Kowal Opublikowano 27 Kwietnia 2011 Opublikowano 27 Kwietnia 2011 Witam, Bardzo proszę o analizę logów: Log (0 - 008) Log (1 - 003) Log (2 - 011) Log (3 - 001) Log (4 - 010) Log (5 - 003) Log (6 - 000) Log (7 - 000) Log (8 - 004) Log (9 - 000) Log (10 - 001) Log (11 - 023) Log (12 - 003) Log (13 - 004) Log (14 - 013) Log (15 - 007) Log (16 - 011) Log (17 - 011) Log (18 - 008) Dodatkowo plik z błędami: pdf file: VCDS Auto-Scan Printout.pdf Z góry dziękuję. PK
spanky Opublikowano 27 Kwietnia 2011 Opublikowano 27 Kwietnia 2011 w logach jest ok, pliku z bledami nie chcialo mi sie sciagac ...
Kowal Opublikowano 28 Kwietnia 2011 Autor Opublikowano 28 Kwietnia 2011 dzięki. miałem jakis czas temu 2 razy notlauf. do tego cieknie mi olej z EGR. widac po logach ze turbo do czyszczenia albo EGR do wymiany? w błedach widac tez przeładowanie. co z tym robić? zmieniłem stronę z plikiem z bledami. nie trzeba juz sciagac[br]Dopisany: 27 Kwiecień 2011, 20:30_________________________________________________jeszcze jedno - co to za błąd z klimatyzacją: 01810 - Actuating Motor for Temperature Flap; Right (V159) 41-10 - Blocked or No Voltage - Intermittent 00716 - Air recirculation Flap Positioning Motor (V113) 41-10 - Blocked or No Voltage - Intermittent i ten z wycieraczkami: 01753 - Windshield Wiper Motor (V) Stage 1 31-10 - Open or Short to Ground - Intermittent 01754 - Windshield Wiper Motor (V) Stage 2 31-10 - Open or Short to Ground - Intermittent
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się