Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AHL] Problem z napinaczem i paskiem rozrządu.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Czy jest mozliwosc za mocnego naciągnięcia paska rozrządu przy wymianie kompletu rozrządu w silniku benz. ?

W moim aucie po pół roku od wymiany kompletu rozrządu slychac piski ( one były slyszalne juz duzo wczesniej - jakies 2 tygodnie po wymianie tego rozrządu)

pasek jest gorący, napinacz jeszcze bardziej, na pasku nie widac juz zadnych napisów bo są starte . Czy w takim wypadku wystarczy tylko poluzowac napinacz i wszystko powinno dojsc do normy ?

Proszę o pilne porady bo mam silny ból głowy od tego :wallbash:

Opublikowano

W takiej sytuacji sugerowałbym sprawdzić stan rolek i samego paska, ewentualnie wymienić.

Zbyt mocny naciąg powoduje zbyt szybkie zużycie materiału. O następstwach nie muszę chyba wspominać...

Opublikowano

Okazało sie ze napinacz jest uszkodzony - tak stwierdził mechanik ktory wymieniał mi rozrząd pół roku temu. Założył stary oryginalny napinacz i jest ok - nie ma pisków , wszystko działa poprawnie.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...