Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Jak wiercić w kolektorze żeliwnym Audi A4 B6 1.8T AVJ, aby nie powodować rozgrzania?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Czy isnieje jakiś sposób aby nie rozgrzać tego miejsca? Czy zacząć od małego wiertła i rozwiercać do żądaniej średnicy ?

1. czy polewanie wodą zda egzamin?

Opublikowano

1. Jak chcesz to robic sam, to polewaj olejem, a nie woda. Woda szybciej paruje i nie chlodzi tak jak olej.

2. Raczej jest wyjety z samochodu wiec podjedz gdzies na wiertarke stolowa z chlodzeniem. Zrobia Ci to elegancko i za pare groszy

Opublikowano

wiertarka stołowa z chłodzeniem... okej już szukam gdzie cosik takiego w wawie lub okolicach

Opublikowano

przeważnie w zakładach produkujących jakieś części do maszyn, lub nawet na warsztatach szkolnych powinni mieć takie wiertarki.

Opublikowano

Poziek a na co ten otwór - mniemam że jakies gniazdo gwintowane szykujesz to pamiętaj że to żeliwo! Dla uproszczenie też przyjmij że minimalna długość gwintu jest = jego średnicy. W korpusach na gniazda często stosuje sie specjalne nadlewy.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...