blaster99 Opublikowano 2 Maja 2011 Opublikowano 2 Maja 2011 Nie moge zrozumiec stuków (jakby cos przeskakiwało) w czasie wchodzenia w zakrety, wyczowalnych szczegolnie na rownym asfalcie. Zaleznosc jest taka, ze czym wiecej pasazerow (chodzi o wieksze obciazenie auta) tym sprawa bardziej widoczna. Stuki pojawiaja sie w momencie skrecania, ale tylko w czasie jazdy, tak powyzej 40 kmh, bo gdy lagonie pokonuje zakrety to jest ok. Zawieszenie sprawdzalem i jest OK, na 90% nie jest to objaw zuzytych przegubów (gdy daje gazu na skreconych kolach jest nic nie halasuje), moze to maglownica ? czy ona moze stukac w czasie skrecania podczas jazdy? dodam ze na dziurach zawieszeie sprawuje sie wzorowo - zero tłuczenia wahaczy. Dodam, ze po zimie i zmianie kół na 17/235 krecac kierpownica na postuju wspomaganie "mruczy" - stod tez pytanie czy vagiem mozna sprawdzic czy w ukladzie wspomagania jest prawidlowe cisnienie (jesli ak to gdzie dokladnie i jakie powinny byc wartosci ????).
probi101 Opublikowano 3 Maja 2011 Opublikowano 3 Maja 2011 Ja i tak bym obstawiał na przegub, bo on podczas skręcania stuka, albo luz na półosi też może być przyczyną.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się