Gajzer Opublikowano 15 Września 2006 Opublikowano 15 Września 2006 Mam problem z olejem tzn pali mi go na 6 tys jakies 0.6 dokladne dane to nie sa ale zaczne to sprawdzac . Mechanik powiedzial ze dla V to normalne ze jak sie butuje to pala olej. Powiedzial ze Vr6 potrafi nawet 4L wypic 10 tys jak pozadnie sie go cisnie czy taka jest prawda ?? wileka prosba do uzytkownikow V6 najlepiej 2.6 piszcie ile mniej wiecej dolewacie oleju . Ale raczej dotyczy sie tych co nie zaliczaja sie do oszczednych czyli cisna a jeszzce bylo by najlepiej co jezdza na gazie pozdro czekam na opinie i uwagi
Gość rob Opublikowano 15 Września 2006 Opublikowano 15 Września 2006 Ja też dolewam, około 1l/10000km Jest tak jak piszesz, jak masz ciężką nogę silnik się zabezpiecza pijąc sobie olej
Gość MACHINE Opublikowano 15 Września 2006 Opublikowano 15 Września 2006 Mi też bierze 1l na 10000km, a mam dopiero 121tyś przejechane i kopci mi tylko białym dymem na zimnym silniku (nie mam gazu)
Gajzer Opublikowano 15 Września 2006 Autor Opublikowano 15 Września 2006 to mnie pocieszyliscie:) Dzieki:) wychodzi na to ze jest to normalne:)
baskecior Opublikowano 15 Września 2006 Opublikowano 15 Września 2006 Mam problem z olejem tzn pali mi go na 6 tys jakies 0.6 dokladne dane to nie sa ale zaczne to sprawdzac . Mechanik powiedzial ze dla V to normalne ze jak sie butuje to pala olej. Powiedzial ze Vr6 potrafi nawet 4L wypic 10 tys jak pozadnie sie go cisnie czy taka jest prawda ?? wileka prosba do uzytkownikow V6 najlepiej 2.6 piszcie ile mniej wiecej dolewacie oleju . Ale raczej dotyczy sie tych co nie zaliczaja sie do oszczednych czyli cisna a jeszzce bylo by najlepiej co jezdza na gazie pozdro czekam na opinie i uwagi NIczym sie nie martw. Twoj motor wyjatkowo mało olejku spożywa
Gajzer Opublikowano 15 Września 2006 Autor Opublikowano 15 Września 2006 Mam problem z olejem tzn pali mi go na 6 tys jakies 0.6 dokladne dane to nie sa ale zaczne to sprawdzac . Mechanik powiedzial ze dla V to normalne ze jak sie butuje to pala olej. Powiedzial ze Vr6 potrafi nawet 4L wypic 10 tys jak pozadnie sie go cisnie czy taka jest prawda ?? wileka prosba do uzytkownikow V6 najlepiej 2.6 piszcie ile mniej wiecej dolewacie oleju . Ale raczej dotyczy sie tych co nie zaliczaja sie do oszczednych czyli cisna a jeszzce bylo by najlepiej co jezdza na gazie pozdro czekam na opinie i uwagi NIczym sie nie martw. Twoj motor wyjatkowo mało olejku spożywa Potrafice pocieszyc :)dzieki:)pozdro
pet3r Opublikowano 15 Września 2006 Opublikowano 15 Września 2006 ja jezdze raczej spokojnie, butuje autko tylko na cieplym silniku (po kilkunastu km), bardzo rzadko i oleju ubywa baaardzo malo, zrobilem 3000 km i jeszcze nic nie dolewalem (chociaz widac malutki ubytek). MACHINE - butowanie na zimnym silniku to katorga dla silnika, lepiej rozgrzac olej do odpowiedniej temperatury, czyli odpowiedniej gestosci i wtedy butowac. chyba nie musisz wyjezdzac z domu przy 6000RPM? Twoj silnik na pewno bedzie mial sie lepiej
Pikuś Opublikowano 15 Września 2006 Opublikowano 15 Września 2006 pet3r, a skad wiesz, ze kolegaMACHINE, butuje jak jest zimny silnik :?: To, ze kopci to chyba swiadczy o tym, ze spala mu olej albo cos nie tak jest ustawiony.
pet3r Opublikowano 15 Września 2006 Opublikowano 15 Września 2006 a tak sobie ubzduralem, kolega Gajzer zapytal sie o butowanie, wiec myslalem, ze MACHINE o tym wlasnie mowi
Gajzer Opublikowano 16 Września 2006 Autor Opublikowano 16 Września 2006 a tak sobie ubzduralem, kolega Gajzer zapytal sie o butowanie, wiec myslalem, ze MACHINE o tym wlasnie mowi Zapytałem o butowanie ale mialem na mysli na cieplym rozgrznym oleju.nawet do glowy mi nie przychodzi zeby na zimnym to robic choc sa tacy a dlaczego pytam bo mechanik mi powiedzial ze jak sie jezdzi dos ostro to V ma to do siebie ze pali olej i jest to normalne, az mi sie nie chcialo wierzyc ze potrafi wziasc 1litr na 10tys a vr6 nawet 4 litry
skulcz Opublikowano 16 Września 2006 Opublikowano 16 Września 2006 Może warto sprawdzić uszczelaniacze zaworów, bo jak wiem one czesto sa przyczyna podbierania oleju.
Gajzer Opublikowano 16 Września 2006 Autor Opublikowano 16 Września 2006 Może warto sprawdzić uszczelaniacze zaworów, bo jak wiem one czesto sa przyczyna podbierania oleju.a jak to sie sprawdza?? czy jest to duzy koszt ?? i na czym polega taka diagnoza??
Pikuś Opublikowano 16 Września 2006 Opublikowano 16 Września 2006 Gajzer, nie wiem czy jakos to sie sprawdza. Sa to takie male gumki ze srezynkami (przynajmniej ja takie widzialem). Jedna na kazdy zawor. Tu juz cos pisalismy: http://www.a4-klub.fg.pl/forum/viewtopic.php?t=2442
Gajzer Opublikowano 16 Września 2006 Autor Opublikowano 16 Września 2006 Gajzer, nie wiem czy jakos to sie sprawdza. Sa to takie male gumki ze srezynkami (przynajmniej ja takie widzialem). Jedna na kazdy zawor.Tu juz cos pisalismy: http://www.a4-klub.fg.pl/forum/viewtopic.php?t=2442 upss
RaCZeK Opublikowano 16 Września 2006 Opublikowano 16 Września 2006 od wymiany oleju zrobilem jakies 3 tys km i mialem olej zalany na max a tera mam cos kolo 3/4 miarki no moze deko wiecej takze wszystko w normie a cisnac gada trzeba bo od tego jest
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się