agentsmith Opublikowano 23 Kwietnia 2011 Opublikowano 23 Kwietnia 2011 Witam Mam taki problem. Padła mi klima (zauważyłem to po założeniu RNSki ale chyba nie ma związku - climatronic był odpinany itd. ale przecież nie da się nic uszkodzić przy tej operacji?) Byłem w serwisie z klimami - (umówili mnie na przyszły piątek) gość na szybkiego sprawdził i wyszło, że czynnik był a sprężarka działa. Natomiast w takim małym filtrze był gruby syf i opiłki metalu. Podpiąłem przed chwilą Vaga i był 5 błędów: VAG-COM Version: Release 311.2-N Control Module Part Number: 8E0 820 043 A Component and/or Version: A4 Klimaautomat 0912 Software Coding: 00000 Work Shop Code: WSC 63351 5 Faults Found: 00710 - Defroster Flap Positioning Motor (V107) 41-10 - Blocked or No Voltage - Intermittent 01272 - Positioning Motor for Central Flap (V70) 41-00 - Blocked or No Voltage 01809 - Actuating Motor for Temperature Flap: Left (V158) 41-00 - Blocked or No Voltage 01810 - Actuating Motor for Temperature Flap: Right (V159) 41-00 - Blocked or No Voltage 00716 - Air recirculation Flap Positioning Motor (V113) 41-00 - Blocked or No Voltage Następnie zrobiłem te nastawy wg instrukcji z forum i.. pojawiło się po tym 6 błędów: VAG-COM Version: Release 311.2-N Control Module Part Number: 8E0 820 043 A Component and/or Version: A4 Klimaautomat 0912 Software Coding: 00000 Work Shop Code: WSC 63351 6 Faults Found: 00727 - Potentiometer in Positioning Motor for Defrost Flap (G135) 09-00 - Adaptation Limit Surpassed 00601 - Potentiometer On Positioning Motor for Central Flap (G112) 09-00 - Adaptation Limit Surpassed 01841 - Potentiometer/Actuator for Temperature Flap: Left (G220) 09-00 - Adaptation Limit Surpassed 01842 - Potentiometer/Actuator for Temperature Flap: Right (G221) 09-00 - Adaptation Limit Surpassed 00604 - Potentiometer Positioning Motor for Air Flow Flap (G113) 09-00 - Adaptation Limit Surpassed 00735 - Potentiometer in Positioning Motor for Air recirculation Flap (G143) 09-00 - Adaptation Limit Surpassed Co to może wszystko oznaczać? Czego się spodziewać? Zauważyłem też, że od z nawiewów od strony kierowców leci chłodne powietrze a od strony pasażera nawet na LOW leci ciepłe.[br]Dopisany: 22 Kwiecień 2011, 19:11_________________________________________________Nikt nic nie wie??
sajmon8526 Opublikowano 23 Kwietnia 2011 Opublikowano 23 Kwietnia 2011 ja po angielsku czytac nie umiem ale wydaje mi sie ze klapy ci sie nie domykaja albo nie pracuja prawidłowo.Sprawdzali cisnienie jakie daje kompresor?Jakie masz rurki na podszybiu?jedna powinna byc lodowata a druga letnia taka.Klapy trzeba na nowo adaptowac według mnie.
agentsmith Opublikowano 23 Kwietnia 2011 Autor Opublikowano 23 Kwietnia 2011 Sprawdzali ciśnienie - nie pamiętam ile dokładnie ale było wysokie. A rurki też patrzyli i chyba było tak jak mówisz. A jak tą adaptację się robi?
fayera Opublikowano 23 Kwietnia 2011 Opublikowano 23 Kwietnia 2011 A spróbuj odpiąć na chwilę akumulator...
agentsmith Opublikowano 23 Kwietnia 2011 Autor Opublikowano 23 Kwietnia 2011 To może coś dać? Ok, spróbuję później odpiąć. Ale wydaje mi się, że jednak mechanicznie też jest coś nie tak skoro te opiłki były itd.
fayera Opublikowano 23 Kwietnia 2011 Opublikowano 23 Kwietnia 2011 Klapy powinny restart zrobić po podpięciu spróbować nie zaszkodzi.
wrclaguna Opublikowano 23 Kwietnia 2011 Opublikowano 23 Kwietnia 2011 Zrob nastawy podstawowe w klimatroniku
agentsmith Opublikowano 23 Kwietnia 2011 Autor Opublikowano 23 Kwietnia 2011 Tak jak pisałem w pierwszym poście robiłem te nastawy i to kilka razy.. Wieczorem dam znać co po odpięciu akumulatora się działo.
