Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AGA] Problem z wolnymi obrotami Vs tyrtytka


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Od kiedy kupiłem auto borykam się z problemem niestabilnych obrotów w uk nawet nie próbowałem się za to brać zauważyłem że brakuje mi najprawdopodobniej jakiegoś ciękna przy przepustnicy zastąpione jest tyrtytką (opaską plastikową) ktoś coś poradzi ? Dodam że auto zbiera się na moje oko w porządku

IMAGE_061.jpg

IMAGE_062.jpg

Opublikowano

cześć:)cięgno jest od tempomatu a dokładnie gruszki podcisnieniowej której juz tu widze nie masz bo ktos zawinął:)bez tego tempomat nie zadziała:)Obroty nie maja z tym nic wspólnego.:)popraw sobie swoje dane bo masz wpisane 150 koni a masz 165 chyba ze masz 2.6 i kod silnika tez sprawdź.A obroty jak bardzo szaleja?

Opublikowano

To po ca tam jest ta tyrtyta ? gdzie Audi ma przyciski od tempomatu ? bo u siebie ich nie widzę faktycznie mam 164km jaki to bedzie symbol ? Obroty zazwyczaj koło 2 tys ale czasem spada do ok 1 tys i lekko faluje po przy gazówkach potrafi zgasnąć i nie zwiększa obrotów kiedy włączam klimę i inne obciążenia pali mi się kontrolka od air bagów ale nic poza tym

Opublikowano

nie rozumiem słowa tyrtyka:)heh weź to ciegno zdejmij i zobacz co sie bedzie działo.Trzeba pod vaga podłaczyc auto to cos pewnie wykarze co sie dzieje.Bo tak to przyczyn moze byc sporo:)kod masz przy silniku na prawej głowicy na takim odlewie tylko osłone plastikowa musisz zdjac.a jak nie to w miejscu koła zapasaowego bedzie naklejka i tam bedzie pisac:)[br]Dopisany: 17 Kwiecień 2011, 16:02_________________________________________________ manatka tempomatu masz po lewej stronie kierownicy w tej samej od kierunków dokładniej mówiac taki przycisk w szczycie na samym koncu manetki i tata przesówka.

Opublikowano

Wywaliłem opaskę palastikową (tyrtytkę) obroty spadły do granicy zgaśnięcia . Co do tempomatu nie posiadam żadnej manetki do jego sterowania

Może jest ktoś niedaleko Jeleniej Góry z Vagiem ?

Opublikowano

a poprzedni własciciel nie gadał nic o problemach z obrotami?.Mysle ze tam bedzie cos namieszane z ta przepustnica.Bez powodu by nie byla ona ustawiona za pomoca tego ciegna i naciagnieta opaska zaciskowa.A jakie ma obroty jak zdjałes ten chaczyk?Jest jakas rożnica?A jak sie zachowuje podczas jazdy nie szarpie nie muli sie?Napewno znajdzie sie gdzies jakis warsztat z kompem to podłaczysz a jak nie to vaga na allegro do własnych potrzeb kupisz:) 140 zł bedzie szybciej .

Opublikowano

Auto bez tego cięgna gaśnie lub jest na granicy zgaśnięcia i nie da się jeździć co do mulenia to ,mi się wydaje ze jest Ok choć porównania nie mam

Opublikowano

Pisalem Ci kolego ze z vagiem mozemy podjechac ale przez jakies gg czy inne skejpy szukac cie nie bede... podaj nr kom na pw to sie zadzwoni i podjedziemy z kolega ktoryms... moja abc faluje bo mam silniczek krokowy do wymiany ale czy w aga byl krok to nie wiem :mysli: napewno przepustnice bym wyczyscil i zaadoptowal...

Opublikowano

Spoko juz wysyłam nr na PW

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...