Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AEB] Gaz + chip + problemy


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Nie wiedziałem ze mam chipa i zalozylem gaz ZENIT. No i przy 4 tys obrotów na mocnym przyspieszaniu silnik mocno mi przerywa.

Byłem u gośca który się zajmuje chip tuniniegim i powiedział mi że mam najprawdopodniebie na 180km zrobione i nie będzie chodzić dobrze bo czasy wtrysków są za dlugie.

Ale jak zmieni on na 170km to już mam być cacy. Wtryski mam valtek 3 om.

Czy to prawda? Może lepiej na 150km sobie zrobić ale w sumie to nie chcę tracić tej mocy:).

Na 170 to jeszcze bym przystał bo moment ma byc prawie taki sam jak na 180.

Czy któs tak już robił albo ma na 170km gaz????

Z góry dzięki

teeeemaaat....

pre_pl

Opublikowano

Kolega Michał_N ma AEB kręcone na 211 KM z lpg i chodzi (chyba) bezproblemowo, na instalacji Elpigazu z listwą Valteka. Kwestia doboru reduktora, który poradzi sobie z T i odpowiednie dysze mają duże znaczenie, wiele też zależy od programu.

Opublikowano

Tak jak mateogda radzi, pokombinowałbym z wtryskiwaczami, większa średnica, jakieś szybsze założyć, a nie musiałbyś obniżać mocy.

Gość Kaziu_Wichura
Opublikowano

dokładnie jak wyżej.

Tutaj potrzeba kompetentnego gaziarza a nie "czip tuningowca"

Zpewne masz raduktor 150 konny i stąd problemy. Problemem mogą być też wtryskiwacze.

Musisz znaleść dobrego speca, to klucz do sukcesu.

Druga sprawa, że przydałoby się żebyś pojechał na hamownię i się przekonał jaką masz moc bo się okaże, że większą niż 180 km i ustawianie gazu pod taką moc nic nie da.

Opublikowano

Systuacja nie jest taka prosta.

Reduktor rzeczywiscie mialem do 140km zamontowany ale juz jest zmieniony na 250km EMME.

Wtryski rzeczywsicie moga byc za malo wydajen ale to juz musze instalację przerabiać i to za swoją kasę a juz i tak sporo w nią włożyłem.

Na poaczątku miałem duże ciśneinie na reduktorze i duże dysze ale było tak samo.

Mocy za bardzo nie mam gdzie sprawdzić bo mam :quattro:. Chyba ze ktos zna jakąś hamownie w świętokrzyskim.

Tuner zapenia mnie że obiniży na 170 i będzie dobrze tylko jakoś mu nie ufam.

Opublikowano

Sama wymiana wtrysków gazowych może ci nie pomóc bo komputer gazowy czyta czasy otwarcia wtrysków benzynowych. Jeśli benzynowe wtryski są małe to po Chipsie potrzebują mieć dłuższy czas otwarcia aby wtrysnać tyle paliwa ile potrzeba. Byłoby to oczywiście nie zauważalne i bezproblemowe jakby nie instalka LPG. Może być że tak długi czas otwarcia wtrysków benzynowych komputer LPG czyta jako przerwe i wogóle nie otwiera gazowych. Receptą na twoje problemy może być wymiana wtrysków benzynowych na większe jeśli teraz twoje AEB ma np. 280CC to zastosować 320CC. Oczywiscie to jest troche smieszne żeby do samego Chipsa wymieniać wtryski bo do Chipsa w zupełności wystarczają te seryjne(jeśli jezdzi się na PB) ale jak widać do LPG już ciężej to zastosować. Dodatkowo co za tym idzie jeśli wymienisz wtryski benzynowe na większe (np. 320CC) to czas ich otwarcia będzie krótszy, instalka LPG będzie już mogła odczytać ten sygnał, bo będzie się miescił w dobrym przedziale, ale może się zdarzyć, że mimo to wtryski gazowe nie będą sobie radziły przy tak krótkim czasie otwarcia, bo będą poprostu zbyt małe. I jest całkiem prawdopodobne, że wtryski gazowe też będą musiały zostać wymienione.

Ps. Ważne jest też jaki masz reduktor(parownik)sprawdz konkretnie o jakiej wydajności, jaką rurką masz pociągnięte zasilanie gazem( powinno być co najmniej fi" 8).

Opublikowano

Podobne problemy pojawily sie u Mirona. Polecam lekture tego watku, aczkolwiek niestety nie znajdziesz w nim remedium. Mysle ze chlopaki z Egp ogarna temat bez wiekszych problemow.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...