PIXI Opublikowano 5 Maja 2011 Opublikowano 5 Maja 2011 ........... zakładaj FMIC i BRD bo zaraz bedzie Ci za mało :gwizdanie: pewnie bedzie ale gdyby było jeszcze quattro to bym inwestował ale niestety nie ma ;( i dlatego narazie tak zostaje U mnie też nie ma Q szkoda ale nie żałuje ,że wyrezałem wiecej niż wirusik pośmigasz trochę i zacznie brakować ( gwarantuje ) o ile kasa pozwoli BTW na mokrym trakcja szaleje ale za to na suchym :gwizdanie: :gwizdanie: :gwizdanie:
MAGIC87 Opublikowano 5 Maja 2011 Opublikowano 5 Maja 2011 pewnie bedzie ale gdyby było jeszcze quattro to bym inwestował ale niestety nie ma ro ruszaj delikatnie ale za to 2-3-4 miazga bedzie przy takim koxie chociaz zainwestuj w FMIC bo serią w wakacje to sie zagotuje
David Opublikowano 5 Maja 2011 Opublikowano 5 Maja 2011 seria i sam program i juz ponad 180 ps jak zalozysz brd i Fimc to dopiero bedzie :gwizdanie: moze okol 205 ps? chyba ze juz tam siedzi BRD
YOGI3000 Opublikowano 6 Maja 2011 Autor Opublikowano 6 Maja 2011 przy takim koxie chociaz zainwestuj w FMIC bo serią w wakacje to sie zagotuje chcesz powiedziec że przy wysokich temp seryjny ic nie da rady? chyba ze juz tam siedzi BRD nie, wszystko seria, jedyny mod to brak kata
wrclaguna Opublikowano 6 Maja 2011 Opublikowano 6 Maja 2011 Pojezdzisz i sie przekonasz co znaczy maly cooler seryjny przy tej Mocy Rob FMIC jak nic
David Opublikowano 6 Maja 2011 Opublikowano 6 Maja 2011 teraz wiem ze trzeba bylo kupowac avf z samego konca produkcji bo wszystkie maja mocne serie
YOGI3000 Opublikowano 7 Maja 2011 Autor Opublikowano 7 Maja 2011 No właśnie, a może mi ktos logicznie wytłumaczyc czemu te silniki nie maja 130KM tylko wiecej np jak w moim przypadku aż 160KM? Zwykle sie mowi że koni ubywa a w tych dieslach po kilku set km jeszcze doszło? A moze miał 180 i zostało juz tylko 160
dejf Opublikowano 8 Maja 2011 Opublikowano 8 Maja 2011 Ja obstawiam ze pompki sa swieże i moze jakies wydajniejsze..? Od dawna masz auto? Fajnie by bylo Yogi jakbys to sprawdzil. Na serii po 220kkm to troche nieprawdopodobne ze jest tyle mocy. Sam brak kata nie powoduje takiej mocy. Ciekawe jeszcze jaka dawka jest ustawiona w mapie momentu? I doladowanie:)
YOGI3000 Opublikowano 8 Maja 2011 Autor Opublikowano 8 Maja 2011 Auto mam od roku, wcześniej jeździło w DE. Doładowanie było ustawione na 1.34. Na jakim kanale można sprawdzic pozostałe parametry? Czy możliwe żeby był taki błąd na hamowni? Czy możliwe żeby po 200tys padły pompki i ktos je już wymienił lub regenerował? Napiszcie jak to wszystko sprawdzić, do dyspozycji mam vaga.
Piotrek98igo Opublikowano 8 Maja 2011 Opublikowano 8 Maja 2011 1.34 i tyle kuca? niezle ja mam 1,53 chyba nie myslisz ze po modzie 1,34bara
YOGI3000 Opublikowano 8 Maja 2011 Autor Opublikowano 8 Maja 2011 Chyba ktos źle zrozumiał, 1,34 bara było przed Mam logi zrobione przed programem. Co jeszcze mogę sprawdzić? W stat gr001 5,2-5,5mg/R w dyn max 55 przy 2 tys i spada do 45 przy 4,2tys. Jakie parametry są jeszcze za to odpowiedzialne i gdzie je sprawdzić?
dejf Opublikowano 8 Maja 2011 Opublikowano 8 Maja 2011 Chyba ktos źle zrozumiał, 1,34 bara było przed Mam logi zrobione przed programem. Co jeszcze mogę sprawdzić? W stat gr001 5,2-5,5mg/R w dyn max 55 przy 2 tys i spada do 45 przy 4,2tys. Jakie parametry są jeszcze za to odpowiedzialne i gdzie je sprawdzić? A jakie sa teraz wartosci?
YOGI3000 Opublikowano 8 Maja 2011 Autor Opublikowano 8 Maja 2011 Teraz nie wiem jeszcze nie sprawdzałem. A czy te wartości co podałem są typowe dla seryjnego i sprawnego AVFa? Co jeszcze jest ważne?
Jarol Opublikowano 8 Maja 2011 Opublikowano 8 Maja 2011 Teraz nie wiem jeszcze nie sprawdzałem. A czy te wartości co podałem są typowe dla seryjnego i sprawnego AVFa? Co jeszcze jest ważne? Tak to są wartości dla seryjnego AVF, ale nie jest ważne ile jest zadane tylko ile jest faktycznie.
YOGI3000 Opublikowano 8 Maja 2011 Autor Opublikowano 8 Maja 2011 To są wartości które odczytałem podczas logowania auta wiec chyba faktyczne. Kto napisze co i jak sprawdzic czemu auto miało tak silna serie albo kto mi to logicznie wytłumaczy?
Jarol Opublikowano 8 Maja 2011 Opublikowano 8 Maja 2011 Na wykresie widać że przebieg momentu obroowego do 3600obr jest praktycznie taki sam jak w każdym zdrowym AVFie. Różnica jest właśnie od 3600obr wtedy moment zaczyna rosnąć i dlatego moc wyszła taka wysoka. Teraz pytanie co to powoduje??
YOGI3000 Opublikowano 8 Maja 2011 Autor Opublikowano 8 Maja 2011 No nie do końca taki sam bo przy 2 tys mam max czyli 354Nm a rzadko kto tyle ma, a na ten wzrost przy 3,6 to Witek powiedział że tak sie zachowuje układ paliwowy.
Jarol Opublikowano 8 Maja 2011 Opublikowano 8 Maja 2011 a na ten wzrost przy 3,6 to Witek powiedział że tak sie zachowuje układ paliwowy. No to już wiesz że masz mocny układ paliwowy i stąd ta moc. Ciekawe jak w tym momencie zachowuje się turbo czy nie przeładowuje. Kiedyś widziałem auto które miało 181km po programie na seryjnych gratach turbo pompowało 1,62bara przy 4 tyś obr co nie jest dla niego za bardzo zdrowe. Jak możesz to zrób logi dynamiczne od 2 do 4,5tyś obr
hornet Opublikowano 8 Maja 2011 Opublikowano 8 Maja 2011 a na ten wzrost przy 3,6 to Witek powiedział że tak sie zachowuje układ paliwowy. No to już wiesz że masz mocny układ paliwowy i stąd ta moc. Ciekawe jak w tym momencie zachowuje się turbo czy nie przeładowuje. Kiedyś widziałem auto które miało 181km po programie na seryjnych gratach turbo pompowało 1,62bara przy 4 tyś obr co nie jest dla niego za bardzo zdrowe. Jak możesz to zrób logi dynamiczne od 2 do 4,5tyś obr Myślisz, że Witek nie sprawdził przeładowywania turbo ? Nie wypuściłby go z przeładowaniem turbo.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się