szala18 0 Opublikowano 10 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2011 Witam wszystkich, od jakich minimalnych obrotów powinna załączać się turbina w a4 b7 z 2007r. z silnikiem diesla 2.0, 170KM ?? u mnie jest to ok. 2500obr (od wymiany rozrządu tak sie zmieniło - mechanik twierdził że poprzedni rozrząd był źle ustawiony i teraz jest prawidłowo), i że teraz jest to wina turbiny którą należy zregenerować czy napewno przyczyną tego iż turbo włącza się od 2500 obr. jest sama turbina czy może coś innego ?? thx Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malinek21 0 Opublikowano 10 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2011 To jest zależne po pierwsze niechce być złosliwy ale turbo kręci sie i to nawet szybko już na wolnych obrotach.Przejdzmy do tematu. Ile masz przejechane na tej turbince? To że odczuwasz moc turba dopiero przy 2500obr/min może być spowodowane zabrudzonym VNT.Najlepiej zrób logi. Aha to nie koniecznie winne jest tylko turbo żeby było wiadome przepływka, EGR tez ma wiele do przyspieszania tak jak pisałem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
moskal 4 Opublikowano 10 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2011 Turbina "załącza" sie w momencie przekrecenia kluczyka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hornet 2 Opublikowano 10 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2011 Czy do 2500 obrotów jest totalnym mułem ? Czy auto wpada w tryb awaryjny ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szala18 0 Opublikowano 10 Maja 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2011 dokładnie moc turba odczuwam dopiero przy 2500 obr ... poniżej czuć normalnego diesla, tryb awaryjny ?? na 2 biegu przy ok 3500 obr jak auto rwie do przodu oświeca się lampka kontroli trakcji na chwile ... ale chyba jest to spowodowane mocym szaprnieciem auta do przodu .... autko kupiłem niedawno ... i z tego co wynika autko na tej turbinie przejechało 98 tyś .... mój mechanik stwierdził tylko po otwarciu maski, i delikatym dodaniu gazu że muszą być zatarte łopatki wirnika turbiny (i że jest tam jakis cypelek który odskakuje jak dostaje powietrza i powinien otwierać się przy 1800 obr a nie 2500obr ma rację?? ??) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malinek21 0 Opublikowano 10 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2011 ma i nie ma a najlepiej zrobić logi bedzie widać czy turbo nieprzeładowywuje.Ten cypelek to sztanga która ma swobodnie chodzić równomiernie.Jesli ją przycina to jest turbo zabrudzone trzeba wyjąc i czyścić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szala18 0 Opublikowano 10 Maja 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2011 samo czyszczenie = 500/600 pln ?? regeneracja wszystkich podzespołów turbiny to koszt 1000pln ?? to chyba lepiej już ją całkowicie zregenerować ?? w sumie to najpierw zrobie LOGI, znacie jakieś dobre i tanie miejsca regeneracji turbin na śląsku ?? katowice - zabrze - gliwice ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malinek21 0 Opublikowano 10 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2011 Turbo wyczyścić powinieneś sam jeśli interesuje Cie mechanika i sam robisz przy własnym autku.Sam zrobisz to lepiej czyli dokładniej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szala18 0 Opublikowano 10 Maja 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2011 heh fajnie tylko w tym tkwi problem, że kompletnie się na tym nie znam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malinek21 0 Opublikowano 10 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2011 Aha szkoda bo to na prawde tylko brzmi groźnie.Waiadomo trzeba się orobić aha ale czyszczenie to kwestia 200-300zł jakby co więcej niepowinni krzyknąć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
storm37 1 Opublikowano 10 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2011 przyczyna niekoniecznie musi byc turbina, moze jej sterowanie kuleje, zrob logi - dynamiczny 11 i 11BS Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoghurt 3 Opublikowano 11 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2011 przyczyn moze byc wiele. w tym silniku bardzo czesto wystepuje problem z pompowtryskami. temat byl opisywany przez kilka osob na forum. samochody nie trzymaja mocy. moze warto by bylo go shamowac? nastepna sprawa to moze gdzies nieszczelnosc w ukladzie dolotowym? moze ktorys wezyk,krociec jest nieszczelny. byl rowniez poruszany temat wymiany uszczelki pod pokrywa zaworow, co skutkowalo "odczuciem" pracy turbo w okolicach 1800-2000 obrotow. no i jest jeszcze wyzej poruszany temat zapieczonych kierownic turbo - ale z tego co opisujesz to IMO raczej nie to. najlepiej zrob logi bo bez tego to jak pisanie patykiem po wodzie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jochan41 0 Opublikowano 22 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2011 a czy moze ktos opisac jak te turbo mozna samemu wyczyscic?pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdzi 45 Opublikowano 22 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2011 przyczyn moze byc wiele. w tym silniku bardzo czesto wystepuje problem z pompowtryskami. temat byl opisywany przez kilka osob na forum. samochody nie trzymaja mocy. moze warto by bylo go shamowac? nastepna sprawa to moze gdzies nieszczelnosc w ukladzie dolotowym? moze ktorys wezyk,krociec jest nieszczelny. byl rowniez poruszany temat wymiany uszczelki pod pokrywa zaworow, co skutkowalo "odczuciem" pracy turbo w okolicach 1800-2000 obrotow. no i jest jeszcze wyzej poruszany temat zapieczonych kierownic turbo - ale z tego co opisujesz to IMO raczej nie to. najlepiej zrob logi bo bez tego to jak pisanie patykiem po wodzie Jak w ASO najlepiej PD i turbo wymienic na nowe ......Jeżeli późno wstaje to prawdopodombie niesprawny układ podciśnień.Zaczął bym od tego bo to nic nie kosztuje.Wężyki i wymiana uszczelki pod pokrywa zaworów , chyba ze króciec jest nieszczelny to trzeba wymienić cala pokrywę.W kilku przypadkach to bylo powodem i turbo zaczelo wstawac przed 2000 tys. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafcisz 0 Opublikowano 31 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2011 Witam szukam pomocy jak wymontować turbosprężarkę z 2.0 TDI 2005r 140 km BPW? Nie jestem mechanikiem i nie znam się na tym.Może zna ktoś jakiś łatwy dostęp aby wymontować turbo? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FiodoRR 0 Opublikowano 31 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2011 Jeżeli późno wstaje to prawdopodombie niesprawny układ podciśnień.Zaczął bym od tego bo to nic nie kosztuje.Wężyki i wymiana uszczelki pod pokrywa zaworów , chyba ze króciec jest nieszczelny to trzeba wymienić cala pokrywę.W kilku przypadkach to bylo powodem i turbo zaczelo wstawac przed 2000 tys. miałem kiedyś to samo wymieniłem uszczelkę pokrywy zaworów i turbo wstaje teraz od 1800. zacznij od tego co generuje najmniejsze koszta - uszczelka to jedyne 40pln Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdzi 45 Opublikowano 31 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2011 ja tez tak mialem , i wlasnie zaczalem od tego.Pomoglo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się