Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AEB] Moment załączenia się Turbiny


KL4K50N

Rekomendowane odpowiedzi

Sprawdź sobie elastyczność na III biegu od 60km/h do 140km/h. U mnie jest około 13 sekund.

Będziemy wiedzieć jak bardzo Twoja Audiczka odbiega od normy...

Może być tak, że Twoja poleci na III biegu 145km/h, a moja 165km/h, ale do 140km/h rozpędzają się podobnie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie chcę Cię martwić ale moim zdaniem na 3 biegu bez problemu powinien się dokręcić do samej odcinki, czyli chyba około 165-170km/h.

Chyba że to mój AEB jest jakiś dziwny :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie chcę Cię martwić ale moim zdaniem na 3 biegu bez problemu powinien się dokręcić do samej odcinki, czyli chyba około 165-170km/h.

Chyba że to mój AEB jest jakiś dziwny :wink4:

Jeżeli dobrze pamiętam, to ostatnio jak miałem na 3 biegu 145km/h to było gddzieś około 5900-6000 obr/min

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może masz krótszą skrzynie? Tu by się trzeba zapytać speców czy Audi montowało skrzynki o różnych przełożeniach w A4 1.8T.

tutaj widać że przy 140 ma dopiero 5,5tyś obr/min.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pogdybac sobie mozna. jak niebardzo sie orientujesz w temacie to lepiej oddaj auto do jakiegos magika. tak jak napisał devastation

Vag-iem mozna zlogowac przepływke

bedzie mniej wiecej wiadomo co nie halo

mozliwosci jest kilka:

- przepływka

- DV-ka

- wypalony lub niedomkniety WG

- zapchany kat

- nieszczelnosc w dolocie

zdrową turbine słychac juz od 1600 obr/min

przy 1600 obr autko powinno dostawac dodatkowego kopa i naprawde laik nie odczuł by tego. wbij 3 bieg przy około 1200 obr i but do podłogi jak tego nie poczujesz to radze podjechac do jakiegos warsztatu

dodatkowo radze podłączyc vaga i sprawdzic błędy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pogdybac sobie mozna. jak niebardzo sie orientujesz w temacie to lepiej oddaj auto do jakiegos magika. tak jak napisał devastation

Vag-iem mozna zlogowac przepływke

bedzie mniej wiecej wiadomo co nie halo

mozliwosci jest kilka:

- przepływka

- DV-ka

- wypalony lub niedomkniety WG

- zapchany kat

- nieszczelnosc w dolocie

zdrową turbine słychac juz od 1600 obr/min

przy 1600 obr autko powinno dostawac dodatkowego kopa i naprawde laik nie odczuł by tego. wbij 3 bieg przy około 1200 obr i but do podłogi jak tego nie poczujesz to radze podjechac do jakiegos warsztatu

dodatkowo radze podłączyc vaga i sprawdzic błędy

VAG podpinałem, zero błędów... Więc pozostaje tylko jakis magik. :wallbash:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przepływke zlogowałeś?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

VAG podpinałem, zero błędów... Więc pozostaje tylko jakis magik. :wallbash:

Kolego - uszkodzona przepływka wcale nie musi generować błędu, może źle mierzyć ale nie będzie generować błędu. Zrób log z przepływki to będzie wiadomo, czy mierzy prawidłowo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kabel będzie ok.

Na poczatek proponuję:

1) diagnoza układu dolotowego (sprawdzić szczelność)

2) świece

3) zawór DV

4) układ podciśnienia (zaworki zwrotne)

Jeśli to nic nie pokaże to:

1) Przepływka

2) N75

3) Czujniki spalania stukowego (czy nie są zaoliwione)

4) napinacz łańcucha faz rozrządu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok, dziś jazda druga moją furmanką:

Na biegu III - 170km/h obrotów było 65000/min :naughty:

Na biegu III od 60-140km/h jakieś 12-14sekund

Więc chyba jest ok, prawda?

Wymieniłem filtr paliwa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na biegu III - 170km/h obrotów było 65000/min :naughty:

Czyli jednak miałem racje :gwizdanie:

Wyniki mój też ma podobne więc myślę że bestia naprawdę się obudziła :good:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...