Skocz do zawartości

mariob29

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    9
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O mariob29

Osiągnięcia mariob29

0

Reputacja

  1. Witam! Miałem podobny problem też odpalał i po chwili sam gasł. Silnik 1,6 ADP rok 1995. Obstawiałem pompę paliwa. Okazało się że jest to spowodowane przez immobiliser, który blokował sterownik silnika gdyż nie zawsze dochodziła do niego informacja z kluczyka. Problem rozwiązany przez przeczyszczenie styków przy stacyjce. Sprawdź czy po tym jak auto zgaśnie na desce rozdzielczej nie mruga kontrolka od immobilisera. Jeśli mruga to oznacza to immobiliser.
  2. Witam! Przerabiałem ten problem w moim A4. Sprawa wygląda tak że przez uszczelki od szyber duchu woda przedostaje się zawsze bo jest on tak zamontowany aby bez oporów mógł się otwierać i zamykać. Wokół szyberdachu są specjalne rynienki w których zbiera się woda a następnie jest odprowadzana gumowymi przewodami które wychodzą przy zawiasach przednich drzwi oraz pod tylnym zderzakiem. Dopóki przewody są drożne wszystko jest ok ale jak się zapchają... to robi się mokro. Musisz je po prostu przepchać. Z przednimi nie będzie problemu - otwórz szyberdach i z przodu po prawej i lewej strony będziesz miał otwory od rynienki przez które odprowadzana jest woda. Wkładając od góry jakiś kabel np. 1,5mm przepchaj przewód tak aby kabel wyszedł przy zawiasie u dołu przy drzwiach przednich. Natomiast z jeśli chodzi o przewody z tyłu trzeba ściągnąć tapicerkę na nadkolach w bagażniku. Tam znajdują się odprowadzenia wody które wychodzą pod zderzakiem. Są tam dwa dość grube gumowe przewody (podobne grubością do węża ogrodowego). Wchodzą one w dwa gumowe mocowania w błotniku. Trzeba je wyciągnąć z nich a w mocowaniach gumowych warto zrobić większe otwory (są tam tak jakby zaworki) tak aby problem nie powracał i nie gromadził się tam brud. Następnie wszystko poskładać i cieszyć się za sprawnego szyberdachu:) To chyba tyle. Pozdrawiam!
  3. Po wymianie hamulce muszą się dotrzeć z tego co ja wiem nigdy po wymianie tarcz i klocków na nowe (pod warunkiem że tarcze zostały dobrze oczyszczone z zabezpieczenia antykorozyjnego) hamulce zazwyczaj hamują lepiej. Czasami spotkałem się z tym, że kiepskiej jakości klocki lub tarcze mogły powodować taki efekt... Co do zapowietrzenia układu pedał hamulca jest tak samo twardy jak przed wymianą, czy lekko może sprężynuje. Jeśli sprężynuje to masz zapowietrzone hamulce:(
  4. Witam! Maglownica z wersji angielskiej nie podchodzi do wersji europejskiej. Pozdrawiam!
  5. Witam! Na początku proponuje pojechać na stację diagnostyczną albo jakiegoś mechanika i sprawdzić geometrię zawieszenia. Jeśli będzie źle ustawiona kierownica może się nie prostować. Pozdrawiam!
  6. Witam! Proponuje pojechać na szrot przy odrobinie szczęścia uda się znaleźć taką osłonkę kompletną. Pozdrawiam!
  7. Witam! Polecam do zawieszenia części Lemfordera. Ostatnio na końcówkach Lemfordera zrobiłem 40 000 km. Lemforder był montowany w A4 seryjnie w fabryce. Pozdrawiam!
  8. Proponuję na początku sprawdzić łożysko wiskozy. Przerabiałem ten problem u siebie w b5 i okazało się że to ono wydawało podobny dźwięk. Jeśli chodzi o pompę jaki jest poziom płynu? Nigdy wcześniej pompa nie pracowała na sucho? Jeśli ilość płynu jest w normie to pompa (jeśli nie jest oczywiście uszkodzona) nie powinna pracować głośno bo nawet po dolewce płynu układ odpowietrzy się samoczynnie i pompa powinna pracować cicho. Pozdrawiam:)
  9. Witam! Obecnie jestem szczęśliwym posiadaczem A4 b5 1,6 i planuje zakup wersji b6 lub b7:) Pozdrawiam!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...