maxus24 Opublikowano 16 Maja 2011 Opublikowano 16 Maja 2011 witam , mam taki dziwny komunikat na fis odpale samochod i nic ale jak daje wsteczny to mi wyskakuje ta kontrolka na fis co to moze byc? sprawdzalem, plynu w zbiorniczku do chlodnicy jest dosc i podczas jazdy sie wlacza i wylacza ta kontrolka
fahur Opublikowano 16 Maja 2011 Opublikowano 16 Maja 2011 Może czujnik płynu chłodniczego? Mi się pojawiało i znikało, jak uciekał mi płyn korkiem. Odpal samochód i zobacz, czy nie podnosi Ci się i spada na przemian poziom płynu. Jak by tak było tzn, że coś jest nie tak w układzie. Najprawdopodbniej zablokował się regulator temperatury (termostat) albo czujnik na przewodzie cieczy chłodzącej. Sprawdź też, czy załącza się wiatrak, jak silnik osiągnie wyższą temperaturę.
Onkel Opublikowano 16 Maja 2011 Opublikowano 16 Maja 2011 A wskazówka od tem. ile wskazuje?? Nie wymieniałeś ostatnio płynu? Jesli masz VAG-a a będzie to któryś czujnik to Ci pokaże. Ja przy wymianie termostatu miałem błąd na kompie także wiedziałem co wymienić.
maxus24 Opublikowano 16 Maja 2011 Autor Opublikowano 16 Maja 2011 A wskazówka od tem. ile wskazuje?? Nie wymieniałeś ostatnio płynu? Jesli masz VAG-a a będzie to któryś czujnik to Ci pokaże. Ja przy wymianie termostatu miałem błąd na kompie także wiedziałem co wymienić. no wskazowka od temp normalnie pokazuje max 90 stopni[br]Dopisany: 16 Maj 2011, 10:06_________________________________________________ Może czujnik płynu chłodniczego? Mi się pojawiało i znikało, jak uciekał mi płyn korkiem. Odpal samochód i zobacz, czy nie podnosi Ci się i spada na przemian poziom płynu. Jak by tak było tzn, że coś jest nie tak w układzie. Najprawdopodbniej zablokował się regulator temperatury (termostat) albo czujnik na przewodzie cieczy chłodzącej. Sprawdź też, czy załącza się wiatrak, jak silnik osiągnie wyższą temperaturę. czy to jest ten czujnik do ECU tam z tylu przy podszybiu?
Onkel Opublikowano 16 Maja 2011 Opublikowano 16 Maja 2011 Termostat to wiadomo a czujnik na przewodzie cieczy chłodzącej jest na dole - jak ściągniesz obudowe silnika pod spodem patrząc kierunkiem z autem to po lewej stronie będziesz go miał tam gdzie wąż wchodzi w chłodnice. Tylko jakbyś go wyciągał to najlepiej na zimnym bo tam dużo płynu spuścisz.
fahur Opublikowano 16 Maja 2011 Opublikowano 16 Maja 2011 czy to jest ten czujnik do ECU tam z tylu przy podszybiu? Jak stoisz przed otwartą maską, to czujnik cieczy jest na rurze wychodzącej u dołu chłodnicy po prawej stronie. Tam jest coś w rodzaju trójnika, do którego dochodzi para przewodów, które podłaczone są właśnie do czujnika. Kolejny jest w regulatorze temperatury, ale tutaj się wymienia całość (370PLN w ASO), a żeby to zrobić trzeba ściągnąć kolektor ssący. Innych czujników nie kojarzę.
maxus24 Opublikowano 16 Maja 2011 Autor Opublikowano 16 Maja 2011 ok zaraz bede z tym cos grzebal thx
Rafal-L Opublikowano 16 Maja 2011 Opublikowano 16 Maja 2011 termostaty Ori nowe elektromechaniczne bo takowe sa w Alt mam duzo taniej;) Pozdrawiam
maxus24 Opublikowano 16 Maja 2011 Autor Opublikowano 16 Maja 2011 termostaty Ori nowe elektromechaniczne bo takowe sa w Alt mam duzo taniej;) Pozdrawiam w jakiej cenie?
maxus24 Opublikowano 17 Maja 2011 Autor Opublikowano 17 Maja 2011 a moze mi ktos napisac jaki ten czujnik temperatury co jest na wezu do chlodnicy bym mial kupic bo na allegro sa rozne rodzaje ? silnik 2,0 alt
fahur Opublikowano 17 Maja 2011 Opublikowano 17 Maja 2011 a moze mi ktos napisac jaki ten czujnik temperatury co jest na wezu do chlodnicy bym mial kupic bo na allegro sa rozne rodzaje ? silnik 2,0 alt 06A 919 501 A - 2 styki - szary - 20mm. Ok. 115PLN w ASO.
