OLOldz Opublikowano 3 Maja 2011 Opublikowano 3 Maja 2011 Witam wszystkich! Mam problem tak jak w temacie ;( moje audi nie chce odpalić po deszczu a jak zapali to trzęsie na obrotach obroty maleją lub rosną jak silnik się rozgrzeje przytrzymam go na gazie jakieś 15min to normalnie pojadę a jak nie to zajadę z 10m i mi zgaśnie później mam problem z odpaleniem :/ i problem występuje tylko po deszczach w normalny dzień nie mam żadnych problemów PROSZĘ O POMOC [mod]Gdzie jest prefix!!!! - poprawiłem (kolejne wylądują w koszu)[/mod]
wrhz Opublikowano 3 Maja 2011 Opublikowano 3 Maja 2011 Masz benzynke więc zacząłbym od sprawdzenia kabli WN i cewki po deszczu jest dużo wilgoci w powietrzu i to może być Twoją bolączką
SpyAmericano Opublikowano 5 Maja 2011 Opublikowano 5 Maja 2011 Miałem taki sam problem w poprzednim samochodzie (Renault z silnikiem benzynowym) i po wielu kombinacjach doszedłem do winowajcy - cewka zapłonowa głupiała. Założyłem nową i problem znikł zupełnie. Spróbuj w ten sposób.
OLOldz Opublikowano 10 Maja 2011 Autor Opublikowano 10 Maja 2011 ok dzięki odezwę się jak dojdę do tego
Detter Opublikowano 13 Maja 2011 Opublikowano 13 Maja 2011 Pozwolę sobie podpiąć się pod wątek: co podpowiecie przy tych samych objawach w dieslu? B6 1.9 130km? I w moim przypadku chyba nie chodzi o wilgotność powietrza tylko o jakiś zaciek wody.... Bo i po myjni mi się tak zdarzyło... Tylko że schnięcie to co najmniej kilka godzin..... Jakieś pomysły którędy może dostawać się woda do filtra?
toniu84 Opublikowano 14 Maja 2011 Opublikowano 14 Maja 2011 podepnę się do tego wątku, a mianowicie to jakie kable WN kupić do 1,6 AHL ? takie mogą być http://allegro.pl/przewody-ngk-rcvw254-bora-golf-4-bettle-passat-ahl-i1597463510.html
OLOldz Opublikowano 15 Maja 2011 Autor Opublikowano 15 Maja 2011 no dobra dzięki za rady a jak rozpoznać czy cewka jest j**nięta czy nie? bo kable na pewno przebicia nie maja bo jak złapałem za kable na odpalonym silniku właśnie jak padał deszcz to nic mnie nie ruszyło dopiero jak złapałem za cewkę to mnie popieściło[br]Dopisany: 15 Maj 2011, 20:11_________________________________________________a mam jeszcze pytanko jak wyeliminuje kable zapłonowe to co może być jeszcze przyczyną? woda nigdzie po kablach ani tam gdzie nie trzeba się nie dostaje... :/
xwiara Opublikowano 15 Lipca 2011 Opublikowano 15 Lipca 2011 mam podobny problem przy wymianie nowych kabli i świec mechanik urwał mi przewód o wtryskiwaczy od gazu po wymianie świec, kabli i całego panelu wtryskiwaczy gazu auto przy wolnych obrotach tzn. tak 1500 głupieje nie chodzi na wszystkie cylindry na gazie jak i paliwie ponad 2000 obrotów wszystko jest ok pomoże ktoś???
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się