sajmon8526 Opublikowano 23 Kwietnia 2011 Opublikowano 23 Kwietnia 2011 opiłki z czego masz? skad sie wydobywaja?
fahur Opublikowano 23 Kwietnia 2011 Opublikowano 23 Kwietnia 2011 Spróbuj jeszcze raz podpiąć sterownik (panel) klimatronika - gdzieś już się pojawiało na forum, że cos w kostce niestykało i takie błedy wychodziły. Czy przed adaptacją klap kasujesz błędy? Jest to niezbędne przed wykonaniem tej operacji. Jeżeli masz możliwość, to spróbuj podpiąć inny panel klimatronika (na bank sprawny).
agentsmith Opublikowano 23 Kwietnia 2011 Autor Opublikowano 23 Kwietnia 2011 Odpiąłem aku i.. c**j. Błędy jak były tak są. Skasowałem je, zrobiłem nastawy wg instrukcji (nie słychać zapadek) i pojawiły się ponownie. opiłki z czego masz? skad sie wydobywaja? Pewnie ze sprężarki.. Ale ona jest póki co sprawna, natomiast się nie załącza. Spróbuj jeszcze raz podpiąć sterownik (panel) klimatronika - gdzieś już się pojawiało na forum, że cos w kostce niestykało i takie błedy wychodziły. Czy przed adaptacją klap kasujesz błędy? Jest to niezbędne przed wykonaniem tej operacji. Jeżeli masz możliwość, to spróbuj podpiąć inny panel klimatronika (na bank sprawny). Nie mam możliwości podpiąć innego panelu.. Przed adaptacją jak już pisałem kasowałem błędy. A jak wyciągnąć climatronic jak mam RNS-E?
Gość Opublikowano 25 Kwietnia 2011 Opublikowano 25 Kwietnia 2011 jak są opiłki w zaworku rozprężnym w tym przewodzie po lewej stronie, to świadczy to o początku smierci spreżarki. jeżeli narazie pompuje odpowiednie cisnienie, ale chlodu brak to do sprawdzenia osuszacz i skraplacz, podczas jazdy tez nie ma chlodu ?
agentsmith Opublikowano 25 Kwietnia 2011 Autor Opublikowano 25 Kwietnia 2011 Ze sprężarką tak się domyślałem tego właśnie... Ok, będzie sprawdzone. No podczas jazdy też jest lipa bo coś z klapami też jest nie tak.. Poza tym sprężarki nie słychać żeby się załączała. A climatronica teraz nie rozłączałem jak tam kolega wyżej radził bo nie mogłem tej RNSki wyjąć. Ale jutro auto idzie do mechanika na wymianę turbo i kilka pierdółek to powiem żeby posprawdzał po swojemu.
wrclaguna Opublikowano 25 Kwietnia 2011 Opublikowano 25 Kwietnia 2011 Sprawdz jeszcze w klimatroniku czy wszystko jest podlaczone , moze jakas kostaka sie wypiela . Po wyciagnieciu RNS E pchnij od tylu climatrobic to wyjdzie bez problemu Nie mozliwe jest aby wszystkie tak ot... silniczki padly . Bierz wyjmaki i dzialaj
agentsmith Opublikowano 26 Kwietnia 2011 Autor Opublikowano 26 Kwietnia 2011 Hm.. Też mi się wydaję, że może być kwestia podpięcia climatronica tym bardziej, że brak klimy zauważyłem chwilę po założeniu RNSki. Tylko właśnie mam problem z wyjęciem RNS. Mam tylko dwa wyjmaki. Wziąłem jeszcze dwa inne z jakiegoś radia i kicha.. Te niby oryginalne wyjmaki w ogóle nie chcą się zaczepić.. A te błędy mogą sprawić to, że sprężarka nie będzie się załączała???[br]Dopisany: 25 Kwiecień 2011, 12:28_________________________________________________Dobra, wszystko jasne. Klimatronik odpięty, podłączony ponownie - klima działa Ale na sprężarkę niestety też będę musiał się szykować z racji tych opiłków... :/ Znacie jakieś sprawdzone miejsce skąd mogę dorwać regenerowaną sprężarkę? Bo nowa to chyba będzie cholernie droga...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się