Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] Pomocy!Znowu przegub?


tohn

Rekomendowane odpowiedzi

Zakładam nowy wątek, bo nie mam pojęcia co się dzieje z przegubami w moim aucie. W ciągu 10 miesięcy wymieniłem 2 razy przeguby (komplet) na Lobro. Od 2 tygodni ponownie słyszę stuki z lewej strony koła, występują zarówno przy skręcie w lewo oraz w prawo. Częstotliwość oraz poziom hałasu jest wyższy im mocniej wcisnę pedał gazu, natomiast jeżeli jadę na luzie lub ze stałą prędkością stukania nie ma, lekkie wciśnięcie gazu i stukanie pojawia się. Zauważyłem jeszcze, że najmocniejsze stuki występują przy niewielkim skręcie, a najsłabsze przy maksymalnym skręcie. Nadmienię, że stuki zaczęły się w zbliżonym czasie z wymianą kół oraz po diagnostyce, na której oczywiście wszystko było w porządku. Bardzo proszę o pomoc czy znowu mam wymienić przegub? :wallbash:

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przeguby nie padają tak same z siebie -osłony są całe? Uszkodzona osłona to powód dostającego się syfu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale jak wyminiasz przegob to i dajesz oslony nowe drugie to nie powienno byc problemuu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale jak wyminiasz przegob to i dajesz oslony nowe drugie to nie powienno byc problemuu

inaczej sobie tego nie wyobrażam robić

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kup przegub innej firmy coś porządnego powinno rozwiązać problem :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odkopię kotleta ale mam podobny problem - we wrześniu wymienłem oba przeguby zewnętrzne na Lobro. Gdzieś po miesiącu jeden przegub zaczął stukać przy maksymalnie skręconych kołach - co ciekawe, mechanik który mi je zakładał reklamował jeden od razu po założeniu (reklamację uznano) więc w sumie zakładane były trzy przeguby. Oddałem auto wczoraj do zrobienia i walący przegub robią mi na gwarancji, ale zasugerowali żeby włożyć Spidana - powiedziałem żeby wkładali (płacę tylko różnicę w cenie do tego co zapłaciłem za Lobro), ale zastanawiam się jakim cudem polecane Lobro mogło tak szybko zdechnąć? Nie ruszam z piskiem opon spod świateł; nie gazuję przy maksymalnie skręconych kołach. Czy:

- podróbka?

- Lobro akurat do AJM-a jest słabe?

- błąd przy montażu? (po dotychzasowej współpracy z tym mechanikiem nie podejrzewam, ale wszystko jest możliwe, wiem że osłona była na pewno nowa)

- zużycie innego elementu w zawieszeniu / silniku (poduszki?) / układzie kierowniczym daje takie efekty?

W sumie najbardziej mnie ta ostatnia możliwość martwi - ktoś ma jakiś pomysł?

---------- Post dopisany at 15:21 ---------- Poprzedni post napisany at 08:36 ----------

Wróciłem od mechaniora - jeden przegub pojechał do reklamacji i zastąpił go Spidan, drugi dołaczy do niego za jakiś czas (zaczyna stukać ale jeszcze nie na tyle żeby kwalifikowało go to do natychmiastowej wymiany.

Wg słów mechanika, osłona była nienaruszona, smaru tyle ile powinno być - ale potężne luzy (po 4 tys km przebiegu!).

Facet podejrzewa że mogła mu się trafić felerna partia tych Lobro - reklamował przez otatnie kilkanaście lat około pięciu, z czego trzy moje :)

Styl jazdy na to raczej nie wpłynął - jeżdżę spokojnie i nie gazuję na maksymalnie skręconych kołach, a to ponoć najbardziej szkodzi. Spidan to to samo co Lobro... zobaczę za jakiś czas czy na pewno ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mi tez Lobro zaczął stukać po krótkim czasie i tez bez zadnych szalenstw

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

j/w lobro mi się rozsypało chyba po 3 tygodniach po wymianie na spidana jest gucioo :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hmm, widzę że albo Lobro to już nie to co kiedyś albo podróby masowo idą..

Waldek, te przeguby do najtańszych nie należą i niby szły na pierwszy montaż ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie, teraz chłopaki polecaja ruville'a podobno tanszy a jakosciowo porównywalny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie, teraz chłopaki polecaja ruville'a podobno tanszy a jakosciowo porównywalny
Ja polecam śmigam już dwa lata i cisza:whistling:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja jakies 25tkm temu zalozylem jakies tanie przeguby zew i juz padly, co prawda moja wina bo pekly oslony to smar wywalilo i syf sie dostal. no ale szybko pekly. podobno do ajm jakos ruville sie nie sprawdza a ja zeby to sprawdzic zalozylem wlasnie takie teraz. lobro 100zl drozsze :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja jakies 25tkm temu zalozylem jakies tanie przeguby zew i juz padly, co prawda moja wina bo pekly oslony to smar wywalilo i syf sie dostal. no ale szybko pekly. podobno do ajm jakos ruville sie nie sprawdza a ja zeby to sprawdzic zalozylem wlasnie takie teraz. lobro 100zl drozsze :/

Osłony należy montowac oryginalne te co są w zestawie lobro bardzo szybko pekają.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...