lukaszkom Opublikowano 17 Kwietnia 2011 Opublikowano 17 Kwietnia 2011 witam przymiezam sie wlasnie do wymiany kompletu wahaczy na regenerowany i w zwiazku z tym mam pytanie, co robic ze srubami???? zostawic stare te co sa aktualnie?? czy kupic caly nowy komplet?? jesli kupic to jakie najlepiej?? jakie oznaczenie twrdosci?? moze ktos wie gdzie mozna cos takiego dostac(caly komplet) i jaka firma tych srub?? pozdrawiam i z gory dziekuje za pomoc
Lukaszxxx Opublikowano 17 Kwietnia 2011 Opublikowano 17 Kwietnia 2011 Mozesz zalozyc stare ja kilka razy wymienialem wachacze, ewentualnie rozkrecalem zawieche i nigdy srob nie wymienialem.. no moze z wyjatkiem sroby w zwrotnicy co trzyma gorne wachacze, ja to ciezko oszczedzic Jesli chcesz to wymien.. tu masz komplecik wystarczylo wpisac "srób a4": http://allegro.pl/zestaw-srob-do-zaw-przedniego-a4-a6-a8-passat-b5-i1518173058.html
tomaszstn Opublikowano 17 Kwietnia 2011 Opublikowano 17 Kwietnia 2011 Jak stare będą idealne to możesz zostawić. Proponuję przed ponownym skręceniem posmarować gwint Loctitem aby zapobiec odkręcaniu. Zawieszenie to Twoje bezpieczeństwo więc wybór należy do Ciebie. Ja kupiłbym jednak nowe śruby. W ASO nie są takie drogie (kilkanaście złotych) i będziesz mieć pewność że są właściwe, ale to tylko moje zdanie
miczek.mk Opublikowano 19 Kwietnia 2011 Opublikowano 19 Kwietnia 2011 Ja w swoim A4 B5 jak wymieniałem wahacze w ASO, to powiedzieli, że nie ma opcji, że technologia tej naprawy przewiduje zastosowanie nowych śrub i koniec. Nowe śruby w ASO kosztują niewiele, a bezpieczeństwo Twoje i innych użytkowników dróg jest "bezcenne".
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się