jarkos Opublikowano 11 Maja 2011 Opublikowano 11 Maja 2011 Witam. Mam uwagi do pracy wspomagania. Otóż po skręcie nie prostuje do końca kierownicy, muszę ją trochę dociągać. Jak lekko koryguję w czasie jazdy to kierownica tak zostaje. Ogólne wspomaganie działa chociaż muszę powiedzieć, że w moim starym UNO przy jeździe na wprost to się lepiej prowadziło. I tu moje podejrzenie, że coś jest nie tak. Zamierzam wymienić płyn, ale przypuszczam, że to nie wszystko. Czytałem gdzieś, że jest jeszcze miejsce do kasowania luzów. Ja luzów nie mam, ale może ktoś je skasował za mocno i teraz nie prostuje do końca. Podpowiedzcie gdzie jest regulacja i może jakieś rysunki?
mariob29 Opublikowano 12 Maja 2011 Opublikowano 12 Maja 2011 Witam! Na początku proponuje pojechać na stację diagnostyczną albo jakiegoś mechanika i sprawdzić geometrię zawieszenia. Jeśli będzie źle ustawiona kierownica może się nie prostować. Pozdrawiam!
gadzet822 Opublikowano 13 Maja 2011 Opublikowano 13 Maja 2011 odkręć troszkę śrubę od dociskanie listwy do zębatki przy maglownicy . Jest ona widoczna od dołu auta . Tylko nie za wiele ja popuść .
jarkos Opublikowano 9 Stycznia 2012 Autor Opublikowano 9 Stycznia 2012 Temat zamknięty. Największą przyczyną był stary płyn wspomagania. Był brudno-brązowy zamiast zielony. Do tego nieduża korekta na geometrii. I do tego szerokie opony. Mam letnie 17/235 i one takie wrażenie też powodują. Po zmianie na zimowe węższe 16' kierownica chodzi lżej.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się