli nie masz navi to musisz mieć w tym kanale wartość 01 ( prawdopodobnie masz 17 lub 16...) i to wszystko ( właśnie to +16 odpowiedzialne jest za info o płynie, zużytych klockach...)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mało osób interesowalo sie tym tematem wiec nie pisalem ............. temat rozwiazany wydlubale gume przez ktora przechodzi kabel do kabiny wstawilem nowe przewody, wycielem je praktycznie w kabinie zlutowalem i podzialalo :naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no to spoko ważne że działa a ten temat wpadłem wczoraj ,pewnie byś wyłączył ten bajer w zegarach jak byś wiedział wcześniej a tak masz zrobione jak się należy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale nie jest ori :no: luzne kable jednak troche tandetnie wygladaja, ale wazne ze dziala :good:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...