PiotrekS Opublikowano 10 Maja 2011 Opublikowano 10 Maja 2011 Dobra to tak, jakoś w marcu jeszcze na trasie złapał mi temperaturę i wymieniałem termostat bo okazał się uszkodzony. Dodam, że po wymianie termostatu jakoś tak pod koniec marca auto dostało podtlenek LPG Aktualnie ledwo z przyjściem ciepłych dni silnik na mieście łapie mi temperaturę, choć nie zawsze. Czasem temp. wody dojdzie do 100 stopni, temp. silnika zwiększa się do ok. 107 stopni. Na trasie wszystko powraca do normy tzn. temp. wody 90 stopni silnika jakieś 93 stopnie. Dodam, że gruby przewód od chłodnicy jest gorący, co wskazuję, że termostat chyba dobrze pracuję. W sobotę podepnę go pod kabel, ale do tej pory proszę o jakieś sugestie co do tego przypadku, może ktoś z was spotkał się z podobnym przykładem. Aha, jak to u was jest z klimą? U mnie jest chyba zajechana, po włączeniu, aż słychać jak silnik dostaje po d*pie, zafalowanie obrotów, a później daje się słyszeć "jęczenie" klimy, być może łożysko, ale to też pod kabel pójdzie.
wojtek26 Opublikowano 10 Maja 2011 Opublikowano 10 Maja 2011 porównaj wskazania temp na zegarze ze wskazaniami temp na kliamtroniku
Steav Opublikowano 10 Maja 2011 Opublikowano 10 Maja 2011 Ogólnie temp. w mieście wzrasta bo nie ma takiego przedmuchu powietrza co w trasie. No ale takie temperatury co u Ciebie to trochę za dużo, wentylator odpala na czas?? powinien przed 100st.
ROBERT Opublikowano 10 Maja 2011 Opublikowano 10 Maja 2011 porównaj wskazania temp na zegarze ze wskazaniami temp na kliamtroniku przecież wtedy będzie sprawdzał wskazania z tej samej sekcji czujnika G2/G62 ( dokładnie z G2) Ogólnie temp. w mieście wzrasta bo nie ma takiego przedmuchu powietrza co w trasie. No ale takie temperatury co u Ciebie to trochę za dużo, wentylator odpala na czas?? powinien przed 100st. Dokładnie ... ale do sprawdzenia przede wszystkim wisko ( które powinno już być słychać powyżej ~ 94oC )
Norge10 Opublikowano 10 Maja 2011 Opublikowano 10 Maja 2011 Sprawdz czy mozesz zatrzymac palcem wentylator przy gorącym silniku ,jesli tak to masz uszkodzone sprzegło wiskozowe i to jest przyczyną przegrzewania - ja mam to samo
Raftik Opublikowano 11 Maja 2011 Opublikowano 11 Maja 2011 Sprawdz czy mozesz zatrzymac palcem wentylator przy gorącym silniku ,jesli tak to masz uszkodzone sprzegło wiskozowe i to jest przyczyną przegrzewania - ja mam to samo Oj z tym sprawdzaniem palcem to ostrożnie bo jak zasprzęglone to w najlepszej sytuacji przypalisz opuszki palców :gwizdanie: ale kolega ma rację wisko do sprawdzenia
wojtek26 Opublikowano 11 Maja 2011 Opublikowano 11 Maja 2011 ADR ma 2 czujniki, jest osobny do klimy 2-pinowy
PiotrekS Opublikowano 12 Maja 2011 Autor Opublikowano 12 Maja 2011 wiska nie idzie zatrzymać, nie wiem cholera czy jest to powiązane, ale wczoraj jeździłem po mieście bez włączonej klimy i kurna problem jakby ręką odjął, a przecież klima ma niewiele wspólnego z chłodzeniem silnika z tego co ja wiem czekam na tego vaga i tak kur.a myślę, żeby może spróbować odpowietrzyć i odkamienić układ chłodzenia, bo miałem zakładany gaz wcześniej a i dodam, że mój magik popierdo.ił mi płyn chłodzący, pomieszał i powstał taki kawowy uj wie jaki, a ja na nim jeździłem i jeżdżę do tej pory
Raftik Opublikowano 12 Maja 2011 Opublikowano 12 Maja 2011 wiska nie idzie zatrzymać, nie wiem cholera czy jest to powiązane, ale wczoraj jeździłem po mieście bez włączonej klimy i kurna problem jakby ręką odjął, a przecież klima ma niewiele wspólnego z chłodzeniem silnika z tego co ja wiem czekam na tego vaga i tak kur.a myślę, żeby może spróbować odpowietrzyć i odkamienić układ chłodzenia, bo miałem zakładany gaz wcześniej a i dodam, że mój magik popierdo.ił mi płyn chłodzący, pomieszał i powstał taki kawowy uj wie jaki, a ja na nim jeździłem i jeżdżę do tej pory Poczytaj mój temat: http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=201593.0 w podobnych okolicznościach miałem jajca z układem chłodzenia, poradziłem sobie wymianą termostatu oraz płukaniem układu chłodzenia, czyszczeniem nagrzewnicy, napełnieniem nowym płynem G12 oraz porządnym odpowietrzeniem.
PiotrekS Opublikowano 13 Maja 2011 Autor Opublikowano 13 Maja 2011 no nic będę coś tam modził, cholera, ale chyba mam wisko pieprznięte, bo nie idzie go ani na zimnym silniku ani na ciepłym zatrzymać.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się