Wandej Opublikowano 17 Maja 2011 Opublikowano 17 Maja 2011 czy to jest ten czujnik do ECU tam z tylu przy podszybiu? Jak stoisz przed otwartą maską, to czujnik cieczy jest na rurze wychodzącej u dołu chłodnicy po prawej stronie. Tam jest coś w rodzaju trójnika, do którego dochodzi para przewodów, które podłaczone są właśnie do czujnika. Kolejny jest w regulatorze temperatury, ale tutaj się wymienia całość (370PLN w ASO), a żeby to zrobić trzeba ściągnąć kolektor ssący. Innych czujników nie kojarzę. bezedura Da rade bez tylko odkreca sie alternator Mi brat tak wymienial
maxus24 Opublikowano 18 Maja 2011 Autor Opublikowano 18 Maja 2011 kurde to jest dziwne bo czasami mi to sie zapala a czasami wogule sie niezapala ta kontrolka i juz sam niewiem co jest grane a czy taki by mogl byc bo jest ten sam numer tylko na koncu niema litery A ? http://moto.allegro.pl/czujnik-temperatury-vw-audi-skoda-seat-nowy-orygin-i1579150176.html
fahur Opublikowano 18 Maja 2011 Opublikowano 18 Maja 2011 bezedura Da rade bez tylko odkreca sie alternator Mi brat tak wymienial A to już kwestia umiejętności i co komu łatwiej ściągnąć: pasek, czy kolektor ;-)
Wandej Opublikowano 18 Maja 2011 Opublikowano 18 Maja 2011 bezedura Da rade bez tylko odkreca sie alternator Mi brat tak wymienial A to już kwestia umiejętności i co komu łatwiej ściągnąć: pasek, czy kolektor ;-) Latwiej alternator... Samemu mzna sobie poradzic... I do tego nie kupujesz nowych uszczelek kolektora po 60zl za sztuke :gwizdanie: Sory za OT
fahur Opublikowano 18 Maja 2011 Opublikowano 18 Maja 2011 kurde to jest dziwne bo czasami mi to sie zapala a czasami wogule sie niezapala ta kontrolka i juz sam niewiem co jest grane a czy taki by mogl byc bo jest ten sam numer tylko na koncu niema litery A ? http://moto.allegro.pl/czujnik-temperatury-vw-audi-skoda-seat-nowy-orygin-i1579150176.html Ten z "A" to jest następnik tego z aukcji, którą linkujesz. Pojawił się 1/08/2006. Jest to więc ten sam czujnik, aczkolwiek VAG nie robi nowszych wersji bez powodu. Nie lepiej kupić ori w ASO i pozbyć się problemu raz na zawsze?
maxus24 Opublikowano 18 Maja 2011 Autor Opublikowano 18 Maja 2011 kurde to jest dziwne bo czasami mi to sie zapala a czasami wogule sie niezapala ta kontrolka i juz sam niewiem co jest grane a czy taki by mogl byc bo jest ten sam numer tylko na koncu niema litery A ? http://moto.allegro.pl/czujnik-temperatury-vw-audi-skoda-seat-nowy-orygin-i1579150176.html Ten z "A" to jest następnik tego z aukcji, którą linkujesz. Pojawił się 1/08/2006. Jest to więc ten sam czujnik, aczkolwiek VAG nie robi nowszych wersji bez powodu. Nie lepiej kupić ori w ASO i pozbyć się problemu raz na zawsze? no ale tu o to chodzi ze ja niejestem pewny czy to ten czujnik wiec poco bede kupowal odrazu w aso jak to moze byc inna przyczyna
fahur Opublikowano 18 Maja 2011 Opublikowano 18 Maja 2011 no ale tu o to chodzi ze ja niejestem pewny czy to ten czujnik wiec poco bede kupowal odrazu w aso jak to moze byc inna przyczyna W sumie racja... :gwizdanie:
maxus24 Opublikowano 24 Maja 2011 Autor Opublikowano 24 Maja 2011 dodam jeszcze ze ta kontrolka od tej temperatury sie zapala odrazu jak zapale zamochod no a teraz o godzienie 19 stej sie niezaswiecilo nic a dzis juz nic sie niezaswiecilo dziwna sprawa xd[br]Dopisany: 18 Maj 2011, 18:29_________________________________________________dzis kontrolka sie zapalila zanim jeszcze silnik uruchomilem po jakichs 20 sekundach od przekrecenia kluczyka
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się