arek0404 0 Opublikowano 10 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2008 Witam.Do 110km/h jest ok a powyżej jest strasznie zamulony i brakuje mu mocy. Przepływomierz jest dobry bo założylem drugi na próbe i nic sie nie poprawiło.Filtr paliwa też wymieniony.Pozdrawiam i proszę o pomoc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spanky 7 Opublikowano 10 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2008 Witam.Do 110km/h jest ok a powyżej jest strasznie zamulony i brakuje mu mocy. Przepływomierz jest dobry bo założylem drugi na próbe i nic sie nie poprawiło.Filtr paliwa też wymieniony.Pozdrawiam i proszę o pomoc pelna diagnoza Vag'iem i bedzie wiadomo co trzeba wymienic ... [ innej opcji nie ma !!! ] dla przykladu [ http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=21738.0 ] zeby nie było ze kłamie .... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jarol 3 Opublikowano 13 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2008 Jak auto dokladnie się zachowuje czy po przekroczeniu 110km/h robi się mułowaty i jest tak do czasu aż nie zgasisz i ponownie zapalisz silnik?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baskecior 2 Opublikowano 13 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2008 Witam.Do 110km/h jest ok a powyżej jest strasznie zamulony i brakuje mu mocy. Przepływomierz jest dobry bo założylem drugi na próbe i nic sie nie poprawiło.Filtr paliwa też wymieniony.Pozdrawiam i proszę o pomoc Uszkodzony N75 lub zapieczone kierownice spalin. Wrzuć po kolei te 2 hasła w wyszukiwarkę na forum, a będziesz miał zbiór odpowiedzi na tacy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Musashi 13 Opublikowano 13 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2008 baskecior pewnie ma racje ale ja trzymam linie diagnozy jak spanky, najpierw logi nastepnie diagnoza, pozniej wyrok i naprawa skoro jest mozliwosc diagnostyki trzeba z niej korzystac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baskecior 2 Opublikowano 14 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2008 baskecior pewnie ma racje ale ja trzymam linie diagnozy jak spanky, najpierw logi nastepnie diagnoza, pozniej wyrok i naprawa skoro jest mozliwosc diagnostyki trzeba z niej korzystac Oczywiście, że najpierw diagnozujemy, ja tylko uzupełniłem wypowiedź Spanky`ego. :gwizdanie: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eller 0 Opublikowano 22 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2008 Mi to sie również wczoraj zdarzylo do 100km/h normalnie,a pozniej zamulila,dojechalem do pracy,postał,zapalilem i wracając juz wszystko było ok.Nie przejmować sie tym? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spanky 7 Opublikowano 22 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2008 Mi to sie również wczoraj zdarzylo do 100km/h normalnie,a pozniej zamulila,dojechalem do pracy,postał,zapalilem i wracając juz wszystko było ok.Nie przejmować sie tym? olej sprawe .. niech sie rozpierd... do konca .... p.s przeczytaj wszystko co zostalo w tym temacie napisane i zastanow sie nad tym co napisales .... cycki opadaja .... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Musashi 13 Opublikowano 22 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2008 notlauf to niebezpieczna sprawa. wyobraz sobie ze wyprzedzasz i zalozona odleglosc do nadjezdzajacego z przeciwka auta okazuje sie zbyt mala bo silnik sobie wszedl w tryb awaryjny. to zwiastun rychłego problemu. nalezy sie przejmowac ! heh nie tylko cycki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eller 0 Opublikowano 22 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2008 Oj nie przeczytalem dokładnie tematu i co najwazniejesze nie wszedłem w link który Spanky zamiescił. To teraz jak najszybciej na badanko VAG'iem leciec musze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rikardo 3 Opublikowano 22 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2008 Musashi ma racje swieżo po zakupie auta nie wiedząc o tym, że mam uszkodzony przepływomierz gdy wyprzedzałem tira samochód przestał mi ciągnąć a wręcz hamował. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rbs2360 0 Opublikowano 23 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2008 notlauf to niebezpieczna sprawa. wyobraz sobie ze wyprzedzasz i zalozona odleglosc do nadjezdzajacego z przeciwka auta okazuje sie zbyt mala bo silnik sobie wszedl w tryb awaryjny. to zwiastun rychłego problemu. nalezy sie przejmowac ! heh nie tylko cycki Jak usunąć notlauf'a ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pikuś 2 Opublikowano 23 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2008 rbs, poszukaj na forum i poczytaj bo naprawde na ten temat jest wiele.[br]Dopisany: 23 Styczeń 2008, 20:08 _________________________________________________Jakies kolejne bez sensowne pytania zobacze bede rzucal kropkami Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Michał Opublikowano 23 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2008 notlauf to niebezpieczna sprawa. wyobraz sobie ze wyprzedzasz i zalozona odleglosc do nadjezdzajacego z przeciwka auta okazuje sie zbyt mala bo silnik sobie wszedl w tryb awaryjny. to zwiastun rychłego problemu. nalezy sie przejmowac ! heh nie tylko cycki Jak usunąć notlauf'a ? Przeczytaj czlowieku ten watek od początku,jak będziesz miał za mało informacji użyj opcji "szukaj", a jak nie dasz rady to przejrzyj tematy w tym dziale,co chwile ktoś pisze o tym problemie,jest tego mnóstwo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spanky 7 Opublikowano 24 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2008 Jak usunąć notlauf'a ? kolejne posty z takimi pytaniami beda kasowane .... ! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Petroniusz 0 Opublikowano 24 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2008 Na Vagu wykaże, że jest problem z czujnikiem podciśnienia czy coś podobnego a problem tkwi w zapieczonych kierownicach, trzeba je oczyścić. Kiedy braknie mocy (komp wprowadza system awaryjny) wystarczy zgasić i zapalic silnik. Dawno juz nie śmigałem TDi, ale jak nie miałem auta swojego to wyrwałem A4 od taty i trochę ją przegoniłem, spostrzeżenia: ciągnąc ma trzecim biegu przed 3000 obrotów lekko go przytkało ale nie spuszczając nogi z gazu szedł dalej powtórzyło się to znow w okolicach 3500 obr i pozniej juz szedł normalnie az do odciecia. Kiedyś gdzieś wyczytałem że wystarczy troche rozruszać te kierownice i pokazać silnikowi troche więcej obrotów niż 1800 obr gdzie się ma najwiekszy momen obrotowy lub wyjąc i przesmarować kierownice. Powodzenia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
A-max 0 Opublikowano 25 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2008 Mój wchodził w tryb awaryjny.Wyczyściłem dolot,egr i znalazłem nieszczelność w dolocie.Obyło się bez kosztów.Teraz jest OK Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eller 0 Opublikowano 26 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2008 Byłem na komputerze,stwierdzili ze jest za duże ciśnienie na kolektorze? Ale wykasował mechanik błąd i mówił ze juz powinno być dobrze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Musashi 13 Opublikowano 26 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2008 super mechanik i skasowal 100 PLN a jeeli bedzie niedobrze to znow podjedziesz on wykasuje blad, 100 PLN skasuje i znow powie bedzie dobrze..[br]Dopisany: 26 Styczeń 2008, 17:10 _________________________________________________bledy to w 90 % przypadkow nie jest przyczyna problemow, tylko ich zapis Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eller 0 Opublikowano 26 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2008 Nie,za darmo mi podlaczył Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się