rafiko259 Opublikowano 9 Maja 2011 Opublikowano 9 Maja 2011 Witam. mam pytanie. jechalem a dojezdzajac do skrzyzowania zgasł mi silnik, po odpaleniu silnika pojawiła sie kontrolka kontrolka akumulatora, temperatury. pasek wieloklinowy spadl z szyny. Temp. podmosi sie do 110 st. i brak wpomagania kierownicy. Jaka moze byc tego przyczyna.? i czy przy wymianie paska trzeba demontowac przod.? czy mozna jakos inaczej dojsc do tego. ? z gory dziekuje. ;] pozdrawiam. Rafał
mlodyy Opublikowano 9 Maja 2011 Opublikowano 9 Maja 2011 przy wymianie paska nie trzeba rozbierac przodu, sprawdz napinacz moze juz zakaczyl zywot i dletego pasek spadl, jelsi chcesz sam wymieniac pasek to znajdz sobie opis wymiany pompy wspomagania to bedziesz wiedzial jak latwo i szybko wymienic sam pasek.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się