Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 ADR] Pasek wieloklinowy....


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. mam pytanie. jechalem a dojezdzajac do skrzyzowania zgasł mi silnik, po odpaleniu silnika pojawiła sie kontrolka kontrolka akumulatora, temperatury. pasek wieloklinowy spadl z szyny. Temp. podmosi sie do 110 st. i brak wpomagania kierownicy. Jaka moze byc tego przyczyna.? i czy przy wymianie paska trzeba demontowac przod.? czy mozna jakos inaczej dojsc do tego. ? z gory dziekuje. ;] pozdrawiam. Rafał

Opublikowano

przy wymianie paska nie trzeba rozbierac przodu, sprawdz napinacz moze juz zakaczyl zywot i dletego pasek spadl, jelsi chcesz sam wymieniac pasek to znajdz sobie opis wymiany pompy wspomagania to bedziesz wiedzial jak latwo i szybko wymienic sam pasek.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...