fahur 2 Opublikowano 20 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2011 Czy ktoś może próbował włożyć panel przycisków sterowania szybami z B7 do B6? Obecnie posiadam 8Z0 959 851 B, a chciałbym włożyć 8E0 959 851 B, który pochodzi z B7 z 2007 roku. Z góry dzięki za info. <hr> Sprawdziłem empirycznie - panele są kompatybilne, podobnie przyciski pasażera oraz tylne :-D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wrclaguna 342 Opublikowano 20 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2011 popytaj mlodego droga on chyba zakladal Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jarol 3 Opublikowano 20 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2011 Czy ktoś może próbował włożyć panel przycisków sterowania szybami z B7 do B6? Obecnie posiadam 8Z0 959 851 B, a chciałbym włożyć 8E0 959 851 B, który pochodzi z B7 z 2007 roku. Z góry dzięki za info. Ja wkładałem i niestety nie działa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fahur 2 Opublikowano 20 Kwietnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2011 Ja wkładałem i niestety nie działa. A da się przełożyć same przyciski? Czy to jest "jednobryłowe"? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
storm37 1 Opublikowano 20 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2011 Czy ktoś może próbował włożyć panel przycisków sterowania szybami z B7 do B6? Obecnie posiadam 8Z0 959 851 B, a chciałbym włożyć 8E0 959 851 B, który pochodzi z B7 z 2007 roku. Z góry dzięki za info. Ja wkładałem i niestety nie działa. Z B7 dzialaja przyciski w B6 :gwizdanie: U siebie mam wszystkie przyciski z B7 2006r. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fahur 2 Opublikowano 20 Kwietnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2011 Z B7 dzialaja przyciski w B6 :gwizdanie: U siebie mam wszystkie przyciski z B7 2006r. Po prostu podłączyłeś, czy coś trzeba było modyfikować? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
storm37 1 Opublikowano 20 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2011 nic nie modyfikowalem poprostu podlaczylem i dziala. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fahur 2 Opublikowano 20 Kwietnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2011 nic nie modyfikowalem poprostu podlaczylem i dziala. Pamiętasz/znasz może nr części? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
storm37 1 Opublikowano 20 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2011 nic nie modyfikowalem poprostu podlaczylem i dziala. Pamiętasz/znasz może nr części? niestety nie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krupskim 0 Opublikowano 21 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2011 Chyba w lipcu 2002 była zmiana w tych klawiszach , inna wtyczka , a na pewno nie da się przełożyć samych panelików z piktogramem- przynajmniej bez małych przeróbek. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fahur 2 Opublikowano 21 Kwietnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2011 Chyba w lipcu 2002 była zmiana w tych klawiszach , inna wtyczka , a na pewno nie da się przełożyć samych panelików z piktogramem- przynajmniej bez małych przeróbek. Moja A4 została wyprodukowana 17.07.2002 - inżynierowie z Ingolstadt zdecydowali, że jeszcze stary model mi wsadzą - niestety ten bardziej ścieralny :-/ Pozostaje mi renowacja, bo na rynku wtórym tych paneli w dobrym stanie nie uświadczysz... :-/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcino87 5 Opublikowano 23 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2011 a ja mam z 24-07-2002 i tez się wyciera ale jeszcze żadnej renowacji nie potrzebuje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
A4_Dominik_WAW 5 Opublikowano 23 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2011 A ja już zregenerowałem i wygląda to tak: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomi790 38 Opublikowano 12 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2011 Panowie wiecie może jak zdemontować panel sterowania szybami - przód od kierowcy na sterowanie czterema? Żeby go wyjąć trzeba demontować tapicerę w drzwiach czy bez tego jakoś się go wyjmuje? Muszę zobaczyć co się dzieje bo coś przyciski się przycinają i nie zawsze załapują i zastanawiam się czy to wina przełaczników? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krupskim 0 Opublikowano 12 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2011 Tak trzeba zdjąć tapicerkę drzwi. Potem już będziesz widział które śrubki odkręcić. W rekach zostanie ci uchwyt razem z panelem i musisz go wyłuskać odciągając zaczepy. Oczywiście wcześniej wszystkie wtyczki odepnij Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Młody_drog 21 Opublikowano 12 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2011 popytaj mlodego droga on chyba zakladal Nikt nie pytal A dopiero teraz sie natknalem na ten watek. Wiec tak Mam B6, a przyciski od B7. Od strony elektronicznej wszystko plug and play a co do estetyki i pasowania to nie jestem pewien jak to jest z boczkami w B6. Ja kupilem Cale boczki od B7 i tez do B7 kupilem przyciski ale nie sadze zeby byla jakas roznica Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krupskim 0 Opublikowano 12 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2011 Nie ma różnicy. Jedynie włączniki szy do 07.2002 mają inne wejścia w kostke / i inna budowę w środku także samej nakladki z ikonka nie da się bezpośrednio przełożyć/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fahur 2 Opublikowano 12 Maja 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2011 Nie ma różnicy. Jedynie włączniki szy do 07.2002 mają inne wejścia w kostke / i inna budowę w środku także samej nakladki z ikonka nie da się bezpośrednio przełożyć/ Moje OOOO są z 17.07.2002 i niestety się łapię na tę wersję do 07.2002. Da się to jakoś dopasować? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krupskim 0 Opublikowano 12 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2011 Nie bądź taki pesymistą . Zdejmiesz boczek to zobaczysz. Rozbierałem u kolegi i wiem że wejścia wtyczek były inne, ale nie było problemu bo miał wiązki i przełożył piny, więc nie było główkowania czy da sie przerobić starą wtyczkę. Ściągaj boczek i dopiero zobaczysz , może masz już nowsze połączenia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fahur 2 Opublikowano 13 Maja 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2011 Nie bądź taki pesymistą . [...] Zgodnie z zaleceniem ;-) przeszukałem cierpliwie ETKę i się okazało, że wtyk do obu modułów jest taki sam: 8L0 972 980 (10 styków). Nie wiem, jak z pinami, ale generalnie powinno być to P'n'P. To samo dotyczy drzwi pasażera, gdzie wtyczka jest identyczna w B6 i B7: 8E0 972 754 A (4 styki). Chyba zaryzykuję i nabędę ten moduł z B7 - ewentualne doświadczenia opiszę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się