Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 BFC] letnie opony 235/40/18


tropico

Rekomendowane odpowiedzi

mam takie pytanko tak średnio to po ilu tyś. km znikają Continental'e ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W tysiacach Ci nie podam, ale dosc szybko :confused4: Mi po jednym sezonie zostalo z 5-6mm.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wybór padł na Goodyear Eagle F1 Asymmetric, jak narazie zrobiłem na nich tylko 2tys km. , ale jak narazie moge stwierdzić, że fajna oponka, cicha - ogólnie polecam :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a wy nigdy sie nie nauczycie gdzie szukac opon, przeplacajcie sobie, a co madrzejszy napisze do mnie :gwizdanie: ,

co do goodyear F1 chodza opinie ze szybko sie sciera , sam na niej jezdze mam juz 35tys przebiegu na niej i jeszcze na 10tys spokojnie starczy.

Cenowo ta opona nie ma konkurencji, jest nie do przebicia jesli chodzi o cene i jakosc, w deszcz jest bezkonkurencyjna i dluzej wytrzyma jak toyo t1r. Ja jestem z niej zadowolony i tylko dlatego na niej po wymianie nie bede jezdzic bo zmuszony jestem przetestowac inna opone :shocked:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja też śmigam na F1, są super! Ciche, świetnie trzymają na suchym jak i na mokrym, no i ten wygląd :th:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tylko wy koledzy piszecie o F1 GS-D3 (ona ma fajny v-kowaty wygląd bieżnika i jest podobna do Toyo) ja mam natomiast F1 Asymmetric czym samym oba modele się różnią między sobą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zle piszesz to toyo jest podobna do goodyeara f1 gsd3 , co do twojej oponki f1 asymmetric, to musimy poczekac na testy ADAC lub Autobilda, jak narazie w roznych "mniej wiarygodnych" testow to f1 asymmetric jest w czolowce opon.

Wg mnie opona przegrywa jednak z f1 gsd3 wygladem, ale wszyscy wiemy ze tu nie wyglad sie liczy..., dlatego musimy poczekac az niemcy ja przetestuja odpowiednio.

F1 Asymmetric

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dunlop Sport Maxx

Goodyear F1

oraz ostatnio kolega polecał Yokohama c.drive

taki są moje typy :th:

Rany, zdecydowanie nie Dunlop !!

Poczytaj opinie, masz link

http://www.opony.autogaleria.pl

Zobaczysz, na mokrym będziesz miał masakrę :angry:

Szukaj dalej, ale tylko nie Dunlopy

Zdrowaś

K.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

glupota jest podpierac sie testem uzytkownikow, ja podpieram sie testami adac gdzie kazda opona poddawana jest takiej samej probie. Patrzac na te rozne wypowiedzi uzytkownikow na kazda opone cos sie znajdzie. Dunlop sp9000 lub sp9090 nie jest zla opona a jazda na mokrym to akurat jest jej mocna strona!!!! Oczywiscie sportmax lepiej wychodzi w testach a cena wcale nie jest duzo wyzsza (20zl przy rozmiarze 225/45/17) , moze tak zrobimy ankiete do rozmiaru 225/45/17 jaka opone bys kupil, do kilku opon zrobie ceny i bedziemy glosowac, wiadomo jednak ze kazdy kupuje opone nie tylko patrzac na to zeby byla najlepsza ale takze taka na jaka go stac. W przeciwnym razie wszyscy bysmy jezdzili na pirelli nero.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja też zdecydowanie polecam Dunlop 9000 i goodyeara f1 .Super się jezdzi.Każda dobra opona która sie trzyma drogi szybko leci.Dużo też zależy od stylu jazdy i kilometrów zrobionych.Inaczej się jezdzi po mieście a inaczej w trasie... :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poczytaj opinie, masz link

akurat Dunlopy mają dobre opinie wiec nie rozumiem...

sam zamówiłem SP 9000 po przeczytaniu i wysluchaniu wielu opinii...

Daras, to co miałem na myśli to wygląda tak (to będą cytaty):

1. Jeśli chodzi o jakość jazdy, prowadzenia samochodu itd.... mogę zaliczyć do klasy średniej ze wskazaniem na niższą.... niestety. Ogromnym mankamentem tych opon jest to, że kompletnie nie radzą sobie w koleinach wypełnionych wodą

2. Kupiłem dwie na przód. Totalna kompromitacja. Na wilgotnym asfalcie NIE UŻYWAĆ! Natychmiast poszły na tył a tam wytarły się w falę, wyły jak.., powyżej 160km/h drżało lusterko!

3. Te opony po prostu nie wyrabiają przy takim mocny aucie. Zakręty wieczny drift, ślizgają się, tracą przyczepność. Kontrola trakcji ratuję sytuacje, ale to wina opon zdecydowanie.

4. na mokrej powierzchni zachowanie niedostateczne - ciągły drift i ciężka praca ABS.

Tak to mnie więcej wygląda w opiniach. Żeby nie było, są też takie w stylu "Na suchym torze wyścigowym spisują się wyśmienicie, gdy natomiast spadnie deszcz, nawet ulewny, są poprostu fenomenalne!" Po prostu poczytałem tu i tam i tyle, na tym chyba polega zapoznawanie się z opiniami, co nie ?

Tak więc zależy, kto czego szuka, ale jedno jest pewne - jak zawsze wybór olbrzymi i trudny :cool:

Zdrowaś

K.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

opony kierunkowe w ksztalcie V - czyli do takich zalicza sie omawiany dunlop 9000 - od zawsze mialy o wiele mniej zalet niz asymetryczne i o wiele wiecej wad niz asymetryczne

glowna zaleta kierunkowych V jest ich wyglad i za to glownie je ludzie kupuja - a akurat przy wyborze opon wyglad powinien byc na ostatnim miejscu

pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...