yarmaa Opublikowano 9 Stycznia 2008 Opublikowano 9 Stycznia 2008 Dla zasady przywitam sie jeszcze raz ze wszystimi. Chcialbym bardzo dokladnie zapoznac czytajacych z bolaczka. Przeczytalem wszystkie posty w tym dziale i niestety jednoznacznej odpowiedzi nie znalazlem a w wiekszosci przypadkow musze przyznac, ze zawartosc schodzila daleko od pierwotnego tematu co jeszcze bardziej rozmydlalo. Przejde do rzeczy. przebieg-230tys km, manualna 5 B5 TDI 110BPS samochod w Irlandii, 2 wlasciciel. Objawy oraz opis: 1.Poblemy z wlaczaniem wszystkich biegow podczas jazdy raczej po dluzszym poruszaniu sie w korku 2.Czeste problemy z wrzuceniem 1 i R 3.Zgaszony silnik problemy niby znikaja ale biegi chodza racze "ciasno" i silowo 4.Stalo sie to nagle i co gorsza calkowicie zanika czasami po 5km a czasami po 2 dniach jazdy 5.Sprzeglo sie nie slizga. Ma kopa, zbiera sie super i nie narzekam. Bierze wysoko ale to wiadomo-Audi 6.Zadnych stukan, szumu, warczenia, dzwonienia, zgrzytania 7.Zadnego skakania, rzucania, klekotania, ani wstazasow przy gaszeniu silnika 8. Olej w skrzyni sprawdzony, dolany 1l bez zmian. 9.Wyciekow plynu ani na silowniku ani na wysprzegliku nie ma. 10.Bylem w serwisie Audi (130km ode mnie) jednak na zlosc, pomimo moich staran, nie chcialo sie zepsuc i po 4 godzinach z niczym wrocilem do domu Autko w stanie bdb nie grzebane, za tepi sa irole. Przebieg duzy ale przy tutejszych drogach i stylu jazdy to prawie jak niemowle. Prosze o konkretne wskazowki bo mnie juz rece opadaja. Wsrod wielu znajomych nibymechanikow nie ma zdania co to. Pozdrawiam Maciej
Pikuś Opublikowano 10 Stycznia 2008 Opublikowano 10 Stycznia 2008 8 pkt. mnie bardzo zastanawia i zajął bym sie uszczelnieniem tej skrzyni. Litr dla skrzyni to wiele i moze byc, ze przez ten brak dostala juz po d*pie. Sprawdzic wszystkie polaczenie idace od lewarka do skrzyni. Sprawdzic ustawienie lewarka zmiany biegow (znajdziesz w ksiazce "Sam naprawiam"). I zamiast dolewac litr bylo wymienic na nowy olej.
yarmaa Opublikowano 10 Stycznia 2008 Autor Opublikowano 10 Stycznia 2008 Uzupelniam informacje. 1 W stacji serwisowej stwierdzili ze przy takim przebiegu to norma.Wycieku ze skrzyni nie ma. Dolalem dokladnie 0,9l pod korek, przy przechylonym samochodzie wiec pewnie bylo za duzo. 2.Wymienilem rano olej w skrzyni. bez zmian. Wcisniete 2l. Wiecej nie wchodzi. 3.Lewarek wraz z osprzetem strona 144 zostal sprawdzony caly juz wczesniej (zdemontowany, sprawdzony szczegolowo, zlozony). Zasmarowany do bolu. Jakies kolejne sugestie?
mcm Opublikowano 10 Stycznia 2008 Opublikowano 10 Stycznia 2008 może synchronizator (zdaje się że 1iR ma ten sam) poprawcie jesli się mylę
janusz124 Opublikowano 12 Stycznia 2008 Opublikowano 12 Stycznia 2008 czolem sprawdz wysprzęglik może puszcza przez tloczrek(mieli plyn w środku)- wycieków nie będzie :a4fan:
Musashi Opublikowano 13 Stycznia 2008 Opublikowano 13 Stycznia 2008 jest moj post o mechanizmie zewn zmiany biegow http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=16750.msg271963#msg271963
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się